Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Warszawa: Wykonanie remontu elewacji budynku Komendy Głównej Policji przy
ul. Puławskiej 148/150
Numer ogłoszenia: 232237 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji , ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, fax. 022 6011857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji budynku Komendy Głównej Policji przy ul. Puławskiej 148/150.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku Komendy Głównej Policji przy ul. Puławskiej 148/150. Zakres wykonania robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ. Zakres wykonania remontu obejmuje wykonanie: a) Przygotowanie terenu pod budowę, b) Remont elewacji c) Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, d) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. e) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, tj.: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; w tym: 1. należycie wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. remont elewacji z elementami instalacji odgromowej i oświetleniowej, o wartości minimum 1 500 000,00 zł każda. 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 3 osobami upoważnionymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania w zakresie robót budowlanych, wydanymi na podstawie Ustawy prawo budowlane, w następujących specjalnościach: a. do kierowania robotami w zakresie robót budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7.07.1994 (tekst jednolity Dz. U. z 2000 nr 106 poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów dla co najmniej 1 osoby, b. do kierowania robotami w zakresie robót elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7.07.1994 (tekst jednolity Dz. U. z 2000 nr 106 poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów dla co najmniej 1 osoby, c. do kierowania robotami w zakresie robót sanitarnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7.07.1994 (tekst jednolity Dz. U. z 2000 nr 106 poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów dla co najmniej 1 osoby, 3. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 700 000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawców, które należy załączyć do oferty: 1.oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ - w przypadku wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści zgodnej ze wzorami określonymi w załącznikach nr 1a i 1b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(y)e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Wykaz zrealizowanych zamówień, zawierający informacje potwierdzające spełnienie wymagań określonych w sekcji III.2 pkt. 1 (wzór wykazu zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4.Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w sekcji III.2 pkt. 2 ogłoszenia. Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca spełnia określone wymagania. 5.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Biura Finansów Komendy Głównej Policji ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mały Łęck na odcinku 990 mb.
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.