eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę, montaż, uruchomienie dźwigu szpitalnego linowego z napędem elektrycznym w istniejącym szybie windowym wraz z jego dostosowaniem w budynku Szpitala im Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach Zespół nr 2 przy ul. Józefowskiej 119 z demontażem istniejącego dźwigu wraz maszynownią, wentylacją, linami. (znak sprawySzp.Leszcz./PN/ 85 /2013)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę, montaż, uruchomienie dźwigu szpitalnego linowego z napędem elektrycznym w istniejącym szybie windowym wraz z jego dostosowaniem w budynku Szpitala im Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach Zespół nr 2 przy ul. Józefowskiej 119 z demontażem istniejącego dźwigu wraz maszynownią, wentylacją, linami. (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 85 /2013)
Numer ogłoszenia: 232227 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę, montaż, uruchomienie dźwigu szpitalnego linowego z napędem elektrycznym w istniejącym szybie windowym wraz z jego dostosowaniem w budynku Szpitala im Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach Zespół nr 2 przy ul. Józefowskiej 119 z demontażem istniejącego dźwigu wraz maszynownią, wentylacją, linami. (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 85 /2013).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie dźwigu szpitalnego linowego z napędem elektrycznym w istniejącym szybie windowym wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi w zakresie dostosowania istniejącego szybu w budynku Szpitala im Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach Zespół nr 2 przy ul. Józefowskiej 119 z demontażem istniejącego dźwigu wraz maszynownią, wentylacją, linami. Dźwig musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w Dyrektywie 95 16 WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 czerwca 1995r. w sprawie zbliżenia ustawodawstwa Państw Członkowskich dotyczących dźwigów oraz normach zharmonizowanych EN 81.1. oraz przepisy ustawy z 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności Dz. U. z 2010 Nr 138 poz. 935 z późn zmianami oraz z rozporządzeniami wykonawczymi do niej Wymagane parametry techniczne Dźwig 1 sztuka elektryczny , linowy Udźwig min 1200 kg ilość przystanków 6 ilość dojść 1 zewnętrzne, 5 wewnętrznych Przewidywana częstotliwość jazd 15.000 cykli w okresie 1 miesiąca drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe, ze stali nierdzewnej satyna szerokość min.1200mm drzwi szybowe automatyczne teleskopowe, ze stali nierdzewnej satyna szerokość min.1200mm kabina dźwigu metalowa, przelotowa, wykonanie: ściany i sufit ze stali nierdzewnej satyna, oświetlenie - sufitowe, energooszczędne, oświetlenie awaryjne min. 2h, podłoga - wykładzina antypoślizgowa, niepalna, trudnościeralna, poręcz ze stali nierdzewnej , lustro, wyposażenie: panel dyspozycji wykonany ze stali nierdzewnej satyna z piętrowskazywaczem cyfrowym, wyposażony w przyciski z grafiką Braille a, dźwiękową i świetlną sygnalizacją przeciążenia kabiny, wentylator, system komunikatów głosowych, system komunikacji głosowej ze służbami ratowniczymi za pomocą urządzenia opartego na telefonii przewodowej wymiary kabiny wewnętrzne min. szerokość 1500mm , długość 2400mm kasety wezwań z piętrowskazywaczami wykonane ze stali nierdzewnej - satyna, umieszczone w murze lub ościeżnicy, z podświetlanymi przyciskami z grafiką Braille a, sygnalizacja kierunku dalszej jazdy sterowanie mikroprocesorowe z menu sterownika w języku polskim, układ sterowania zbiorczego góra/dół, z możliwością programowania, zapis usterek w pamięci mikroprocesora z datą i godziną wystąpienia i funkcji specjalnych np. zjazd specjalny na wypadek pożaru, z wyświetlaczem typu LCD na sterowniku w szafie sterowej dostęp do pamięci dla osób uprawnionych bez potrzeby stosowania dodatkowych urządzeń, wyświetlanie informacji o usterkach dźwigu na piętrowskazywaczach w j. polskim, napęd nowy , elektryczny, minimum jednobiegowy z płynnym ruchem, szyb istniejący wymiary wewnętrzne szerokość: 2300mm,długość: 2700mm,wysokość: 20900 mm, podszybie 1160mm nadszybie 2970mm wentylacja grawitacyjna nawiewno - wywiewna maszynowni i wywiewna szybu oświetlenie maszynowni i szybu Osłona przeciwwagi, ogranicznik prędkości, lina ogranicznika, prowadnice kabiny, prowadnice przeciwwagi, zderzaki kabiny, zderzaki przeciwwagi - wszystkie ww elementy nowe, dostosowane do nowego dźwigu Zamawiający wymaga, aby dźwig i wszystkie elementy niezbędne do montażu i uruchomienia miały rok produkcji 2013, ZAKRES PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH: wykucie drzwi szybowych, montaż i obróbka nowych drzwi szybowych, malowanie miejsc umieszczenia drzwi farbą emulsyjną montaż blach przyprogowych po zainstalowaniu nowych drzwi pełna adaptacja szybu wraz z malowaniem farbą emulsyjną malowanie maszynowni ścian i sufitów farbą emulsyjną wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w maszynowni, pomalowanie drzwi do maszynowni wykonanie podłączenia telefonu alarmowego dźwigu do instalacji telefonicznej w maszynowni Uwaga Wszystkie elementy starego dźwigu zdemontowane z szybu i maszynowni należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie Okres udzielonej gwarancji: Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia w tym dźwig z osprzętem, prace budowlane i instalacyjne na okres 24 miesięcy. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru, bez zastrzeżeń, przedmiotu zamówienia potwierdzonego decyzją UDT dopuszczającą dźwig do eksploatacji. Wykonawca zapewnia w okresie gwarancyjnym w cenie oferty: przeglądy miesięczne zgodnie z przepisami wraz z dojazdem, materiałami i częściami, robocizną naprawy w tym dojazd, części, materiały eksploatacyjne, robocizna czas przystąpienia do naprawy od zgłoszenia - do 1 godziny sprawność przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 355 dni w okresach 12 - to miesięcznych niesprawność dniowa to wyłączenie dźwigu na okres powyżej 3 godzin Warunki prowadzenia robót A. Wykonawca natrafi przy realizacji przedmiotu zamówienia na utrudnienia związane z koniecznością realizacji robót w czynnym budynku szpitala B. Wykonawca zobowiązany jest: dokonać wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, oraz posiąść wszelkie niezbędne informacje, które są konieczne do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia, do zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją dźwigu, przed rozpoczęciem robót do uzgodnienia harmonogramu robót z Zamawiającym, prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i p.poż., przekazać Zamawiającemu w trakcie odbioru końcowego: decyzję UDT dopuszczającą dźwig do eksploatacji dokumentację techniczną i montażową dźwigu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 3000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem pracy polegającej na zrealizowaniu dostawy i montażu dźwigu (minimum 1).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ,opis techniczny dźwigu zawierający podstawowe dane techniczne / producent, wymiary kabiny, nośność dźwigu, rodzaj napędu, układ sterowania itp./ oraz folder

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - Czas wyłączenia budynku z możliwości korzystania z dźwigu w dniach kalendarzowych - 20.00

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40 - 074 Katowice ul. Raciborska 26, Dział Księgowości.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 - Kancelaria Dyrektora..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.