Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Opole: Wykonywanie remontów nawierzchni dróg krajowych nr 46 i 46c na terenie Rejonu Nysa w latach 2009 ÷ 2012.
Numer ogłoszenia: 232487 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów nawierzchni dróg krajowych nr 46 i 46c na terenie Rejonu Nysa w latach 2009 ÷ 2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu nawierzchni dróg krajowych nr 46 i 46c na terenie działania Rejonu w Nysie w latach 2009 - 2012 to jest: - droga krajowa nr 46 na odcinku od granicy województwa km 20+894 , przez m. Nysa do granicy Rejonu Brzeg w km 80+500 oraz przez m. Kamienica - droga krajowa nr 46c tj. obwodnica m. Otmuchowa od km 0+000 do km 3+405 Zamówienie obejmuje : - wykonanie remontów nawierzchni betonem asfaltowym i SMA na gorąco - bezpośrednio z otaczarni 42 000 m2 +600Mg - remonty masą z recyklera 2 400 m2 - remonty masą na zimno 2 000 m2 - remonty grysami na sucho 4 000 m2 - frezowanie nawierzchni 6 000 m2, - ułożenie siatki przeciwspękaniowej (geosiatki) 2 000 m2, - likwidację przełomów lekkich 800 m2 - likwidacja przełomów średnich 800 m2 - regulację urządzeń obcych (włazy, studnie, zawory) 360 szt,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 60.000 zł (słownie : sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem, pieniężnym ; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 , poz. 275 z późniejszymi zmianami).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.1.1) posiadać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł (średniorocznie) 2.1.2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł , 2.1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500.000 zł lub równowartość w innych walutach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert 2.2) wykazać, że dysponuje osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą stosowne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych ( tj. kierowania robotami) w branży drogowej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót. 2.3) dysponować sprawnymi następującymi jednostkami sprzętu: wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 50 Mg/h - 1 szt. (lub Wykonawca ma możliwość zakupu masy z funkcjonującej wytwórni o co najmniej takich parametrach);szczotki mechaniczne do zamiatania nawierzchni- 1 szt.; skrapiarka do skrapiania nawierzchni emulsją- 1 szt.; walec samojezdny statyczny stalowy min. 10 Mg- 1 szt.; walec samojezdny wibracyjny ogumiony min. 10 Mg- 1 szt.; układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem- 1 szt.; frezarka do nawierzchni o szerokości roboczej frezu 1,0 m, z podajnikiem- 1 szt.; piła do cięcia asfaltobetonu- 1 szt.; płyta do zagęszczania- 1 szt.; recykler do przetwarzania mas mineralno-bitumicznych- 1 szt.; remonter do remontów grysami na sucho- 1 szt. 2.4) wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował roboty polegające na wykonaniu co najmniej 10.000 m2 remontów nawierzchni bitumicznych ( np. w formie remontów i (lub) odnów ) Ocena spełniania powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1) Część sprawozdania finansowego - bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysku i strat - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.1.2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert ; 2.1.3) Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 2.2) Informację o osobie na stanowisko kierownika robót zawierającą dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) . 2.3) Informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku w zakresie potencjału sprzętowego . 2.4) Informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego pok. 307 lub 308 - bezpłatnie po uprzednim zapotrzebowaniu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego nr 6 , w pok. 101 ( sekretariat - I piętro ),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy: GDDKiA-O/Op-R-2/68-418/31/08.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w zakresie budowy chodnika w m. Wędrynia" - z podziałem na zadania
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DW NR 378 W M. GNOJNA ETAP II - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 117316E Chorzyna - Smugi
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2358C Łabiszyn - Pturek od km 4+870 do km 8+600, dł. 3,730 km (Lubostroń - Pturek)
- Przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Parkowa w m. Dąbrówka, gm. Kamień Krajeński - etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.