eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi asysty powdrożeniowej systemu Simple.ERP dla Uniwersytetu Łódzkiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Łódź: Świadczenie usługi asysty powdrożeniowej systemu Simple.ERP dla Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 232542 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185678 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty powdrożeniowej systemu Simple.ERP dla Uniwersytetu Łódzkiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi asysty powdrożeniowej systemu Simple.ERP. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji usługi polegającej na sprawowaniu opieki konsultacyjnej wdrożonego systemu Simple.ERP dla Uniwersytetu Łódzkiego. Opieka konsultacyjna obejmować będzie wsparcie konsultanta merytorycznego (obszarowego) w zakresie funkcjonowania wdrożonego systemu Simple.ERP. Wykonawca będzie realizował wsparcie na bieżąco poprzez osobiste wizyty odpowiednich konsultantów w siedzibie Zamawiającego. Wsparcie będzie polegało na m.in. rozwiązywaniu bieżących problemów wynikających z obsługi systemu, danych w nim zawartych, sporządzaniu raportów. Wsparcie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w godzinach jego pracy min. jeden raz w tygodniu (1 roboczodzień) - w razie konieczności częściej. Zamawiający zakłada realizację usługi wsparcia konsultanta w wymiarze 60 roboczodni, bądź w okresie 1 roku od dnia podpisania umowy w zależności co nastąpi wcześniej. Jako roboczodzień Zamawiający przyjmuje czas pracy 7 godzin. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji usługi, w tym koszty wynagrodzenia odpowiedniego konsultanta, konsultacji z Architektem Systemu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, diety, noclegi itp. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę by przy realizacji usługi w razie konieczności dokonywał konsultacji z Architektem Systemu, tak by usługa była realizowana zgodnie z założeniami Analizy Przedwdrożeniowej i Koncepcją Kompleksowego Systemu Informacyjnego UŁ. Zamawiający będzie zlecał wykonanie każdorazowej usługi na wskazany przez niego adres e-mailowy. Zakres każdorazowej wizyty będzie analizował Wykonawca i do jego realizacji będzie desygnował odpowiedniego - właściwego konsultanta. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy jeden dzień w tygodniu w którym dany konsultant obszarowy będzie realizował usługę w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający uzna, że konieczna jest wizyta dodatkowa konsultanta w danych tygodniu, poinformuje o takim przypadku Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany zwrotnie poinformować Zamawiającego, czy dodatkowa wizyta konsultanta jest możliwa i w jakim zostanie zrealizowana..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Simple S.A., ul. Bronisława Czecha 49/51, 04-555 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119925,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119925,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.