To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Słupsk: Usługa szycia sortów mundurowych dla Urzędu Morskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 232617 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220673 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szycia sortów mundurowych dla Urzędu Morskiego w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia sortów mundurowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Słupsku, w okresie 24 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę szycia i dostawy następujących sortów mundurowych: czapka - 60 kpl., koszula z długim rękawem damska - 60 szt., koszula z długim rękawem męska - 300 szt., koszula z krótkim rękawem damska - 60 szt., koszula z krótkim rękawem męska - 300 szt., kurtka - 80 szt., marynarka mundurowa - 70 szt., mundur lekki - 80 kpl., naramienniki - 20 szt., naramienniki - 60 szt. płaszcz mundurowy - 1 szt., spodnie mundurowe - 70 szt., spódnica mundurowa - 10 szt. Szczegółowy opis sortów mundurowych został zawarty w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Sorty winny zostać wykonane zgodne ze wzorem oraz opisem umundurowania wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 stycznia 2011 r. w sprawie umundurowania pracowników organów administracji morskiej (Dz.U. z 2011 r., nr 37, poz. 193). Zasadniczym materiałem jest ciemnogranatowa gabardyna o numerze RGB określonym w w/w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury. Umundurowanie powinno charakteryzować się: wytrzymałością na rozerwanie, odpornością wybarwień na działanie czynników fizykochemicznych, potu, światła, odpornością na pilling, trwałością kantów, odpornością na wyświecenie, odpornością na brudzenie, odpornością spodni na wypychanie, niezmiennym wyglądem po wielokrotnym praniu i prasowaniu, estetycznym wykonaniem, to znaczy: szwy ciągłe, wytrzymałe, wykonane prawidłowo (bez zmarszczeń i wyciągnięć), z prawidłowym wiązaniem ściegu, prawidłowym sklejeniem wkładów odzieżowych z tkaniną. Ilości poszczególnych elementów umundurowania wskazane w pkt. 2.2. SIWZ są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie prognozowanych potrzeb w okresie 24 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zakupu 20% ilości poszczególnego asortymentu. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania w ramach wartości zawartej umowy większej ilości jednych elementów umundurowania kosztem ilości innych. Rozliczenie nastąpi według faktycznie zrealizowanych dostaw z uwzględnieniem cen jednostkowych umundurowania wynikających ze złożonego wraz z ofertą Formularza cenowego. Zamawiający w sposób sukcesywny będzie zlecał Wykonawcy uszycie umundurowania, przy czym Zamawiający gwarantuje, iż jednorazowe zlecenie będzie zawierało nie mniej niż 5 pełnych kompletów umundurowania objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie, po każdorazowym otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, do przybycia do siedziby Urzędu Morskiego w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15, w celu pobrania wymiarów pracowników, dla których szyte będzie umundurowanie. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania i podpisania protokołu odbioru. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych i oznaczony kodem CPV: 98393000-4 usługi krawieckie Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZM INTERMAG sp. z o.o., ul. Braniewska 10, 85-708 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 267874,60
Oferta z najniższą ceną: 267874,60 / Oferta z najwyższą ceną: 267874,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 08/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.