eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 15 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Częstochowa: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 15 części
Numer ogłoszenia: 232228 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 15 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 15 części. CZĘŚĆ nr 1: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego przy Al. Wojska Polskiego 130 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 4; Przewidywana liczba osób w grupie: 29; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi:180 h. CZĘŚĆ nr 2: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry przy ul. Dąbrowskiej 5/9 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 9; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h. CZĘŚĆ nr 3: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 37 im. Jana Pawła II przy ul. Wielkoborskiej 54 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 10; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h. CZĘŚĆ nr 4: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 54 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h. CZĘŚĆ nr 5: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 12 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Warszawskiej 31 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 8; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h. CZĘŚĆ nr 6: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 24 im. Jana Marcina Szancera przy ul. Hubermana 7 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 5; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h. CZĘŚĆ nr 7: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 33 im. Marii Kownackiej przy ul. Goszczyńskiego 9/11 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 5; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h. CZĘŚĆ nr 8: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 54 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 2; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h. CZĘŚĆ nr 9: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 35 przy ul. Ogrodowej 50/64 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 3; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h. CZĘŚĆ nr 10: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 13 im. Kornela Makuszyńskiego przy ul. Wręczyckiej 111/115 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 7; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h. CZĘŚĆ nr 11: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej Nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry przy ul. Dąbrowskiej 5/9 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 13; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h. CZĘŚĆ nr 12: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum Nr 8 im. Polskich Olimpijczyków przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 5; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h. CZĘŚĆ nr 13: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum Nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego przy ul. Orkana 95/109 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 3; Przewidywana liczba osób w grupie: 9; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h. CZĘŚĆ nr 14: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum Nr 20 im. Aleksandra Fredry przy ul. Hubermana 7 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 7; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h. CZĘŚĆ nr 15: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym przy ul. Kukuczki 30 w Częstochowie Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/grupę; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 3; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria, w zakresie poszczególnych części: a) w zakresie części 1-3, 9, 12-15: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa - Terapia przez sztukę: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; 2) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej; 3) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Terapii przez sztukę; 4) doświadczenie w pracy z osobą z niepełnosprawnością ruchową (min. 1 rok). b) w zakresie części 4: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa - Metoda dobrego startu: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; 2) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej; 3) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Metoda dobrego startu; 4) doświadczenie w pracy z osobą z niepełnosprawnością ruchową (min. 1 rok). c) w zakresie części 5-8, 10-11: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa - Edukacja przez ruch wg Doroty Dziamskiej: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; 2) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej; 3) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Edukacja przez ruch wg Doroty Dziamskiej; 4) doświadczenie w pracy z osobą z niepełnosprawnością ruchową (min. 1 rok).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji. 1.1. Dokumenty o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.c) i 6.2.a) SIWZ winny być złożone w oryginale. Dokument o którym mowa w punkcie 6.1.b) SIWZ winny być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.b) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) SIWZ). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na osobach dolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. 1.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. 2. Istnieje możliwość dokonania zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób, o których mowa w ust. 1 § 5 umowy, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 1 § 5 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy, Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Otwarcie ofert odbędzie się 05/08/2014 o godzinie 10:00 w Urzędzie Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, sala nr 108 (I piętro). Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280 z późniejszymi zmianami: Dz. U. z 2013 r., poz. 232); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238). Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze oraz źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA, Tel.: +48 224587801, Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587800. Ogłoszenie zostało skierowane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 11.07.2014 r. w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.