eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Adaptacja części parteru i piętra Bursy Międzyszkolnej w Hrubieszowie na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy. Adaptacja magazynu opału na Salę Korekcyjną. Obiekt położony przy ul. Zamojskiej 16a w Hrubieszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Hrubieszów: Adaptacja części parteru i piętra Bursy Międzyszkolnej w Hrubieszowie na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy. Adaptacja magazynu opału na Salę Korekcyjną. Obiekt położony przy ul. Zamojskiej 16a w Hrubieszowie
Numer ogłoszenia: 232183 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie, ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6965069 w. 33, fax 084 6963856.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części parteru i piętra Bursy Międzyszkolnej w Hrubieszowie na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy. Adaptacja magazynu opału na Salę Korekcyjną. Obiekt położony przy ul. Zamojskiej 16a w Hrubieszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Adaptacja części parteru i piętra Bursy Międzyszkolnej w Hrubieszowie na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy. Adaptacja magazynu opału na Salę Korekcyjną. Obiekt położony przy ul. Zamojskiej 16a w Hrubieszowie. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 6 do SIWZ i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7 do SIWZ 3.4 Opis wykonania i odbioru robót określony został w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8.1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (pięć tysięcy złotych). 8.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie Nr 46 1930 1754 2010 4501 6929 0007. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego tj. Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie. 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu, a także kopię przelewu przy wpłacie gotówką, należy załączyć do oferty. 8.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych. 8.5.2. okres ważności gwarancji wadialnej będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych 8.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.1.5 W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki opisane w punkcie 5.1.1-5.1.4 musi spełniać każdy członek Konsorcjum. 5.2 Warunki szczegółowe: 5.2.1 Potencjał ekonomiczno finansowy. a) Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) w przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunek opisany w punkcie 5.2.1a) musi spełniać każdy członek Konsorcjum. 5.2.2 Doświadczenie. a) Wykonawca musi udowodnić i wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o zakresie odpowiadającym robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne) i wartości co najmniej 500.000 zł każda robota b) w przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunek opisany w punkcie 5.2.2a) może być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę lub przez 1 podmiot występujący w Konsorcjum. 5.3 Ocena spełniania przez Wykonawców powyższych wymagań będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia, określonego wymagania. 5.4 Niespełnienie któregokolwiek warunku lub spełnienie go w niewłaściwy sposób, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków, określonych w punkcie 5 SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 6.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm./ złożone na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2. 6.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.4 polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia - potwierdzający, że Wykonawca lub każdy z uczestników Konsorcjum jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6.5 wykaz zrealizowanych robót budowlanych - wykonanych w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o zakresie odpowiadającym robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne) i wartości co najmniej 500.000 zł Wykaz należy zamieścić na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 3 Dla potwierdzenia wymaganego doświadczenia do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wymienione (każda robota z osobna) zostały wykonane z należytą starannością - referencje. Wykonane roboty powinny być rozpoczęte i ukończone w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wykonane roboty mają spełniać warunki określone w punkcie 5.2.2 pod względem rzeczowym. W wykazie zrealizowanych usług należy jednoznacznie określić, jakich robót dotyczą pod względem rzeczowym pod rygorem wykluczenia z postępowania. 6.6 dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli załączona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedłożenia oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii 6.7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2, 6.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 6.8 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, których mowa w punkcie 6.7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zgodnie z art. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poświadczone za zgodność. 6.9 w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od podmiotów składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 powinny być przedłożone z osobna przez każdy podmiot Konsorcjum, pozostałe wymogi uczestnicy Konsorcjum mogą spełniać łącznie lub jeden z Koncesjonariuszy. 6.10 podmioty składające wspólną ofertę (Konsorcja) załączą do oferty umowę Konsorcjum, ze wskazaniem przedstawiciela Konsorcjum i jego upełnomocnieniem z wyszczególnieniem, do jakich czynności jest upełnomocniony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.hrubieszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie, ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 1 - sekretariat Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. mjr. H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.