eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Remont budynku Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Siemiatycze: Remont budynku Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach
Numer ogłoszenia: 232154 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski w Siemiatyczach , Ul. 11 Listopada 24, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 21 57, faks 85 655 21 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole03.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach polegający na Remont holu wejściowego do budynku, obejmujący: wymianę 4 sztuk okien o wymiarach 100x170 cm, PVC w kolorze białym, uchylno-rozwieralnych, każde z nawietrzakami okiennymi typu Aereco. Stolarka okienna z profili z PVC, z szybami termoizolacyjnymi o współczynniku izolacyjności okna U poniżej 1,1 W m K. Klasyfikacja akustyczna okien - Rw 25-30 dB. Okna należy wyposażyć w komplet uszczelek oraz pełen zakres akcesoriów takich jak klamki, zamki, samozamykacze i in. w kolorze ram. dla każdego okna wymianę parapetu zewnętrznego na nowy stalowy ocynkowany malowany proszkowo w kolorze brązowym. dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego. wymianę 5 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 500 F do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, z atestem higienicznym. wymianę 5 sztuk obudowy grzejników wg detalu, wymianę istniejącej posadzki pvc na nową z płytek gresowych drewnopodobnych o wzorze jasnego drewna, o wymiarach 15 x 60 cm, antypoślizgowych R9, V-klasy ścieralności, z fugą epoksydową w kolorze płytek. Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wys. 15cm, z płyt gresowych podłogowych, z ćwierćwałkiem pvc. oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lub PN 92 C-8151. wymianę istniejącej kraty stalowej przy klatce schodowej na nową, z płaskowników stalowych w ramie mocowanej do stropów śrubami M16 z maskownicami co 1m. Krata malowana proszkowo wg detalu. Remont sali dydaktycznej (1), obejmujący dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego. wymianę 5 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 350 F do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, z atestem higienicznym. wymianę 5 sztuk obudowy grzejników wg detalu, wymianę istniejącej posadzki na nową z wykładziny akustycznej i elastycznej pvc, V-klasy ścieralności. Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wyoblenie ścian i cokoliki z wykładziny podłogowej. oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lub PN 92 C-8151. poszerzenie otworów w murze o ok. 10cm i wymiana 2 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, oraz 1 szt. drzwi dwuskrzydłowych w okleinie drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy mechaniczne, z podcięciem wentylacyjnym w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną satynowaną. Wzór i kolor drzwi dostosować do drzwi w innych częściach budynku. Ościeżnica stalowa z maskownicą o wzorze drewna. Remont sali dydaktycznej (2), obejmujący dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego. wymianę 5 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 350 F do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, z atestem higienicznym. wymianę 5 sztuk obudowy grzejników wg detalu, wymianę istniejącej posadzki na nową z wykładziny akustycznej i elastycznej pvc, V-klasy ścieralności. Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wyoblenie ścian i cokoliki z wykładziny podłogowej. oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lub PN 92 C-8151. poszerzenie otworów w murze o ok. 10cm i wymiana 2 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, w okleinie drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy mechaniczne, z podcięciem wentylacyjnym w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną satynowaną. Wzór i kolor drzwi dostosować do drzwi w innych częściach budynku. Ościeżnica stalowa z maskownicą o wzorze drewna. Remont szatni, obejmujący: wyburzenie ścianki działowej pomiędzy istniejącymi szatniami i połączenie obu pomieszczeń. Uzupełnienie tynków na ścianach i suficie w miejscu rozbiórki, uzupełnienie warstw posadzkowych. wymianę 4 sztuk okien o wymiarach 100x170 cm, PVC w kolorze białym, uchylno-rozwieralnych, każde z nawietrzakami okiennymi typu Aereco. Stolarka okienna z profili z PVC, z szybami termoizolacyjnymi o współczynniku izolacyjności okna U poniżej 1,1 W/m K. Klasyfikacja akustyczna okien - Rw 25-30 dB. Okna należy wyposażyć w komplet uszczelek oraz pełen zakres akcesoriów takich jak klamki, zamki, samozamykacze i in. w kolorze ram. dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego. wymianę 4 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 500 F do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, z atestem higienicznym. wymianę 4 sztuk obudowy grzejników wg detalu, wymianę istniejącej posadzki na nową z wykładziny pvc , V-klasy ścieralności, antypoślizgową R9. Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wyoblenie ścian i cokoliki z wykładziny podłogowej. oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lubPN 92 C-8151. poszerzenie otworów w murze o ok. 10cm i wymiana 1 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, w okleinie drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy mechaniczne, z podcięciem wentylacyjnym w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną satynowaną. Wzór i kolor drzwi dostosować do drzwi w innych częściach budynku. Ościeżnica stalowa z maskownicą o wzorze drewna. Remont korytarza, obejmujący wymianę istniejącej posadzki na nową z wykładziny pvc, V-klasy ścieralności, antypoślizgową R9.Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wyoblenie ścian i cokoliki z wykładzinypodłogowej. oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie. W pasie do wysokości 1,6m wszystkie ściany nie zajęte pod wykładziny ścienne malować farbami o I lub II klasie odporności na szorowanie zgodnie z PN-EN 13300 lub PN 92 C-8151. Remont łazienki, obejmujący: wymianę 2 sztuk okien na nowe o wymiarach 100x170 cm, PVC w kolorze białym, uchylnorozwieralne, każde z nawietrzakami okiennymi typu Aereco. Stolarka okienna z profili z PVC, z szybami termoizolacyjnymi o współczynniku izolacyjności okna U poniżej 1,1 W/m K. Klasyfikacja akustyczna okien - Rw 25-30 dB. Okna należy wyposażyć w komplet uszczelek oraz pełen zakres akcesoriów takich jak klamki,zamki, samozamykacze i in. w kolorze ram. Szyba nieprzezierna. dla każdego okna wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego. wymianę 2 sztuk grzejników na nowe aluminiowe KFA G 500 F do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, z atestem higienicznym. wymianę 2 sztuk obudowy grzejników wg detalu, na nowe z płyty HPL odpornej na działanie wilgoci na konstrukcji z płaskowników ocynkowanych. Wszystkie elementy zawiesia niekorodujące. poszerzenie otworu w murze i wymiana 1 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, w okleinie drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy mechaniczne, z otworami lub podcięciem wentylacyjnym o powierzchni 220 cm2 w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną satynowaną. Ościeżnica stalowa z maskownicą o wzorze drewna. Drzwi z możliwością otwierania do 180o z odbojnikiem ściennym. Uzupełnić płytki ceramiczne na ścianach łazienki po przekuciu otworu. oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian w miejscach nie zajętych po okładziny ścienne 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie oraz na działanie wilgoci. zamurowanie otworu do pomieszczenia socjalnego oraz przełożenie brodzika prysznicowego na przeciwległą ścianę, wraz z wykonaniem izolacji podpłytkowej oraz uzupełnienie okładzin ściennych od strony łazienki i pomieszczenia socjalnego. montaż 3 sztuk kabin sanitarnych systemowych typowych typu LTT 24 mm, z niską ościeżnicą h=1,3 m, z atestami do stosowania w budynkach przedszkolnych. Kabiny montować bez drzwi wejściowych. Kabiny wykonać z laminowanej płyty wiórowej odpornej na wilgoć P5, z prześwitem nad posadzką 15 cm. Od strony brodzika prysznicowego montować ścianę kabinową prysznicową odporną na działanie wody z dwustronnie dekorowanego laminatu HPL gr. 13 mm, o wysokiej odporności na wilgoć i uszkodzenia mechaniczne, wysokiej odporności chemicznej i biologicznej. zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego do pom. socjalnego, przełożenie brodzika prysznicowego na przeciwległą ścianę. W miejscu montażu brodzika skuć istniejące płytki i wykonać do wysokości 2,0m izolację przeciwwodną podpłytkową. Uzupełnić okładzinę ścienną z płytek