eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › WYKONANIE DOSTAWY (WRAZ Z ROZŁADUNKIEM I WNIESIENIEM), MONTAŻU, PODŁĄCZENIA, ZAINSTALOWANIA, URUCHOMIENIA, PRZETESTOWANIA ORAZ PRZESZKOLENIA PRACOWNIKÓW Z OBSŁUGĄ KLIMATYZATORÓW ORAZ WYKONANIU W OKRESIE UDZIELONEJ GWARANCJI TRZECH BEZPŁATNYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH W SIEDZIBIE SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU, UL. RYNEK 37, 06 - 100 PUŁTUSK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-02

Ostrołęka: WYKONANIE DOSTAWY (WRAZ Z ROZŁADUNKIEM I WNIESIENIEM), MONTAŻU, PODŁĄCZENIA, ZAINSTALOWANIA, URUCHOMIENIA, PRZETESTOWANIA ORAZ PRZESZKOLENIA PRACOWNIKÓW Z OBSŁUGĄ KLIMATYZATORÓW ORAZ WYKONANIU W OKRESIE UDZIELONEJ GWARANCJI TRZECH BEZPŁATNYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH W SIEDZIBIE SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU, UL. RYNEK 37, 06 - 100 PUŁTUSK
Numer ogłoszenia: 232581 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce , ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 744 41 60, faks 29 691 70 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOSTAWY (WRAZ Z ROZŁADUNKIEM I WNIESIENIEM), MONTAŻU, PODŁĄCZENIA, ZAINSTALOWANIA, URUCHOMIENIA, PRZETESTOWANIA ORAZ PRZESZKOLENIA PRACOWNIKÓW Z OBSŁUGĄ KLIMATYZATORÓW ORAZ WYKONANIU W OKRESIE UDZIELONEJ GWARANCJI TRZECH BEZPŁATNYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH W SIEDZIBIE SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU, UL. RYNEK 37, 06 - 100 PUŁTUSK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostarczenie (wraz z rozładunkiem i wniesieniem), montaż, podłączenie, zainstalowanie, przetestowanie wykonanie prac rozruchowych i wykończeniowych z zachowaniem kolorystyki i rodzaju materiałów wykończeniowych, przeszkolenie pracowników z obsługą klimatyzatorów, zgłoszenie wykonania usługi, przekazania wymaganych prawem atestów i certyfikatów oraz karty gwarancyjnej, wykonanie w okresie udzielonej gwarancji trzech bezpłatnych przeglądów technicznych we wskazanych w ofercie przez Wykonawcę terminach z tym, że trzeci przegląd nie później niż jeden miesiąc przed wygaśnięciem gwarancji - w siedzibie Sądu Rejonowego w Pułtusku, ul. Rynek 37, 06 - 100 Pułtusk. 2. Parametry techniczne i dobór urządzeń - klimatyzatorów dla Sądu na podstawie w części B - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Uwaga: Określone w załączniku parametry urządzeń - klimatyzatorów (chłodzenie, grzanie) należy, jako minimalne wymagane przez Zamawiającego. Przed złożeniem oferty celem zapoznania się ze specyfiką i zakresem zamówienia wskazane jest odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej w budynku Sądu. 4. Podane w opisach nazwy własne/pochodzenia/nazwy producenta nie mają na celu naruszenia art. 29 ust. 2 i art. 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia, co najmniej tego samego poziomu technologicznego, jakościowego. 5. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi, licząc od daty protokolarnego odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje wszystkie, wykryte podczas eksploatacji urządzeń usterki i wady oraz uszkodzenia, powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją, ich użytkowania; 6. Zamawiający wymaga, aby dobrane - zamontowane urządzenia były jednego producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 500, 00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Kościuszki 28, 07-410 Ostrołęka, pok. 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.