Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Warszawa: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb
Transportowego Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 232372 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, fax. 022 8302222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, 00-613 Warszawa 1Fotel obrotowy 9szt. 2Biurko zamykane na klucz 9szt. 3Regał metalowy na akta 2szt. 4Szafa aktowa z półkami dwudrzwiowa zamykana na klucz 8szt. 5Szafa ubraniowa dwudrzwiowa zamykana na klucz 3szt. 2 Transportowy Dozór Techniczny Oddział Terenowy w Warszawie ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa 6Regał metalowy na akta 4szt. 7Szafa aktowa metalowa, 1szt. 3 Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków 8Regał metalowy na akta .10szt. 4 Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Poznaniu ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań 9Fotel obrotowy 4szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki; 2.3Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art.24 ustawy. 2.4Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. a)Wykonawcy przystępujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona notarialnie. b)Wraz z ofertą muszą być załączone dokumenty zgodnie z rozdziałem IX SIWZ. c)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. d)Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w pkt 2.4. d zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w niniejszej specyfikacji, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy. 5.W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić druku oferty pkt 8a . Za działania Podwykonawców, w ramach realizacji zlecenia, pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego ponosi Wykonawca..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do wykorzystania (formularz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3.eżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału: 3.1Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.3Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się i zamówienie, 3.4Dokument/dokumenty, o których mowa w pkt 3.1 niniejszego rozdziału, powinien/powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3.5 stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa - adres wysyłkowy
Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 8,44 piętro,pok 64, 00-613 Warszawa - osobiście.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa - adres wysyłkowy Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 8,44 piętro,pok 64, 00-613 Warszawa - osobiście.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, 00-613 Warszawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel obrotowy siedzisko i oparcie tapicerowane, regulowana wysokość siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, regulowana wysokość oparcia, 2 podłokietniki 9szt. Biurko zamykane na klucz z dwoma kontenerami jeden z 4 szufladami drugi z drzwiami 9szt. Regał metalowy na akta z regulowanymi półkami, półki wykonane z blachy stalowej o grubości min 1 mm, 6 półek, udźwig półki min 145 kg, słupy nośne wykonane z kątownika perforowanego, co 20 mm i wyposażone w stopkę z tworzywa, malowane proszkowo 2szt. Szafa aktowa z półkami dwudrzwiowa zamykana na klucz 8szt. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa zamykana na klucz 3szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział Terenowy w Warszawie ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regał metalowy na akta z regulowanymi półkami, półki wykonane z blachy stalowej o grubości min 1 mm, 6 półek, udźwig półki min 145 kg, słupy nośne wykonane z kątownika perforowanego, co 20 mm i wyposażone w stopkę z tworzywa, malowane proszkowo 4szt. Szafa aktowa metalowa, drzwi skrzydłowe ze schowanymi zawiasami, zamykana na zamek ryglujący drzwi w 2 punktach, regulowana wysokość półek, min 4 półki, wykonana z blachy min 0,8mm 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regał metalowy na akta z regulowanymi półkami, półki wykonane z blachy stalowej o grubości min 1 mm, 8 półek, możliwość zmiany wysokości półki, co 20 mm, nośność półki przy równomiernie rozłożonej masie min 80 kg, słupy nośne wykonane z kątownika perforowanego, co 20 mm i wyposażone w stopkę z tworzywa, malowane proszkowo, kolor jasno popielaty. Regały powinny być wyposażone w łączniki poprzeczne (stosowane między regałami), które zapobiegną przewracaniu się segregatorów (dokumentów). - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Poznaniu ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel obrotowy siedzisko i oparcie tapicerowane, regulowana wysokość siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, regulowana wysokość oparcia, 2 podłokietniki 4szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarocińska 1 i Łukowska 6.
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
- DOSTARCZENIE I MONTAŻ MEBLI WG 2 CZĘŚĆI
- Sprzedaż i dostawa mebli biurowych, szkolnych i przedszkolnych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno -Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie"- z podziałem na części
- Dostawa mebli.
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa stołów montażowych, mebli i krzeseł warsztatowych dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.