eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Wykonanie trzech boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Suszec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Suszec: Wykonanie trzech boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Suszec
Numer ogłoszenia: 232337 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207129 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 44993050, faks 32 4493051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie trzech boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Suszec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZGODNIE Z PKT.3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie trzech boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Suszec, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: a) Zadanie 1: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej w Rudziczce. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania nawierzchni poliuretanowej na istniejącej na boisku nawierzchni asfaltowej o wymiarach 10x20m. Ponadto, na terenie boiska, wyznaczonym w dokumentacji projektowej, należy zamontować słupki do siatkówki oraz słupy z koszami do koszykówki zakupione przez wykonawcę. b) Zadanie 2: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej w Kobielicach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania nawierzchni poliuretanowej na istniejącej na boisku nawierzchni asfaltowej o wymiarach 15x25,3m. Ponadto, na terenie boiska, wyznaczonym w dokumentacji projektowej, należy zamontować słupki do siatkówki oraz bramki piłkarskie z koszami do koszykówki zakupione przez wykonawcę. c) Zadanie 3: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej w Radostowicach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania nawierzchni poliuretanowej na istniejącej na boisku nawierzchni asfaltowej o wymiarach 15x29m. Przed wykonaniem nawierzchni poliuretanowej, wykonawca jest zobowiązany do naprawy uszkodzonej przez korzeń drzewa części nawierzchni asfaltowej. Ponadto, na terenie boiska, wyznaczonym w dokumentacji projektowej, należy zamontować słupki do siatkówki oraz bramki piłkarskie z koszami do koszykówki zakupione przez wykonawcę. 3.3 Na każde zadanie wymienione w pkt 3.2 SIWZ, realizowane w ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający podpisze z WYKONAWCĄ odrębną umowę. W związku z tym: - odbiór robót będzie dokonywany protokolarnie, odrębnie dla każdego zakresu robót określonego odpowiednio wg zał. 1.A (zad.1); 1.B (zad. 2); 1.C (zad. 3), - za każdy wykonany i odebrany zakres prac, wskazany odpowiednio w zał. 1.A (zad. 1), 1.B (zad. 2) i 1.C (zad. 3), wykonawca wystawi odrębną fakturę, zgodnie z postanowieniami określonymi w zał. 2 do SIWZ. 3.4 WYMAGANIA JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ NAWIERZCHNIA POLIURETANOWA BOISK: - technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo na podbudowie przepuszczalnej, elastycznej typu ET o grubości min. 20 mm. - dolna warstwa z granulatu SBR min. 7 mm, - górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM, z lepiszczem PU, grubości min. 7 mm, - linie nanoszone na warstwę gotową, - kolorystyka wg projektu wykonawczego, - podstawowe parametry eksploatacyjne nawierzchni: twardość nawierzchni 55 plus/minus 5 Sh A, wytrzymałość na rozrywanie większe lub równe 0,8 Mpa, wydłużenie przy zerwaniu większe lub równe 65%, wytrzymałość na rozdzieranie większa lub równa 100 N, nasiąkliwość wodą mniejsza lub równa 4 %, przyczepność do podkładu większa lub równa 0,5 Mpa 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A (zad. 1) do SIWZ, b) formularz przedmiaru robót - zał. 1.B (zad. 2) do SIWZ, c) formularz przedmiaru robót - zał. 1.C (zad. 3) do SIWZ, d) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9.1 (zad.1), e) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9.2 (zad.2), f) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9.3 (zad. 3), i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz g) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 10.1 (zad.1), h) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 10.2 (zad.2), i) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 10.3 (zad.3). 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45236110-4 Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych Uwaga: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.61.10-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE BĘDZIE WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007 - 2013. DZIAŁANIE: ODNOWA I ROZWÓJ WSI.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PANORAMA OBIEKTY SPORTOWE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Puławska 38, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210220,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248254,94

  • Oferta z najniższą ceną: 248254,94 / Oferta z najwyższą ceną: 430654,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.