Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Wrocław: Dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników Fibre Channel
Numer ogłoszenia: 232104 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników Fibre Channel.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników Fibre Channel. Opis środowiska zamawiającego. Zamawiający posiada sieć SAN (Storage Area Network) do wymiany danych pomiędzy serwerami, macierzami dyskowymi i biblioteką taśmową. Na sieć składają się dwie niezależne sieci fabric, w każdej po jednym przełączniku IBM System Storage SAN32B-3 2005-B5K oraz IBM TotalStorage SAN Switch 2109-F32 znajdujące się w podstawowym Centrum Przetwarzania Danych Zamawiającego. Przełączniki pracują pod kontrolą oprogramowania firmware w wersji v5.3.0c i posiadają aktywne licencje: - Web license, - Zoning license, - Fabric license, - Fabric Watch license, - Security license, - Extended Fabric license Celem zamówienia jest rozbudowa sieci SAN o dwa dodatkowe czterdziestoportowe przełącznik FC o funkcjonalności nie gorszej niż przełączniki które są już w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawca zainstaluje nowe przełączniki w zapasowym Centrum Przetwarzania Danych oddalonym o około 10 kilometrów (nie więcej niż 20 Km długości światłowodu) od podstawowego Centrum Przetwarzania Danych i dokona konfiguracji nowych oraz posiadanych przez Zamawiającego przełączników do ich poprawnej współpracy z infrastrukturą Zamawiającego. Wykonawca uaktualni oprogramowanie firmware na posiadanych przez Zamawiającego przełącznikach do najnowszej wersji. Wykonawca dostarczy również po jednej wkładce do obu przełączników IBM System Storage SAN32B-3 2005-B5K pozwalające im na komunikację na odległość do 20 Km z nowymi przełącznikami oraz cztery kable światłowodowe pozwalające na spięcie nowych i posiadanych przez Zamawiającego przełączników z przełącznicą światłowodową. Po stronie podstawowego Centrum Przetwarzania Danych będą to dwa kable jednomodowe o długości 20m, z jednej strony zakończone wtyczką SC a z drugiej wtyczką pasującą do dostarczonych wkładek, natomiast po stronie zapasowego Centrum Przetwarzania Danych dwa 20m kable jednomodowe z jednej strony zakończone wtyczką n2000/APC a z drugiej wtyczką pasującą do dostarczonych wkładek. Minimalne wymagania techniczne pojedynczego przełącznika. 1. Przełącznik musi posiadać 40 portów FC o prędkości 8 Gb/s, 2. Przełącznik musi być w 100% ( firmware, oprogramowanie do zarządzania, serwis) zgodny z przełącznikami posiadanymi przez Zamawiającego, 3. Przełącznik musi poprawnie współpracować z biblioteką taśmową posiadaną przez Zamawiającego IBM TotalStorage 3584 Tape Library Model L52, Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia tego faktu, poprzez przedstawienie certyfikatu zgodności oferowanego modelu przełącznika z biblioteką posiadaną przez Zamawiającego, lub oświadczenia producenta biblioteki o takiej zgodności, 4. Przełącznik musi być przystosowany do zamontowania w standardowej 19-calowej szafie przemysłowej oraz zajmować nie więcej niż 1U, 5. Każdy z portów przełącznika musi mieć możliwość manualnego ustawienia prędkości: 1 Gb/s, 2 Gb/s, 4 Gb/s, 8 Gb/s, 6. Przełącznik musi automatycznie dostosowywać tryb pracy każdego z portów w zależności od podłączanych urządzeń, 7. Przełącznik musi posiadać możliwość agregacji min. 4 portów na poziomie ASIC dla celów optymalizacji ruchu pomiędzy przełącznikami, 8. Przełącznik musi umożliwiać wydzielanie bezpiecznych stref w ramach sieci SAN (tzw.zonning), 9. Przełącznik musi posiadać interfejsy do zarządzania: www oraz tekstowy, 10. Przełącznik musi posiadać redundancje podstawowych komponentów tj. zasilacze oraz elementy chłodzenia, 11. Interfejsy Fibre Channel oraz zasilacze muszą być wymienialne bez potrzeby wyłączania urządzenia, 12. Licencje na nowych przełącznikach muszą zapewniać funkcjonalność nie mniejszą niż licencje posiadane przez Zamawiającego. Przykład: IBM System Storage SAN40B-4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wyskości: 7.000,00 zł, (słownie: siedem tysięcy złotych )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Certyfikat zgodności oferowanego modelu przełącznika z biblioteką posiadaną przez Zamawiającego, lub oświadczenie producenta biblioteki o takiej zgodności.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach: a. zachodzi konieczność zmiany harmonogramu lub terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy; b. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; c. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; d. zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; e. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiących podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz.759) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych
Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław
pok. 138.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław pok. 138, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa przełączników sieciowych
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- "Rozbudowa monitoringu miejskiego - etap II" "Monitoring na Osiedlu Bloki" - BO 2024
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.