ceramicznych. Remont pomieszczenia socjalnego, obejmujący wymianę 1 sztuki okna na nowe o wymiarach 100x170 cm, PVC w kolorze białym, uchylnorozwieralne, z nawietrzakiem okiennym typu Aereco. Stolarka okienna z profili z PVC, z szybami termoizolacyjnymi o współczynniku izolacyjności okna U poniżej 1,1 W/m K.Klasyfikacja akustyczna okien - Rw 25-30 dB. Okno należy wyposażyć w komplet uszczelek oraz pełen zakres akcesoriów takich jak klamki, zamki, samozamykacze i in. w kolorze ram. Szyba nieprzezierna. wymianę parapetu wewnętrznego na nowy z konglomeratu marmurowego. wymianę 1 sztuki grzejnika na nowy aluminiowy KFA G 500 F do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, z atestem higienicznym. wymianę 1 sztuki obudowy grzejnika wg detalu, poszerzenie otworu w murze i wymiana 1 szt. drzwi wejściowych na nowe PVC o wymiarach 90x200 cm w świetle drzwi, w okleinie drewnopodobnej odpornej na szorowanie i urazy mechaniczne, z otworami lub podcięciem wentylacyjnym o powierzchni 220 cm2 w dolnej części drzwi, szklone szybą bezpieczną satynowaną. Wzór i kolor drzwi dostosować do drzwi w innych częściach budynku. Ościeżnica stalowa z maskownicą o wzorze drewna. Drzwi z możliwością otwierania do 180o z odbojnikiem ściennym. oczyszczenie, wyrównanie i malowanie sufitów i ścian na całą wysokość pomieszczenia w miejscach nie zajętych po okładziny ścienne 2-krotnie farbami dyspersyjnymi lateksowymi o gładkiej powierzchni i jednolitym kolorze, odpornymi na zmywanie i szorowanie oraz na działanie wilgoci. wykonanie fartucha (okładziny ściennej) z płytek ceramicznych drewnopodobnych wokół umywalki i zlewozmywaka do wys. 1,6 m i 60 cm poza zasięg docierania wody. Pod warstwą płytek wykonać izolację przeciwwilgociową podpłytkową. wymianę istniejącej posadzki pvc na nową z płytek gresowych drewnopodobnych o wzorze jasnego drewna, o wymiarach 15 x 60 cm, antypoślizgowych R9, V-klasy ścieralności, z fugą epoksydową w kolorze płytek. Istniejące cokoliki drewniane zdemontować i wykonać nowe wys. 15 cm, z płyt gresowych podłogowych, z ćwierćwałkiem pvc. Uwagi Przed przystąpieniem do oczyszczania i malowania ścian, należy zdemontować wszystkie elementy ruchome niebudowlane takie jak: tablice, odbojnice, obudowy ścian, karnisze, cokoliki drewniane itp. Po oczyszczeniu i odrestaurowaniu elementy ruchome montować ponownie. Dla wszystkich drzwi projektuje się odbojniki montowane na ścianie. Przed ułożeniem wykładzin podłogowych należy wyrównać istniejące posadzki zaprawami wyrównującymi na zagruntowanym podłożu z uwzględnieniem istniejących dylatacji oraz dylatacji obwodowej. Wykładzina podłogowa PVC musi spełniać następujące parametry: homogeniczna, jednorodna w strukturze i wzorze przez całą grubość, odporność na ścieranie, odporność ogniowa- B1 , fabrycznie wzmocniona i utwardzona poliuretanem- PUR, właściwości antypoślizgowe - R9, światłoodporność, atest higieniczny, atest trudno zapalności, certyfikat zgodności ITB z polską normą, Kolorystykę ustalić z Inwestorem. Płytki ceramiczne i gresowe podłogowe muszą spełniać następujące parametry: grupa I- nasiąkliwość wodna- max. 3% klasa ścieralności PEI - V, twardość w skali Mohsa 4- 5, odporne na środki dezynfekcyjne, wytrzymałość na zginanie - min. 35MPa, odporność na pęknięcia włoskowate, współczynnik tarcia kinetycznego w stanie suchym- min. 0,24 skuteczność antypoślizgowa- R9 (płytki gładkie) R11 (reliefowe), format, kolor płytek i spoin- do uzgodnienia z Inwestorem, Kolorystykę przed wbudowaniem i malowaniem uzgodnić z Inwestorem. Osłona grzejnikowa z ażurowych laminowanych płyt MDF z zaokrąglonymi narożami typu Rafalo MDF seria C z otworami śr. 6 cm, montowane na podkonstrukcji systemowej. Remont płyty tarasowej oraz schodów terenowych od strony południowej, wymiana balustrady stalowej. Istniejący taras oraz schody terenowe są w stanie zadowalającym, wymagającym wymiany wylewki betonowych i remontu płyty balkonowej. Projektuje się całkowite usunięcie istniejących wylewek betonowych na płycie balkonowej i schodach oraz remont podłoża betonowego tarasu przy zastosowaniu wyrobów o parametrach technicznych zbliżonych do parametrów naprawianego elementu w systemie renowacji betonów . Następnie wykonać warstwę spadkową o nachyleniu 2-2,5 procent z szybko twardniejącej masy posadzkowej