eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remontpomieszczeń piwnicznych i klatki schodowej w budynku nr 2, pomieszczeń biura przepustek w budynku nr 12 oraz wymiana bramy wjazdowej w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Bydgoszcz: Remont: pomieszczeń piwnicznych i klatki schodowej w budynku nr 2, pomieszczeń biura przepustek w budynku nr 12 oraz wymiana bramy wjazdowej w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 232459 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410928 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont: pomieszczeń piwnicznych i klatki schodowej w budynku nr 2, pomieszczeń biura przepustek w budynku nr 12 oraz wymiana bramy wjazdowej w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont: pomieszczeń piwnicznych i klatki schodowej w budynku nr 2, pomieszczeń biura przepustek w budynku nr 12 oraz wymiana bramy wjazdowej w kompleksie wojskowy przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy . (Roboty ogólnobudowlane , instalacje elektryczne i sanitarne). Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi : - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i płytek terakota, - odbicie tynków, wykucie otworów w ściankach, - zmycie ścian, zeskrobanie starej farby, - uzupełnienie ścianek z cegły, wykonanie przesklepień nadproży nad otworami, zabudowa pionu z płyt GK na stelażu stalowym, uzupełnienie tynków, gładź gipsowa na ścianach i sufitach , - hydroizolacja ścian , ułożenie glazury na klej na ścianach, - wylanie podkładu betonowego pod płytki gres, - obsadzenie ościeżnic stalowych, drewnianych oraz skrzydeł drzwiowych Wewnątrzlokalowych (wiśnia np. Porta decor), - gruntowanie, malowanie ścian farbami emulsyjnymi, olejnymi, - wykonanie tynku cienkowarstwowego strukturalnego na ścianach (np. ATLAS CERMIT SN-30), - montaż sufitu podwieszonego, - malowanie instalacji c.o. i grzejników, - demontaż istniejącej balustrady na klatkach schodowych , montaż spełniającej przepisy bhp z rur KO, - demontaż i montaż nowej bramy wjazdowej , - osadzenie specjalistycznej wewnętrznej stolarki okiennej - 2 szt. (wzmocnione : klasa kuloodporności FB-4, szyba BR-4 z naklejoną folią tzw. szkło fenickie) oraz ślusarki drzwiowej specjalistycznej - 2 szt. (drzwi kl. V oraz o wzmocnionej konstrukcji na włamanie), - utylizacja odpadów i gruzu. Roboty elektryczne obejmują : - roboty w zakresie wymiany części okablowania i osprzętu (przewody, lampy, wyłączniki, gniazdka), - wymianę tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem, - wykonanie prób i badań pomiarowych. Roboty instalacyjne obejmują : - wymianę wyeksploatowanych (zużytych) rurociągów i osprzętu instalacji wodnokanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (rob. wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45330000 - 9 (rob. instalacyjne wodnokanalizacyjne i sanitarne) CPV - 45310000 - 3 (rob. instalacyjne elektryczne) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Nr 1 - Budynek nr 2 - przedmiar - roboty elektryczne (piwnica), Nr 2 - Budynek nr 2 - przedmiar - roboty instalacyjne, Nr 3 - Budynek nr 2 - przedmiar - piwnica i klatka schodowa, Nr 4 - Budynek nr 12 - przedmiar - roboty elektryczne, Nr 5 - Budynek nr 12 - przedmiar - roboty ogólnobudowlane, Nr 6 - Rysunek okna, Nr 7 - Rysunek bramy, Nr 8 - Specyfikacja techniczna - budynek nr 2 - roboty elektryczne, Nr 9 - Specyfikacja techniczna - budynek nr 2 - roboty instalacyjne, Nr 10 - Specyfikacja techniczna - budynek nr 12 - roboty elektryczne, Nr 11 - Specyfikacja techniczna - budynek nr 2, 12 - roboty ogólnobudowlane, Nr 20 - Projekt umowy. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy - w stosunku do robót stanowiących przedmiot umowy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru. 2. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania pracowników ochrony budynku Zamawiającego o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. oraz usunięcia tych nieprawidłowości. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli: 1) ich realizacja nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów Ustawy, 2) możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, 3) wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów technicznych i eksploatacyjnych tych materiałów lub urządzeń i będą korzystne dla Zamawiającego, np. w przypadku zaistnienia okoliczności: a) powodujących obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujących poprawienie parametrów technicznych; c) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Ww. zmiany będą musiały być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego, a zmiany wymienione w pkt 2 i 3 dodatkowo uzgodnione z projektantem. 5. Zastosowane w toku robót materiały i urządzenia (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów i urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. 6. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - powinny być zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w poszczególnych kodach pozycji przedmiaru zgodnie z założeniami do Katalogów Norm Rzeczowych, a także postanowieniami zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej element szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególności okablowania strukturalnego. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. 9. W przypadku wystąpienia rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót w pierwszej kolejności zastosowanie mają zapisy projektu budowlanego. Konieczność wykonania robót wynikających z projektu budowlanego, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót lub zostały ujęte w mniejszym zakresie nie będą zmianą przedmiotu umowy i nie stanowią również zamówień dodatkowych w rozumieniu Ustawy. Wykonanie i rozliczenie takich robót odbędzie się wg reguł przewidzianych w umowie z zachowaniem jednak zasady nie wykroczenia poza przedmiot zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa FABEX Małgorzata Medycka, Wilczeniec Fabiański 31A, 87-811 Fabianki, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211381,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276237,78

  • Oferta z najniższą ceną: 276237,78 / Oferta z najwyższą ceną: 276237,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.