Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Warszawa: Modernizacja pomieszczeń w Budynku A Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ - piwnice, poddasze, Blok Porodowy oraz Oddział Noworodkowy
Numer ogłoszenia: 232129 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5369328, fax 022 5369378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń w Budynku A Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ - piwnice, poddasze, Blok Porodowy oraz Oddział Noworodkowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) PIWNICA - prace modernizacyjne powierzchni piwnic, drobne prace wyburzeniowe, przekucie otworu drzwiowego, wykonanie nadproża dwuteowego, odgrzybianie ścian, wykonanie izolacji ciężkiej, zerwanie posadzki, wykonanie schodów niwelujących różnicę poziomów, położenie terakoty, wykonanie zabudowy w technologii GK, wykonanie sufitów podwieszanych w technologii GK i Panelowych, wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wycięcie niedziałającej instalacji C.O. i gazowej, wykonanie instalacji wod-kan., prace wykończeniowe, obsadzenie stolarki drzwiowej, malowanie, położenie wykładzin PCV spawanych. 2) BLOK PORODOWY - prace wykonywane będą w działającym Bloku Porodowym, co wiąże się z wykonaniem przegród oddzielających remontowane sale od działających, prace odnawiające sale porodowe, demontaż i montaż wyposażenia sal (sprzęt medyczny i sanitarno-higieniczny), zerwanie tynków i glazur, wymiana akrylowych wanien narożnych, osprzętu wanny i baterii, przeróbki instalacji wod-kan., impregnacja przeciwwilgociowa, wykonanie gładzi gipsowych, położenie glazur i obmurowanie wanien, naprawa sufitów podwieszanych, naprawy stolarskie mebli i drzwi wejściowych, uzupełnienie wykładzin PCV, prace wykończeniowe, wymiana zniszczonych opraw i osprzętu elektrycznego, odmalowanie stolarki drzwiowej, pomalowanie sal i parapetów, założenie rolet materiałowych w kasetach na oknach sal, regulacja i konserwacja istniejących okuć stolarki PCV okiennej. 3) PODDASZE - wykonanie w technologii GK ścianek działowych z wygłuszeniem i ociepleniem, docieplenie istniejącej połaci dachowej w obrysie powstającego pomieszczenia, wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, zamknięcie połaci dachowej płytami GK na stelażu, układając odpowiednie warstwy izolacji, doprowadzenie instalacji telefonicznej i logicznej, wykonanie gładzi gipsowych, wykonanie warstwy wyrównawczej na istniejącej posadzce, położenie wykładzin PCV, prace wykończeniowe, malowanie ścian i sufitów, czyszczenie i akrylowanie posadzki PCV. 4) ODDZIAŁ NOWORODKOWY - wykonanie przepierzenia w stolarce aluminiowej nawiązując do istniejącej konstrukcji w tej technologii, w przepierzeniu znajdują się drzwi, całość jest przeszklona szkłem przeźroczystym, dopasowanie istniejącego sufitu podwieszanego panelowego, częściowy demontaż i wykonanie nowej konstrukcji, przesunięcie opraw oświetleniowych, wykonanie kilku elementów meblowych powstałego pomieszczenia wg rysunku i dodatkowego pomiaru po wykonaniu i zamontowaniu stolarki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz muszą spełnić n/w warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych., o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww. warunków, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych dokumentów metodą spełnia vs. nie spełnia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dołączyć należy: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2. należy dołączyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Rzeczona informacja winna zostać wydana nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Sposób oceny: największa zdolność kredytowa lub największe posiadane środki finansowe - 5 pkt, najniższa - 1 pkt, pozostałe - proporcjonalnie. 7. polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać wartości robót oraz datę i miejsca ich wykonania oraz załączyć do niego referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; Sposób oceny: największe doświadczenie w realizacji robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - 5 pkt, najniższe - 1 pkt, pozostałe - proporcjonalnie. 9. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przekazana zostanie wybranym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.