eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Prowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki i języka angielskiego zawodowego; języka niemieckiego i rosyjskiego zawodowego; zajęć przygotowujących do dyplomu oraz zajęć wyrównawczych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Janów Lubelski: Prowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki i języka angielskiego zawodowego; języka niemieckiego i rosyjskiego zawodowego; zajęć przygotowujących do dyplomu oraz zajęć wyrównawczych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy
Numer ogłoszenia: 232015 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. J. Zamoyskiego 68, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 15 87-20-843, faks 15 87-20-843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.zsjanow.fc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki i języka angielskiego zawodowego; języka niemieckiego i rosyjskiego zawodowego; zajęć przygotowujących do dyplomu oraz zajęć wyrównawczych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla uczniów Zespołu Szkół w Janowie Lubelskim zajęć dodatkowych z matematyki - 640 godz., zajęć dodatkowych z języka angielskiego zawodowego- 960 godz., zajęć z języka niemieckiego zawodowego - 60 godz.; zajęć z języka rosyjskiego zawodowego - 60 godzin., zajęć przygotowujących do dyplomu- 180 godz., zajęć wyrównawczych z przedmiotów zawodowych 420 godz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień - wykonawca składa oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku - wykonawca składa oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku - wykonawca składa oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować osobami, które (odpowiednio do każdego zadania, na które składają ofertę): posiadają wykształcenie wyższe drugiego stopnia, odpowiedniej specjalizacji pedagogicznej lub zawodowej oraz w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania były przez co najmniej 1 rok zatrudnieni jako nauczyciel danego przedmiotu w szkole.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku - wykonawca składa oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzz.zsjanow.fc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkól w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 68 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkól w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 68 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Młodzi, zdolni zawodowcy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z matematyki dla uczniów: 4 grupy x 40 godz. = 160 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z matematyki: 4 grupy x 40 godz. = 160 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z matematyki: 4 grupy x 40 godz. = 160 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z matematyki 4 grupy x 40 godz. = 160 godz. Realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik organizacji usług gastronomicznych, 4 grupy x 60 godz. = 240 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik organizacji usług gastronomicznych 4 grupy x 60 godz. = 240 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik leśnik 3 grupy x 60 godz. =180 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 uczniów/grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik logistyk 2 grupy x 60 godz. = 120 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z j. angielskiego zawodowego z zakresu kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa 3 grupy x 60 godz. = 180 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r . Zajęcia odbywać się będą w grupie 10-14 uczniów /grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia z j. niemieckiego zawodowego, 1 grupa x 60 godz. = 60 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10 uczniów/grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia z j. rosyjskiego zawodowego , 1 grupa x 60 godz. = 60 godz. realizowanych po 2 godziny co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10 uczniów /grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przeprowadzenie zajęć na poziomie zgodnym z wynikami testu diagnozującego przeprowadzonego przez zamawiającego ( poziom maturalny podstawowy). 3.2.Opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących na zakończenie zajęć w ramach projektu. 3.3.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.4.Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej i zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. 3.5.Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. 3.6.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 3.7.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 3.8.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia przygotowujące do dyplomu dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych, 4 grupy x 30 godz. = 120 godz. realizowanych po 3-4 godziny w tygodniu w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10-14 uczniów/grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego. 2.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.Opracowanie szczegółowego programu zajęć dla każdej grupy zawodowej z uwzględnieniem poziomu wiedzy i umiejętności uczestników ustalonego na podstawie próbnego egzaminu kwalifikacji zawodowych przeprowadzonego na początku zajęć. 4.Przeprowadzenie dwóch próbnych egzaminów zawodowych w ramach diagnozy na rozpoczęcie zajęć i diagnozy na zakończenie zajęć. 5.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 6.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 7.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia przygotowujące do dyplomu dla uczniów technikum hotelarskiego, 1 grupa x 30 godz. = 30 godz. realizowanych po 3-4 godziny co tydzień w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10-14 uczniów/grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego. 2.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.Opracowanie szczegółowego programu zajęć dla każdej grupy zawodowej z uwzględnieniem poziomu wiedzy i umiejętności uczestników ustalonego na podstawie próbnego egzaminu kwalifikacji zawodowych przeprowadzonego na początku zajęć. 4. Przeprowadzenie dwóch próbnych egzaminów zawodowych w ramach diagnozy na rozpoczęcie zajęć i diagnozy na zakończenie zajęć 5.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 6.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 7.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia przygotowujące do dyplomu dla uczniów technikum logistycznego, 1 grupa x 30 godz. = 30 godz. realizowanych po 3-4 godziny co tydzień w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10-14 uczniów/grupę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego. 2.Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 3.Opracowanie szczegółowego programu zajęć dla każdej grupy zawodowej z uwzględnieniem poziomu wiedzy i umiejętności uczestników ustalonego na podstawie próbnego egzaminu kwalifikacji zawodowych przeprowadzonego na początku zajęć. 4. Przeprowadzenie dwóch próbnych egzaminów zawodowych w ramach diagnozy na rozpoczęcie zajęć i diagnozy na zakończenie zajęć 5.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 6.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 7.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów zawodowych dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych 2 grupy x 60 godz. = 120 godz. realizowanych po 2 godz. co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 osobowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego 2.Opracowanie programu zajęć. 3.Opracowanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 4.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów zawodowych dla uczniów technikum logistycznego 1 grupa x 60 godz. = 60 godz. realizowanych po 2 godz. co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 osobowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego 2.Opracowanie programu zajęć. 3.Opracowanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 4.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów zawodowych dla uczniów technikum hotelarskiego 2 grupy x 60 godz. = 120 godz. realizowanych po 2 godz. co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 osobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego 2.Opracowanie programu zajęć. 3.Opracowanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 4.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów zawodowych dla uczniów technikum leśnego 2 grupy x 60 godz. = 120 godz. realizowanych po 2 godz. co 2 tygodnie w okresie od 15.11.2012 do 31.01.2014 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10-14 osobowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego oraz programem opracowanym przez prowadzącego 2.Opracowanie programu zajęć. 3.Opracowanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. 4.Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5.Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.