eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojadła › zakup i dostawy paliw płynnych



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Bojadła: zakup i dostawy paliw płynnych
Numer ogłoszenia: 232499 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bełczu, Bełcze 19, 66-130 Bojadła, woj. lubuskie, tel. 0-68 352 32 27, fax 0-68 352 32 27.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy paliw płynnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy w 2008 roku, oleju napędowego, benzyny bezołowiowej 95, do samochodu służbowego i sprzętu znajdującego się na wyposażeniu DPS w Bełczu, oraz zakup materiałów eksploatacyjnych (żarówki. bezpieczniki, płyn do spryskiwaczy, olej silnikowy, płyn do chłodnic) Wielkość zakupu: olej napędowy CPV 23.12.11.00-2 -2100 litrów,(PN-EN 590:2005) benzyna bezołowiowa 95 CPV 23.11.12.00-0 -50 litrów (PN-EN 228:2003) materiały eksploatacyjne - w razie potrzeby (nie ujmować w ofercie) Tankowanie odbywać się będzie na stacji paliwowej Wykonawcy bezpośrednio do zbiornika samochodu służbowego, oraz do kanistrów. Odległość stacji Wykonawcy od siedziby zamawiającego nie może być większa niż 50 km. Tankowania pojazdu mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą w systemie całodobowym. Jeżeli Wykonawca posiada więcej niż jedną stację, zamawiający zastrzega sobie możliwość tankowania w razie potrzeby na wszystkich stacjach.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. nr 19 poz. 177 z 2004 r.) 1.2Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. nr 19 poz. 177 z 2004 r.)
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1.Formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. 2.2.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 2004r.) - załącznik nr 2. 2.3.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 29004r. - załącznik nr 3 2.4. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.5.Kopię aktualnej koncesji na obrót artykułem objętym zamówieniem. 2.6.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. .7.Wykonawca złoży oświadczenie, iż zapoznał się ze SIWZ, nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. 2.8.Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: f) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2.2 - 2.6 g) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. h) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. i) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. j) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2. mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.4-2.6 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa , można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego albo notariuszem kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej powinny być składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art.26 ust.3 i art.92 ust.1 pkt 3 PZP

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsbelcze.domypomocy.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DPS Bełcze 19 66-130 Bojadła.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje się

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bełczu 66-130 Bojadła - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.