eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa tabliczek identyfikacyjnych dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej WP.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Warszawa: Zakup i dostawa tabliczek identyfikacyjnych dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej WP.
Numer ogłoszenia: 232424 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151994 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tabliczek identyfikacyjnych dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej WP..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)dostawa 43 000 kpl. tabliczek identyfikacyjnych, tj.: a)86 000 szt. tabliczek identyfikacyjnych (półfabrykatu wg wzoru); b)43 000 kpl. łańcuszków kulkowych z zapinką; c)43 000 szt. osłon silikonowych (wg wzoru) Charakterystyka tabliczki identyfikacyjnej, łańcuszka kulkowego i osłony silikonowej. 2)tabliczka identyfikacyjna: a)materiał: - stal nierdzewna 1.4301, X5CrNi 18 - 10, OH18N9, 304 wg normy PN - EN 10088, temperatura topnienia nie mniej niż 1300 stopni C. b)wymiary: -długość - 51 mm, -szerokość - 27 mm, -grubość blachy - 0,4 - 0,5 mm, c)szerokość wywinięcia brzegu - 0,9 - 1,1 mm, d)średnica otworu - 3,0 mm, e)promień - 18,0 mm, f)zaokrąglenie narożników - 4,0 mm. g)Wzór tabliczki identyfikacyjnej jak w (SIWZ) h)wykończenie: -powierzchnia: polerowana na jedwabisty mat; -krawędzie: gładkie, nie mogą powodować podrażnień skóry. 3)Łańcuszek kulkowy ze stali nierdzewnej 1.4301, X5CrNi 18 - 10, OH18N9, 304 wg normy PN - EN 10088 o długości 65 cm wraz z zapinką. Siła potrzebna do rozerwania łańcuszka w przedziale 150 N - 250 N, temperatura topnienia nie mniej niż 1300 stopni C 4)Osłona silikonowa. a)materiał: - silikon w kamuflażu trójkolorowym Woodland. b)wymiary: -średnica zewnętrzna - 37 mm, -średnica wewnętrzna - 27 mm, -grubość - 3,3 mm, -grubość ścianki - 1,0 mm, -średnica otworu - 4,0 mm, c)wzór osłonki silikonowej jak w (SIWZ) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 1.Pierwsza dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie w okresie 14 dni od dnia podpisania umowy w ilości: - 1000 szt tabliczek identyfikacyjnych - 500 kpl łańcuszków kulkowych (łańcuszek + zapinka) - 500 szt osłonek silikonowych. 2.Pozostała dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie w okresie 60dni od dnia podpisania umowy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, ZAMAWIAJĄCY może zmodyfikować treść SIWZ oraz treść dokumentów składających się na SIWZ. Dokonane modyfikacje ZAMAWIAJĄCY umieści na stronie internetowej www.jw2063.pl oraz prześle faksem tym WYKONAWCOM, którym doręczono SIWZ na podstawie złożonych wniosków. W przypadku, gdy zmiany powodować będą konieczność modyfikacji oferty, ZAMAWIAJĄCY przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu potrzebnego do wprowadzenia tych zmian w ofertach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.34.00 - Znaczki identyfikacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FEM s.c Marek FIUK, Eryk FIUK, ul. Kapitańska 2a, 71-602 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229508,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 214140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 163400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.