typu, ułożonej na warstwie kontaktowej z tej samej masy z dodatkiem emulsji typu. Szczeliny dylatacyjne należy wypełnić polipropylenowym sznurem dylatacyjnym i uszczelnić wypełniaczami. Obróbki blacharskie na otwartych krawędziach balkonu, mocować na warstwie jastrychu, śrubami na plastikowych dyblach. W podłożu osadzić przy użyciu uszczelniacza poliuretanowego. Na krawędziach zamkniętych, w styku z elementami obudowy balkonu, warstwę jastrychu oddylatować od elementów pionowych. Na wierzchniej warstwie obróbki blacharskiej należy nałożyć jako warstwę szczepną żywicę epoksydową, na której należy wykonać posypkę z piasku kwarcowego. Na powierzchni jastrychu wykonać izolację przeciwwodną w systemie typu. W linii przebiegu szczelin dylatacyjnych, jak również na styku jastrychu ze ścianą budynku, w warstwę izolacji należy wkleić taśmę uszczelniającą. Wykonać cokolik wzdłuż całej długości płyty tarasowej i schodów z izolacji oraz płytek posadzkowych na wys. min. 10 cm. Posadzkę na balkonie układać z mrozoodpornych i antypoślizgowych płytek gresowych na elastycznej zaprawie klejącej. Płytki gresowe dobrać w kolorze i o wzorze drewna ( zbliżonych do posadzek w budynku). Biegi schodów wykonać z płytek gresowych stopnicowych antypoślizgowych ryflowanych o wzorze drewna i o kolorze widocznie ciemniejszym od płytek tarasu. Płytki na spoinować za pomocą elastycznej, wodoodpornej fugi . Zaprawa do spoinowania w miejscach połączeń na styku jastrychu ze ścianą budynku powinna być zastąpiona wypełnieniem z poliuretanu, ewentualnie silikonem. Dodatkowo, elastyczna spoina z silikonu powinna się pojawić w styku wykładziny ceramicznej z cokolikiem wokół balkonu, jak również w obrębie mocowań barierki. Istniejącą balustradę stalową należy zdemontować. W jej miejsce projektuje się nową balustradę ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Balustradę mocować do płyty balkonowej za pomocą 4 śrub M 16 z maskownicami. Projektuje się obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,7 mm. Na spodniej powierzchni stropu tarasu skuć istniejące tynki, oczyścić i wykonać nowe tynki cementowo-wapienne z wklejoną siatką pvc. Spód i boki płyty tarasowej malować farbami silikonowymi w kolorze białym. Uwagi końcowe. przed przystąpieniem do realizacji obiektu budowlanego należy dokładnie zapoznać się z projektem i wszystkie zastrzeżenia lub wątpliwości należy zgłosić przed przystąpieniem do prac budowlanych. wszystkie roboty budowlane wykonywać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi wykonania robót i zasadami sztuki budowlanej wszystkie materiały użyte w budynku muszą posiadać aktualne atesty polskie i świadectwa dopuszczania do stosowania w budownictwie, wszystkie zmiany i odstępstwa od projektu budowlanego wymagają każdorazowo uzgodnienia z projektantem, projekt podlega ochronie prawnej w oparciu o ustawę o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Wszystkie materiały i urządzenia budowlane wyszczególnione w niniejszym projekcie zostały przyjęte do obliczeń i mogą być zastąpione innymi, lecz nie o gorszych parametrach technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w sytuacji, gdy Zamawiający w przedmiocie zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia tj. na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.41.10.00 - 45.41.10.00 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 43.54.42.10 - 43.54.42.10 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA Nr 75 1240 5266 6666 0010 4345 9769 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. dyrektora , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie budynków lub remoncie budynków o wartości co najmniej 250. 000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) w przypadku każdej z tych robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej: a) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250. 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na zasadach określonych w § 13 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobek Miejski w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 24 17-300 Siemiatycze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Żłobek Miejski w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 24 17-300 Siemiatycze Pokój Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.