eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Wymiana stolarki okiennej oraz posadzki na korytarzu segmentu dydaktycznego klas IV - VI (parter) w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Pszczółki: Wymiana stolarki okiennej oraz posadzki na korytarzu segmentu dydaktycznego klas IV - VI (parter) w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach
Numer ogłoszenia: 232572 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180600 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, ul. Szkolna 4, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 0-58 682 94 50, faks 0-58 683 91 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej oraz posadzki na korytarzu segmentu dydaktycznego klas IV - VI (parter) w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i posadzki na korytarzu segmentu dydaktycznego klas IV - VI (parter), obejmująca swym zakresem wykonanie następujących części: CZĘŚĆ I Wymiana 80 szt. stolarki okiennej w pomieszczeniach segmentu administracyjno - żywieniowego, na korytarzu segmentu dydaktycznego klas IV - VI oraz w salach 29 i 30 Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach. Roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejącej drewnianej , zespolonej stolarki okiennej w ilości - 80 szt., - demontaż 80 szt. parapetów zewnętrznych, - demontaż 45 szt. parapetów wewnętrznych. Roboty remontowe: - wykonanie i montaż projektowanej stolarki okiennej PCV w ilości 80 szt., kolor biały, z szybami zespolonymi min. U=1,1 W/m2K, - wykonanie i montaż 80 szt. parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej lakierowanej oraz wykonanie i montaż 45 szt. parapetów wewnętrznych PCV, krawędzie boczne osłonięte profilem PCV systemowym, - renowacja 35 szt. parapetów wewnętrznych, cementowych polegająca na wymalowaniu farbą olejną po uprzednim przygotowaniu podłoża, - wykonanie obróbek ościeży okiennych. CZĘŚĆ II Wymiana 228 m 2 posadzki na korytarzu w segmencie dydaktycznym klas IV - VI (parter) w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka posadzek z wykładziny PCV - usunięcie płyty pilśniowej miękkiej o grubości około 2 cm z korytarza na parterze - skucie warstwy cementowej (dociskowej gr. około 9 cm) - oczyszczenie podłoża, skucie występujących nierówności, - naprawę uszkodzeń i rys, - oczyszczenie ściany do wysokości cokołu tj. 10 cm od posadzki, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki Roboty remontowe: - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych o grubości 4 cm - wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej z folii PE - wykonanie warstwy podkładu betonowego o grubości 4 cm z siatką przeciwskurczową z uwzględnieniem wymaganych dylatacji - wykonanie posadzki z wykładziny homogenicznej z PCV , obiektowej rulonowej klejonej do podłoża z wywinięciem na ścianę na wysokość 10 cm z uwzględnieniem ochrony styków nowej posadzki ze starymi poprzez montaż metalowych profili ochronnych. Kolorystyka wykładziny do uzgodnienia z inwestorem. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Przedmiot zamówienia (Część I i II) musi być objęty gwarancją i rękojmią 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, będącymi załącznikami do SIWZ oraz przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami). Wszelkie zmiany technologii i wynikające z tego konsekwencje obciążają Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IDEAL OKNA Sp. zo.o., 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 215, Elbląg, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137381,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65595,07

  • Oferta z najniższą ceną: 65595,07 / Oferta z najwyższą ceną: 88168,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana posadzki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EWANDER -2, 83-200 Starogard Gdański, ul. Zielona 20, Starogard Gdański, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48996,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.