eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa i umieszczenie na serwerze internetowym Wykonawcy aplikacji (serwis WWW) służącej do obsługi wniosków o wydanie ebiletu składanych przez Internet oraz utrzymanie i serwis tej aplikacji - na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-02

Gdynia: Dostawa i umieszczenie na serwerze internetowym Wykonawcy aplikacji (serwis WWW) służącej do obsługi wniosków o wydanie ebiletu składanych przez Internet oraz utrzymanie i serwis tej aplikacji - na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 232187 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej , ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i umieszczenie na serwerze internetowym Wykonawcy aplikacji (serwis WWW) służącej do obsługi wniosków o wydanie ebiletu składanych przez Internet oraz utrzymanie i serwis tej aplikacji - na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: 1.1 dostawa, umieszczenie na serwerze internetowym Wykonawcy aplikacji (serwis WWW) służącej do obsługi wniosków o wydanie ebiletu składanych przez Internet 1.2 świadczenie usług utrzymania i serwisu aplikacji (serwis WWW) służącej do obsługi wniosków o wydanie ebiletu składanych przez Internet - na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 2.1 Wymagania podstawowe: Aplikacja zostanie zaprojektowana zgodnie z zaleceniami WCAG 2.0 (organizacji: W3C). Musi wyświetlać się poprawnie w najczęściej używanych przeglądarkach Internetowych np. IE, Chrome, Opera, Mozilla, Firefox. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć aplikację (kody źródłowe) wraz ze strukturą bazy danych (kopia zapasowa pustej bazy danych) na nośniku elektronicznym. Wykonawca zobowiązany będzie - na pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego - dostarczyć wszystkie informacje oraz wymagania niezbędne do uruchomienia aplikacji wraz z połączeniem z bazą danych na innym serwerze w przyszłości. Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia aplikacji na własnym serwerze internetowym, przekazania praw autorskich, licencyjnych wraz z materiałami i informacjami wymienionymi powyżej najpóźniej do dnia 10 grudnia 2012 roku. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wykonanie testów aplikacji w dniach od 10 do 14 grudnia 2012 roku. Po przeprowadzeniu testów zostanie sporządzony protokół odbioru aplikacji. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania migracji danych z bazy danych MySQL obecnego serwera do bazy danych utworzonej na serwerze Wykonawcy. Migracja danych z obecnie wykorzystywanej aplikacji wniosek składany przez Internet musi nastąpić najpóźniej do godziny 06:00 rano dnia 01 stycznia 2013 roku. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania aktualnej kopii zapasowej bazy danych na nośniku elektronicznym następnego dnia roboczego następującego po zakończeniu umowy (najpóźniej do 07:00 rano). Dane osobowe wpisane do bazy danych zlokalizowanej na serwerze Wykonawcy muszą być zabezpieczone przed dostępem zgodnie z wymaganiami Ustawy o Ochronie Danych osobowych. Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć umowę z Zamawiającym o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Dostęp do aplikacji musi być chroniony certyfikatem SSL. Aplikacja będzie składała się z panelu ogólnie dostępnego w sieci Internet oraz panelu administracyjnego dla Zamawiającego. Szata graficzna aplikacji zostanie wykonana w nawiązaniu do serwisu: zkmgdynia.pl i zatwierdzona przez Zamawiającego. 2.2 Wymagania dotyczące panelu dostępnego w sieci Internet: złożony z następujących modułów: Moduł elektroniczny wniosek o wydanie ebiletu, Moduł do sprawdzania czy karta jest już gotowa do odbioru, Moduł lista punktów sprzedaży ebiletu, 2.3 Wymagania dotyczące panelu administracyjnego: złożony z następujących modułów: Moduł administracja, Moduł karta, Moduł lista punktów, Moduł wyciągi, Moduł eksport kart, Moduł automatyczne usuwanie wniosków, Moduł edycja treści. Dostęp do panelu administracyjnego chroniony nazwą użytkownika i hasłem Dodatkowo oprócz modułów po załogowaniu się do panelu każdy użytkownik musi mieć opcję wyloguj oraz zmiana hasła. 