Suwałki: Druk numeru specjalnego Kwartalnika WIGRY Wigierskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 232228 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy Gospodarstwo Pomocnicze , Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666322, faks 087 5632541.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Park Narodowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk numeru specjalnego Kwartalnika WIGRY Wigierskiego Parku Narodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk wydawnictwa - Numer specjalny Kwartalnika Wigry o następujących parametrach: -nakład: 3 000 egzemplarzy -format: 210 x 297 mm -objętość - 128 stron + okładka -druk 4+4 (CMYK) -papier wewnątrz - kreda matowa 170 g, podwyższonej jakości, o równomiernej matowości -oprawa twarda, szyta i klejona -okładka - druk CMYK, wyklejka druk jednostronny 1+0 (Pantone) + folia matowa i lakier UV punktowo -dodatkowo: banderola dla 3000 egzemplarzy, o szerokości ok. 10 cm, druk jednostronny CMYK, papier offsetowy, banderola zakładana na okładkę. -zawartość publikacji: tekst, około 300 zdjęć, rysunków i map. Pod pojęciem druk rozumie się: koszt papieru, wykonanie naświetlania, druk, prace introligatorskie i dostawę do siedziby Zamawiającego. Wydawnictwo będzie oznaczone symbolem ISBN przydzielonym dla Wigierskiego Parku Narodowego. Tekst, materiały ilustracyjne oraz projekt graficzny, skład i łamanie nie stanowią przedmiotu zamówienia. Zamawiający dostarczy Zleceniobiorcy gotowy do druku zapis cyfrowy publikacji w formacie pdf..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -spełniają wymogi określone w art.22 ustawy, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn podanych w art. 24 ustawy, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -zaakceptują warunki zawarte ogólnych warunkach umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ), -wykonali co najmniej 5 prac o podobnym do przedmiotu zamówienia zakresie tj. druk publikacji w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie i udokumentują należyte wykonanie tych prac, -przedstawią wydawnictwa o podobnych parametrach do podanych w specyfikacji, zawierających barwne fotografie, grafikę, tekst i odzwierciedlające potencjał techniczny Wykonawcy, w ilości co najmniej 3 różnych publikacji, -przedstawią próbkę papieru formatu A4, na którym byłby drukowany przedmiot zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Brak wydawnictw na podstawie których możliwa będzie ocena jakościowa skutkować będzie odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w przetargu i akceptacji ogólnych warunków umowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ); - wykaz 5 prac o podobnym do przedmiotu zamówienia zakresie, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zleceniodawców tych prac; - 5 referencji, że usługa została wykonana należycie (dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy); - zestaw co najmniej 3 różnych publikacji, o podobnych parametrach do podanych w specyfikacji, zawierających barwne fotografie, grafikę, tekst i odzwierciedlające potencjał techniczny Wykonawcy (po zakończeniu procedury przetargowej i przedstawieniu przez oferenta pisemnej prośby o zwrot nadesłanych publikacji odeślemy je na koszt oferenta); - próbka papieru (kreda matowa 170 g, podwyższonej jakości, o równomiernej matowości, kartka formatu A4), na którym będzie wykonana publikacja dla WPN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena jakościowa dołączonych wydawnictw i próbki papieru - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wigry.win.pl/bip/index.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Dyrekcji Wigierskiego Parku Narodowego
Krzywe 82, 16-402 Suwałki
w pok. nr 7 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Dyrekcji Wigierskiego Parku Narodowego Krzywe 82, 16-402 Suwałki w pok. nr 7 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Wznowienia i Nowości) - druk z diapozytywów i plików pdf
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa druków i formularzy oraz opakowań bezkwasowych do Urzędu Miasta Płocka w 2024r.
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych.
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.