Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Śrem: Dostawa mleka i przetworów mlecznych
Numer ogłoszenia: 232043 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831514, fax 061 2831802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4430.glt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i przetworów mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mleko 2% tłuszczu - świeże. 155115022 43.000 L Opakowania jednorazowe 5 l 2 Śmietana 18% -UHT. 155112001 2900 L Opakowania jednorazowe 1 l 3 Masło extra 1551305000 3000 Kg W kostkach po 200 g 4 Ser twardy gouda tłusty 155405099 2500 Kg 5 Ser twarogowy półtłusty. 1551403013 870 Kg 6 Ser topiony tłusty 1551407030 2000 Kg W opakowaniu po 100 g 7 Ser fromage 1551407020 1000 Kg W opakowaniu po 75g. 8 Jogurt owocowy 2% 1551523062 6400 Kg W opakowaniu po 150 g 1. Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: - obce posmaki, zapachy, - oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona lub inna nietypowa, - zawilgocenie powierzchni, - przekroczony termin przydatności do spożycia, - składniki użyte do produkcji pozaklasowe, itp. - skupiska jednego ze składników, - obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, - obecność szkodników oraz ich pozostałości - brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia. 2. Dostawa towaru odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy w terminie podanym w chwili złożenia zamówienia na dekadę poprzedzająca dostawę (telefonicznie lub faxem). do magazynu żywnościowego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa towaru może odbywać się interwencyjnie w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.. 3. Wszystkie objęte zamówieniem produkty przywożone będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą i oplombowanych pieczęcią producenta w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomby. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta z danymi. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać: a) nazwę dostawcy - producenta, adres, b) nazwę produktu, c) masę netto produktu, d) datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), e) warunki przechowywania f) datę załadowania do transportu. 4.Wykonawca zobowiązuje się do poddania nadzorowi Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej (WOMP). Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.15.00 - Mleko pełnotłuste Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.15.00 - Mleko pełnotłuste .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: a) wypełniony formularz oferty dla całości lub zadania (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), d) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Kopię decyzji, wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (na podstawie ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005r. Nr 31, poz. 265, Nr 178, poz. 1480) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 kwietnia 2004r. w sprawie wymagań higieniczno- sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze (Dz. U. Nr 104, poz. 1096), 5. Kopię decyzji, wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań higieniczno-sanitarnych środków transportu koniecznych przy przewozie nabiału (na podstawie ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005r. Nr 31, poz. 265, Nr 178, poz. 1480) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. z 2003r. Nr 21, poz. 179), 6.Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. Dokumentem tym będzie certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji właściwego terytorialnego Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produktów pochodzenia zwierzęcego wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności, Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4430.glt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem ul. Sikorskiego 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 12:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem ul. Sikorskiego 2, Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Jezioro atrakcji, jezioro bez barier - zagospodarowanie terenów plaży miejskiej w Śremie - II postępowanie
- ,, ZAKUP I DOSTAWA APARATU USG DLA SZPITALA POWIATOWEGO IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE SP. Z O. O."
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2467P na odc. Grzybno - Żabno
- Remont instalacji c.o. oraz instalacji elektrycznej, roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Cyryla Ratajskiego w Śremie wraz z budową platformy dla niepełnosprawnych
- Modernizacja dachu i wymiana parkietu w zabytkowych budynkach Liceum Ogólnokształcącego im. Gen. Józefa Wybickiego w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.