eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Radomsko: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 23260 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 250194 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, fax 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do siedziby Zamawiającego przy ul. Tysiąclecia 5 w Radomsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości materiałów eksploatacyjnych stanowi dodatek nr 4 do SIWZ. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego na własny koszt, w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (pisemne zamówienie, e-mail, fax, telefon); Dostarczone materiały muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne itp.) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów np. hologramy. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek. Materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot dostawy muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 4 miesiące przed datą dostawy. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek. Dostawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wymaga się spełnienia następujących warunków: 1) oferowane materiały eksploatacyjne muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami, wymienionymi w dodatku nr 4 do SIWZ. 2) oferowane materiały równoważne muszą być nieregenerowane w ogóle, nie poddawane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, 3) proces produkcji oferowanych materiałów równoważnych musi być dostosowany do wymogów normy ISO 14001- w tym celu wykonawca dołączy do oferty dokument o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III ppkt III.2. lit. a, 4) oferowany materiał równoważny musi gwarantować równą lub wyższą oraz powtarzalną jakość wydruków i wydajność co materiał eksploatacyjny zalecany przez producenta urządzenia - w tym celu w odniesieniu do każdego z oferowanych materiałów równoważnych wykonawca dołączy do oferty dokument o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III ppkt III.2. lit. b, 5) oferowane materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP, oraz posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolne od wad technicznych i prawnych, 6) Wykonawca winien wskazać do jakiego typu drukarki, kserokopiarki oferowany jest materiał równoważny podając odpowiednio: a) nazwę producenta, b) nazwę materiału, c) symbol (kod) oferowanego materiału eksploatacyjnego, d) wydajność wydruku standardowych stron A4 w czerni mierzone zgodnie z normą ISO/IEC 19752 - w przypadku tonerów do drukarek laserowych, e) wydajność wydruku standardowych stron A4 przy pokryciu 5%- w przypadku głowic i tuszy do drukarki A1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51450 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GANDOLF Andrzej Kulesza, ul. Wyszogrodzka 3/1, 03-337 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51450.00
  • Oferta z najniższą ceną: 51450.00 / oferta z najwyższą ceną: 54113.51
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.