eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Wyszków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Wyszków: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Wyszków
Numer ogłoszenia: 232129 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Wyszków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Wyszków - niezwłoczne podejmowanie akcji czynnej w sytuacji stwierdzenia zjawiska śliskości, poprzez posypywanie jezdni, chodników mieszanką - solno - piaskową, w przypadku opadów poprzez odśnieżanie. 2. Przedmiot zamówienia został określony w załącznikach 1) załącznik nr 1 - wykaz dróg powiatowych do odśnieżania kolejność odśnieżana I -standard IV długość 23,9 km , kolejność odśnieżania II - standard V długość 20,5 km łączna długość do odśnieżania 44,9 km 2) załącznik nr 2-1 wykaz miejsc do posypywania mieszanką solno-piaskową na ulicach powiatowych na terenie Wyszkowa - długość odcinka do posypywania 2,71 km 3) załącznik nr 2-2 wykaz miejsc do posypywania mieszanką solno -piaskową na drogach powiatowych na terenie gminy Wyszków - długość odcinków do posypywania na terenie gminy Wyszków - 4,35 km 4) załącznik nr nr 2-3 zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych 5) załącznik nr 3 - wykaz chodników do odśnieżania i posypywania mieszanką uszorstniającą w ciągu 2 godzin od ustąpienia opadów . 3. W przypadku wystąpienia opadów ciągłych dłuższych niż 4 godz. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia akcji odśnieżania oraz do wznowienia akcji jeżeli w ciągu doby wystąpią ponowne opady lub inne zjawiska atmosferyczne (np. gołoledź, oblodzenia itp) 4. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia oraz obsadę osobową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1200 zł (jeden tysiąc dwieście złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia tj. - koparka, - 2 samochody ciężarowe odpowiednie dla przedmiotowych usług, - 2 pługi do odśnieżania, - 2 piaskarki, - samochód osobowy d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. min. 2 pracowników do kierowania pojazdami ciężkimi oraz 1 pracownika z uprawnieniami do pracy na ciężkim sprzęcie, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony Formularz cenowy zgodnie załączonym wzorem Załącznik Nr 2 do oferty. 5. Wykaz potencjału technicznego lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia wg Załącznika Nr 3 do oferty. 6. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. min. 2 pracowników do kierowania pojazdami ciężkimi oraz 1 pracownika z uprawnieniami do pracy na ciężkim sprzęcie. Załącznika nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyszkowie, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków pok.116A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków Sekretariat Burmistrza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.