eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Zakup i wdrożenie medycznego systemu informatycznego wraz z zakupem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i szkoleniem pracowników - realizowany w ramach projektu pn. Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu informatycznego Szpitala Powiatowego im. Michała Kajki w Mrągowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Mrągowo: Zakup i wdrożenie medycznego systemu informatycznego wraz z zakupem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i szkoleniem pracowników - realizowany w ramach projektu pn. Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu informatycznego Szpitala Powiatowego im. Michała Kajki w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 232470 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187310 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7412127, faks 89 7412127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie medycznego systemu informatycznego wraz z zakupem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i szkoleniem pracowników - realizowany w ramach projektu pn. Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu informatycznego Szpitala Powiatowego im. Michała Kajki w Mrągowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie oprogramowania oraz dostawę niezbędnego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i szkoleniem pracowników - realizowany w ramach projektu pn. Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez unowocześnienie systemu informatycznego Szpitala Powiatowego im. Michała Kajki w Mrągowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (działanie 7.2. Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych). 2. Opis części zamówienia: Pakiety Nr 1 - 3. a) dopuszcza się składanie ofert częściowych zgodnie z wyznaczonymi pakietami. Każdy z pakietów musi posiadać wszystkie pozycje asortymentowe. Wyjątek stanowią Pakiet nr 1 oraz Pakiet nr 3, gdzie dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje, tj. 1A, 1B, 1C, 1D oraz 3A i 3B. b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w punkcie a) zostaną odrzucone; c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części niniejszego zamówienia. Pakiet nr 1 obejmuje: A. Dostawę, instalację, konfigurację oprogramowania do Archiwum Szpitalnego oraz sprzętu serwerowego. B. Dostawę, instalację, konfigurację systemu e-Pacjent oraz Poradnie Szpitalne, a także sprzętu serwerowego C. Dostawę, instalację, konfigurację oprogramowania do tworzenia grafików pracy D. Dostawę, instalację, konfigurację systemu tworzenia kopii zapasowych on line oraz systemu zarządzania bazami danych Pakiet Nr 2 obejmuje: Dostawę sprzętu komputerowego -Macierz dyskowa z 24 dyskami twardymi -Autoloader -Switch 10 Gb/s -Karta sieciowa Gb/s -Przełącznik zarządzany 48*1Gb/s -Serwer plików -Szafa serwerowa -Zintegrowane platformy bezpieczeństwa UTM ze wsparciem technicznym -UPS serwerowy -Stacja robocza komputera -Monitor 19cali -UPS -Ultrabook -Pakiet aplikacji biurowych -Monitor 21 PUA cali -Drukarka -Ksero A3 -Skaner A3 -Czytniki kodów kreskowych -Switch zarządzany 24*1Gb/s Pakiet Nr 3 obejmuje: Dostawę biurek i krzeseł obrotowych A. Dostawa biurek, kontenerów i stołów B. Dostawa krzeseł obrotowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (działanie 7.2. Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Atende Medica Sp. z o.o. będąca następcą prawnym firmy: Impulsy Sp. z o.o., ul. Hoża 1/6, 00-528 Warszawa, Al. Wilanowska 313, 02-665 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90035,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75030,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75030,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Atende Medica Sp. z o.o. będąca następcą prawnym firmy: Impulsy Sp. z o.o., ul. Hoża 1/6, 00-528 Warszawa, Al. Wilanowska 313, 02-665 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATURI Hubert Ciepluch, ul. Żołnierska 7/2, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 376850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 451936,44

  • Oferta z najniższą ceną: 451936,44 / Oferta z najwyższą ceną: 451936,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.