3. Wymagania dotyczące: usług utrzymania i serwisu aplikacji 3.1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania migracji aplikacji z obecnego serwera na serwer Wykonawcy oraz konfiguracji niezbędnej do poprawnej pracy aplikacji. Czas migracji aplikacji (czas niedostępności serwisu WWW) nie może przekroczyć 5 (słownie: pięciu) godzin. Migracja będzie dokonywana w nocy. 3.2 Minimalne parametry serwisu: Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii: - telefonicznie 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, elektronicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30 na wskazany adres e-mail. Usunięcie zgłoszonej awarii w ciągu maksymalnie: 6 godzin, gdy zgłoszenie nastąpiło w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:30 do 16:30, 6 godzin najbliższego dnia roboczego licząc od godziny 8:30, gdy zgłoszenie nastąpiło poza godzinami od 8:30 do 16:30. 4. Zamawiający oceni spełnienie granicznych parametrów techniczno- użytkowych oferowanej aplikacji na podstawie danych zawartych przez Wykonawcę w zestawieniu granicznych parametrów techniczno-użytkowych oferowanej aplikacji zawartych w załączniku do SIWZ (ZESTAWIENIE GRANICZNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCH OFEROWANEJ APLIKACJI (SERWIS WWW) SŁUŻĄCEJ DO OBSŁUGI WNIOSKÓW O WYDANIE EBILETU SKŁADANYCH PRZEZ INTERNET ORAZ INFORMACJE DODATKOWE-tabela 1) - złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę - wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie wymagań dotyczących usług utrzymania i serwisu aplikacji (serwis WWW) służącej do obsługi wniosków o wydanie ebiletu składanych przez Internet - na podstawie danych zawartych przez Wykonawcę w zestawieniu granicznych parametrów techniczno-użytkowych oferowanej aplikacji zawartych w załączniku do SIWZ (ZESTAWIENIE GRANICZNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCH OFEROWANEJ APLIKACJI (SERWIS WWW) SŁUŻĄCEJ DO OBSŁUGI WNIOSKÓW O WYDANIE EBILETU SKŁADANYCH PRZEZ INTERNET ORAZ INFORMACJE DODATKOWE-tabela 2) - złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę - wg formuły spełnia/nie spełnia. 6. Wykonawca przeniesie, a Zamawiający w całości nabędzie autorskie prawa majątkowe lub prawa pokrewne do wszelkich przedmiotów tych praw oraz do wielokrotnego wykorzystania w nieograniczonym czasie i formie, wszystkich opracowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia materiałów, na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Przeniesienie to nastąpi w pełnym zakresie do korzystania i rozporządzania w całości lub w części na zasadzie wyłączności bez ograniczeń terytorialnych i czasowych oraz obejmujących pola eksploatacji wymienione w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz: wszelkie utrwalanie i zwielokrotnianie (w tym wprowadzanie do pamięci komputera lub innego urządzenia), na wszelkich nośnikach, w jakiejkolwiek technice (w tym analogowej lub cyfrowej), wszelkie inne rozpowszechnianie, w tym wszelkie publiczne odtwarzanie, wyświetlanie, wykonywanie, wystawianie. Odpowiedzialność związana z ewentualnym naruszeniem praw autorskich podczas realizacji przedmiotu umowy obciąży wyłącznie Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu nieograniczonej czasowo licencji z prawem do aktualizacji wersji aplikacji lub sublicencji programów komputerowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania aplikacji - w okresie 2 (słownie: dwóch) lat od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru. Bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego jest, by warunki udzielonej przez Wykonawcę licencji (sublicencji) nie stanowiły bariery do dokonania przyszłej modyfikacji lub rozbudowy aplikacji. 6. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ Formularz oferty, b/ Formularz cenowy, c/ oświadczenie o powierzeniu podwykonawstwa w ramach niniejszego zamówienia , d/ zestawienie granicznych parametrów techniczno - użytkowych oferowanej aplikacji (serwis www) służącej do obsługi wniosków o wydanie ebiletu składanych przez internet oraz informacje dodatkowe, e/ jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę, np. zmiana wysokości stawki podatku VAT na usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia publicznego). Ww. zmiana może zostać wprowadzona jedynie w przypadku, gdy obie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Ww. zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8, dokument nieodpłatny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ numer postępowania: ZKM/ZP/N/41/12, 3/ Zarząd Komunikacji Miejskiej - jednostka budżetowa Gminy Gdynia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.