eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów i chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2007/2008.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Zgierz: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów i chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2007/2008.
Numer ogłoszenia: 232567 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 196784 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów i chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2007/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje: 1) pogotowie dyspozytorsko - sprzętowe 2) akcję czynną przez cały okres sezonu zimowego, za który rozumie się okres od 15 listopada 2007 r. do 31 marca 2008 r. oraz pozimowe sprzątanie jezdni i chodników do 15 maja 2008 r. Ad. 1 W ramach pogotowia dyspozytorsko - sprzętowego Wykonawca ma obowiązek zapewnić: a) gotowość do natychmiastowego użycia sprzętu do odśnieżania i zwalczania śliskości - 1 szt. pługo - piaskarki oraz ładowarka do załadowania środków do zwalczania skutków zimy wraz z obsadą operatorską i materiałową; b) całodobowe pogotowie dyspozytora (jednoosobowe), który kontrolował będzie stan śliskości jezdni i chodników, uruchamiał akcję czynną i koordynował jej przebieg; c) w ramach pogotowia sprzętowego Wykonawca wykonywał będzie zadania profilaktyczne polegające na posypywaniu środkami do zwalczania śliskości jezdnię, mosty i wiadukty- koszt ich użycia należy wkalkulować w koszt pogotowia sprzętowego; d) dostępność do oficjalnych prognoz meteorologicznych z jednostek służb meteorologicznych; e) pomieszczenie przystosowane na pobyt ludzi w warunkach zimowych na terenie Zgierza; f) środki łączności (telefon stacjonarny, fax i telefony komórkowe) dostępne o każdej porze doby; g) raport dyspozytorski prowadzony na bieżąco z ewidencjonowaniem wszystkich zdarzeń: temperatura, opady, ilość pracującego sprzętu, godziny jego pracy, kilometraż oraz interwencje mieszkańców; h) gromadzenie i prowadzenie dokumentacji szkodowej dla ubezpieczyciela w przypadku szkód powstałych u osób trzecich, a wynikłych z nienależytego wykonywania obowiązków będących przedmiotem zamówienia; i) po uruchomieniu akcji czynnej pługo-piaskarka przechodzi z pogotowia dyspozytorsko- sprzętowego do akcji czynnej. Na pogotowie dyspozytorsko-sprzętowe przewiduje się 3240 godzin. UWAGA: Uruchomienie akcji czynnej musi nastąpić najpóźniej do 2 godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego. Naliczanie opłat za pogotowie dyspozytorsko-sprzętowe z chwilą uruchomienia akcji czynnej ulega zakończeniu. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku realizacji prac wyszczególnionych w punktach b, c, d, e, f, g oraz h. Ad. 2. Zadania i obowiązki Wykonawcy w ramach akcji czynnej: a) akcję czynną należy podjąć niezwłocznie po stwierdzeniu przez dyspozytora zjawiska śliskości (po uprzednim potwierdzeniu przez Zamawiającego), poprzez posypywanie jezdni materiałami do zwalczania śliskości zimowej; b) usuwanie śliskości jezdni winno obejmować taką jej szerokość, aby ruch pojazdów mógł odbywać się w dwóch kierunkach, a na ulicach jednokierunkowych czynny był co najmniej jeden pas ruchu; c) usuwanie śniegu należy prowadzić również w trakcie trwania opadów; d) szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy krawężnikach, aby odsłonić studzienki odwadniające znajdujące się w jezdni; e) do zakresu robót przy zwalczaniu śliskości wliczone są pętle (krańcówki) i zatoki autobusowe oraz postojowe zlokalizowane przy ulicach; f) usuwanie śliskości z chodników winno obejmować 80 % ich szerokości wraz z odśnieżeniem przejść dla pieszych; g) utrzymywanie zimowe chodników na wiaduktach i mostach oraz innych odcinków ręcznie utrzymywanych przez Wykonawcę należy rozpocząć bezpośrednio po rozpoczęciu akcji czynnej; h) Wykonawca udostępniać będzie środek transportu do przeprowadzenia kontroli stanu dróg i realizacji akcji zimowej, który udostępniony zostanie Zamawiającemu po telefonicznym zgłoszeniu; i) oczyszczanie pozimowe jezdni, chodników i alejek z materiałów użytych do zimowego utrzymania do dnia 15 maja 2008 r., które należy wykonać w ramach prowadzenia akcji zimowej - bez dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego; j) Wykonawca zgłaszał będzie Zamawiającemu (telefonicznie, faxem) rozpoczęcie i zakończenie prac na danym standardzie zimowego utrzymania. Przewidywana długość pługowania jezdni wynosi - 153 km x 50-cio krotność odśnieżania = 7650,00 km. Przewidywana powierzchnia odśnieżania chodników i alejek wynosi 22.190,00 m2. Przewidywana powierzchnia pozimowego czyszczenia jezdni i chodników wynosi 195.590,00 m2. UWAGI: 1) Realizacja (zakończenie) prac tj. pługowanie ulic i odśnieżanie chodników oraz alejek musi nastąpić w ciągu 24 godz. od ustania opadów. W przypadku zwiększenia areału, na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg, Wykonawca obejmie utrzymaniem zimowym tę dodatkową powierzchnię po cenach wynikających ze złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania zmian w standardach zimowego utrzymania jezdni i chodników. Wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia dotyczy wszystkich dni kalendarzowych i godzin w ciągu całej doby, przy czym akcja czynna jest podejmowana przez Wykonawcę każdorazowo na telefoniczne polecenie Zamawiającego. Wezwanie do usuwania śliskości może nastąpić każdorazowo na telefon, w zależności od zaistniałej sytuacji na ulicach i potrzeb kierujących akcją zimową ze strony służb Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego wykonywania wszelkich dyspozycji objętych przedmiotem zamówienia, przekazywanych przez służby podległe Prezydentowi Miasta Zgierza (Wydział Zarządzania Kryzysowego, pracownicy Wydziału Infrastruktury Miejskiej, Straż Miejska - poprzez w/w wydziały). 3) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia akcji czynnej zgodnie z przyjętymi standardami, jakość materiałów oraz stosowane przez siebie metody organizacyjno - techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w usługach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości. 4) W ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek pługo-piaskarki materiałami przeznaczonymi do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem. 5) W szczególnie uzasadnionym przypadku, gdy Wykonawca ze względu na trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić akcji czynnej zgodnie ze standardem określonym w opisie przedmiotu zamówienia, winien zawiadomić Zamawiającego o tym fakcie przed lub w czasie trwania wykonywania tej usługi. II. Materiały stosowane w utrzymaniu zimowym. Do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej na drogach stosowane będą następujące materiały: a) w zakresie temperatur do - 9 stopni C - posypywanie piaskiem i mieszanką solno-piaskową w proporcji 0-15% w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych: - przewidywana długość jezdni do posypania - 153 km x 30-to krotność posypania = 4.590,00 km, w tym: posypywanie mieszanką bez soli tj. piaskiem - 80 km x 30 -to krotność posypania = 2.400,00 km oraz mieszanką solno - piaskową 15% - 73 km x 30-to krotność posypania = 2.190,00 km, b) w zakresie temperatur poniżej - 9 stopni C - mieszanka solno - piaskowa w proporcji 30% - przewidywana długość jezdni do posypania - 73 km x 30-to krotność posypania = 2.190,00 km, c) do zwalczania śliskości zimowej na chodnikach stosowany będzie piasek - przewidywana powierzchnia do posypywania - 22.190,00 m2. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia na dzień 15 listopada 2007 r. 60% przewidzianych do zużycia materiałów na zabezpieczenie akcji zimowej tj. piasek - 120 t., mieszanka solno-piaskowa 15% -170 t., mieszanka solno-piaskowa 30% - 550 t. III. Sprzęt stosowany w utrzymaniu zimowym. Wykonawca powinien zapewnić co najmniej: - piaskarki - 1 szt. - ładowarkę - 1 szt. - pługo - piaskarki - 5 szt. - pługi skośne - 1 szt. - pługi dwustronne - 1 szt. - równiarka - 1 szt. - koparkoładowarki - 7 szt. - zamiatarka do ulic i chodników - 1 szt. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości zostanie wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 45 Ustawy z dnia 7 marca 2007r. o zmianie ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 57, poz. 381). Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu umowy tzn. ma on obowiązek podstawienia sprzętu zastępczego. IV. Załączniki: 1) Wykaz ulic gminnych w Zgierzu do zimowego utrzymania - załącznik nr 1*, 2) Wykaz chodników i alejek do zimowego utrzymania na terenie m. Zgierza - załącznik nr 2*, 3) Standardy zimowego utrzymania jezdni i chodników na terenie m. Zgierza - załącznik nr 3* ( * - załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1188294,86 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1188294.86
  • Oferta z najniższą ceną: 1188294.86 / oferta z najwyższą ceną: 1188294.86
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.