eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Realizacja inwestycji w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Lubartowa - zagospodarowanie Rynku II - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Lubartów: Realizacja inwestycji w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Lubartowa - zagospodarowanie Rynku II - etap I
Numer ogłoszenia: 231998 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Lubartów , ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552273, faks 081 8552016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja inwestycji w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Lubartowa - zagospodarowanie Rynku II - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w ramach projektu pn. Rewitalizacja Centrum Miasta Lubartowa - zagospodarowanie Rynku II - etap I, polegająca na przebudowie placu i ulicy Rynek II, ulic Jana Pawła II, Farnej, 11-go Listopada, Partyzanckiej, Kościuszki, Ogrodowej, Krótkiej i Joselewicza wraz z przebudową sieci wodociągowej, linii energetycznych i oświetlenia ulicznego oraz budową kanalizacji deszczowej, obejmująca następujący zakres robót : 1. budowę sieci kanalizacji deszczowej w tym: 1.1. separatora ropopochodnych typu THB 100 AA D = 1,90 m L = 8,65 m - szt. 1; 1.2. kanałów głównych z rur dwuściennych z PEHD o średnicach od DN 300 mm do DN 600 mm i długości 983,5 m; 1.3. przykanalików z rur dwuściennych z PEHD o średnicach DN 200 i DN 110 i długości 235 mb; 1.4. wpustów deszczowych prefabrykowanych z rur dwuściennych z PEHD o średnicy DN 500 - 49 szt., 2. przebudowę sieci wodociągowej w tym: 2.1. sieci główne z rur z PE 100 SDR 17 DN 110 i DN 160 o łącznej długości 446 mb; 2.2. przyłącza wodociągowe z PE 100 SDR 17 od DN 32 do DN 75 o łącznej długości 259,5 mb, 3. przebudowę linii kablowych nn z napowietrznych na kablowe doziemne wraz z przebudową przyłączy energetycznych (kabel YAKY 4x120 mm dł. 64 mb; YKY 2x10 dł. 338 mb; YKY 4x10 dł. 125 mb), 4. przebudowę oświetlenia ulicznego (wykonanie 31 słupów oświetleniowych parkowych, 35 opraw typ OPC1 oraz 12 typu GRAN 1), 5. przebudowę nawierzchni ulic i chodników w tym wykonanie: 5.1. krawężników - 2 549,0 mb; 5.2. obrzeży - 1 259,0 mb; 5.3. nawierzchni jezdni z kostki brukowej gr. 8 cm - 7 359,0 m2; 5.4. nawierzchni zjazdów i parkingów z kostki brukowej gr. 8 cm - 911,2 m2; 5.5. nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm - 4 221,0 m2; 5.6. nawierzchni chodników z kostki kamiennej gr. 4-6 cm - 99 m2; 5.7. nawierzchni chodników z kostki kamiennej gr. 10 cm - 3 364,0 m2; 6. budowę przyłączy wod-kan do elementów małej architektury, 7. dostawę i montaż elementów małej architektury (zdrój uliczny wodopój, ławki stalowe łukowe - szt.2; ławki parkowe żelbetowe prefabrykowane - szt. 24; maszty flag - 6 szt.; donice kwiatowe - 28 szt.; kosze na śmieci - 15 szt)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : 1. co najmniej 2 robót budowlanych branży drogowej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym branży drogowej stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną branży drogowej odpowiadającą rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę wykonaną w ramach jednej inwestycji, obejmującą budowę, przebudowę lub remont nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 15000 m2, oraz 2. co najmniej 2 robót budowlanych branży sanitarnej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym branży sanitarnej stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną branży sanitarnej odpowiadającą rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę wykonaną w ramach jednej inwestycji, obejmującą budowę, przebudowę lub remont kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 1000 mb oraz 3. co najmniej 1 roboty budowlanej branży elektrycznej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym branży elektrycznej stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną branży elektrycznej odpowiadającą rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się budowę lub przebudowę linii elektroenergetycznej nn i oświetlenia ulicznego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie dysponowania odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowisk kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: 1. drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba, 2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba, 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych wszelkie zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, 2) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby zmienianej, 3) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy, strony mogą zmienić wysokość wynagrodzenia umownego ustalonego w oparciu o ofertę wykonawcy przy zachowaniu warunków zgodnych z zasadami współżycia społecznego, 4) zmiany stawki podatku VAT, 5) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie robót dodatkowych na podstawie art. 67 pzp, c) nieprzewidziane okoliczności niezależne od stron umowy powodujące przerwę w wykonaniu umowy, przy czym powody tej przerwy muszą być potwierdzone odpowiednim zapisem w dzienniku budowy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.