eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Leszno: Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2008/2009
Numer ogłoszenia: 232435 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-655292559; 0-655294528, fax. 065 5294528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie od podpisania umowy do 15 kwietnia 2009 roku. Zadanie zostało opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960). Zakres robót obejmuje usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg mieszaniną piasku i soli , oraz odśnieżanie dróg na terenie powiatu leszczyńskiego. Zarząd Dróg Powiatowych zapewnia pługi, zawieszenia , piaskarki , piaskarko-solarkę, lampy pulsujące ( na piaskarki ). Zamawiający dla ładowarki, samochodu pod piaskarkę i pod pług . ustala za 1 godzinę dyżuru kwotę 25,00 zł. netto + podatek VAT. Dla pługów ciągnikowych w sytuacjach wymagających dyżuru ustala się za 1 godz. dyżuru, cenę równą 1/3 ceny netto za 1 godz. pracy. podanej przez Wykonawcę w ofercie + podatek VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zapotrzebowanie sprzętu i transportu dotyczy zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Krzemieniewo, Rydzyna, Osieczna, Lipno, Święciechowa, Włoszakowice, Wijewo, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 34.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach (załącznikach) zawartych w Instrukcji dla Wykonawców Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na usługę samochodem na który miałaby być zamontowana piaskarka STRATOS, winien przedstawić oświadczenie , że kierowca w/w samochodu ukończył szkolenie i posiada doświadczenie w zakresie obsługi piaskarki model STRATOS firmy Schmidt, lub doświadczenie w zakresie obsługi piaskarki równoważnej. 2. Doświadczenie zawodowe Na środki transportu Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien posiadać doświadczenie zawodowe o charakterze porównywalnym z zakresem opisanym w pkt. 4.2 w minimum 1 sezonie zimowym w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 3. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować przynajmniej jednym środkiem transportu lub sprzętem wymienionym poniżej: SPRZĘT: - ładowarka o pojemności łyżki min. 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min. 3,0 , - spycharka (z możliwością przemieszczania z zestawem niskopodwoziowym), - równiarka, - koparko-ładowarko-spycharka o mocy minimum 100 kM do odśnieżania dróg, TRANSPORT: - ciągnik rolniczy pod pług ciągnikowy lekki, - ciągnik rolniczy pod pług ciągnikowy średni, - ciągnik rolniczy wraz z pługiem odśnieżnym Wykonawcy, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 t do 10,0 t - pod pług zamawiającego, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 t do 10,0 t z minimalną długością skrzyni ładunkowej 5 m - pod piaskarkę, - sam. cięż. skrzyniowy lub wywrotka o ład. 8 do 12 t. z min. dł. skrzyni 6 m. z możliwością montażu w kabinie kierowcy urządzeń sterujących pod piaskarkę model STRATOS , - samochód ciężarowy wraz z piaskarką Wykonawcy. 4. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia . Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią załącznika nr 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony formularz cenowy. 4. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z numerami telefonów i wymaganym oświadczeniem zgodnie z pkt.III.2).1 5. Wykaz uslug zgodnie z pkt.III.2).2 - zał. nr 4 6. Wykaz sprzętu i środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca zgodnie z pkt.III.2).3 ( na formularzu cenowym zał. nr 3 ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.leszno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno , pokój nr 2 lub na stronie internetowej www.zdp.leszno.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min 3,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 3 szt. w/w ładowarek. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę. W/w opis dotyczy części 1,2,3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa spycharką (z możliwością przemieszczania z zestawem niskopodwoziowym).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. spycharek. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę. W/w opis dotyczy części 4 i 5..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa równiarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 3 szt. równiarek Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę W/w opis dotyczy części 6,7,8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa koparko-ładowarko-spycharką o mocy minimum 100 kM do odśnieżania dróg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 7 koparko-ładowarko-spycharek o mocy min. 100 kM. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę. W/w opis dotyczy części 9,10,11,12,13,14,15..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ciągnik rolniczy pod pług ciągnikowy lekki (pług zamawiającego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 5 ciągników rolniczych pod pług lekki. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną. W/w opis dotyczy części 16,17,18,19,20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Ciągnik rolniczy pod pług ciągnikowy średni ( pług zamawiającego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 ciągnik rolniczy pod pług średni. Sprzęt będzie wykorzystany w zależności od warunków pogodowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Ciągnik rolniczy z pługiem Wykonawcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 ciągniki rolnicze z pługiem Wykonawcy. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną. w/w opis dotyczy części 22 i 23..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 ton do 10 ton - pod pług zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 6 szt. w/w samochodów pod pług . Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. W/w opis dotyczy części 24,25,26,27,28,29..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6 ton do 10 ton z minimalną długością skrzyni ładunkowej 5 m. - pod piaskarkę zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. w/w samochodów pod piaskarkę. Samochód ciężarowy pod piaskarkę musi być przystosowany do montażu pługa. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. W/w opis dotyczy części 30 i 31..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ład. 8 do 12 ton z minimalną dł. skrzyni 6 m. z możliwością montażu w kabinie kierowcy urządzeń sterujących pod piaskarkę model STRATOS (piaskarka zamawiającego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 samochód pod w/w piaskarkę. Sprzęt będzie wykorzystany w zależności od warunków pogodowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Samochód ciężarowy wraz z piaskarką wykonawcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. w/w samochodów z piaskarką wykonawcy . Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. W/w opis dotyczy części 33 i 34..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.