eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Bukowa Wielka cz. I, Bukowa Wielka cz. II, Średni Łan, gmina Sawin, powiat chełmski, województwo lubelskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Chełm: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Bukowa Wielka cz. I, Bukowa Wielka cz. II, Średni Łan, gmina Sawin, powiat chełmski, województwo lubelskie
Numer ogłoszenia: 232589 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193767 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Bukowa Wielka cz. I, Bukowa Wielka cz. II, Średni Łan, gmina Sawin, powiat chełmski, województwo lubelskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Projekt scalenia gruntów obrębu Bukowa Wielka cz. I, Bukowa Wielka cz. II, Średni łan, gmina Sawin, powiat chełmski, województwo lubelskie. W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2013 r. poz. 1409/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. Inspektor nadzoru ma nadzorować budowę codzienne od dnia przekazania placu budowy do dnia ostatecznego odbioru robót w czasie trwania prac budowlanych związanych z realizacją zadania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek stawienia się na placu budowy w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności: 1.Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 2.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową. 3.Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 4.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego. 5.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu. 6.Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń. 7.Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy. 8.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 9.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 10.Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 11.Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów. 12.Kontrola postępu wykonywanych robót. 13.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. 14.Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. 15.Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym. 16.Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 17.Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1.Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie pagórkowatym- 39,297 km 2.Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, roboty ziemne: a.profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV- 218 957,315 m2, b.formowanie i zagęszczanie nasypów z dowozem gruntu (kruszywo betonowe 0-63 mm)- 1 091,00 m3, c.likwidacja miedz- 2 000,00 m3, 3.Roboty w zakresie naprawy dróg, nawierzchnie: a)badanie nośności podłoża gruntowego- 394,00 szt., b)nawierzchnie z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm- 65 288,02 m2, c)nawierzchnie z kruszyw betonowych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10 cm- 65 288,02 m2, 4.Roboty rozbiórkowe- wycinka istniejących drzew i krzewów: a)mechaniczne karczowanie drzew, piłą mechaniczną, drzewo Fi 26-35 cm- 380,00 szt., b)przycięcie krzaków- 500,00 szt., c)wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi transport na odl. do 2 km- gałęzi- 252,00 m3, d)wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi transport na odl. do 2 km- karpiny- 126,00 m3, e)wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi transport na odl. do 2 km- dłużyc- 266,00 m3, 5.Budowa lub przebudowa rur przepustu: a)wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyzki0,25-0,60 m3 głębokość wykopu do 3 m- kat. gruntu I-III- 140,00 m3, b)wywóz samochodami skrzyniowymi do 1 km, grunt kategorii III- 8,40 m3, c)zasypywanie wykopów ze skarpami zasypanie wykopu z przerzutem na odl. do 3 m kat. gruntu I-IV- 122,261 m3, d)profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV- 70,00 m2, e)podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 20 cm- 7,10 m3, f)przepusty rurowe wykonanie przepustów z HDPE Fi 60 cm- 34,00 m. g)kręgi Fi 120 cm, głęb. 2 m- 1,00 szt., h)brukowanie skarp, przekopów, nasypów na podsypce z pospółki lub piasku z zalaniem szczelin zaprawą cementową- 27,58 m2. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt budowlano- wykonawczy. 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasz Michalskim prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Łukasz Michalski - Zakład Usług Budowlano- Drogowych DROGBUD, Mokre 24d, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11685,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11685,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.