eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja sali ślubów oraz klatki schodowej wraz z montażem klimatyzacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja sali ślubów oraz klatki schodowej wraz z montażem klimatyzacji
Numer ogłoszenia: 231979 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176741 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja sali ślubów oraz klatki schodowej wraz z montażem klimatyzacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja sali ślubów oraz klatki schodowej wraz z montażem klimatyzacji. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Rynek 1. II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. renowację wnętrz - parter (hol), I, II piętro, klatka schodowa, 2. wykonanie szybu windowego wraz z obudową, 3. dostawę i montaż dźwigu osobowego, 4. modernizację instalacji wod.-kan., 5. modernizację instalacji C.O., 6. wykonanie wentylacji mechanicznej, 7. wykonanie klimatyzacji, 8. wykonanie systemu odprowadzania skropleń, 9. wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej, 10. rozbudowę rozdzielnic elektrycznych i wewnętrznych linii zasilających, 11. modernizację instalacji elektrycznej, 12. wykonanie systemu nagłaśniania, 13. wykonanie instalacji SAP, 14. renowację mebli, karniszy i zasłon, 15. wykonanie dokumentacji powykonawczej. III. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w obiekcie. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji nie dotyczy urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów). 4. Podczas wykonywania robót kierownik budowy jest zobowiązany prowadzić książkę obmiaru robót oraz książkę pomiaru temperatur. 5. Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie restauracji Ratuszowa oraz Muzeum Miasta (czas, zakres i sposób prowadzenia prac należy uzgodnić z użytkownikami obiektu - restauracja Ratuszowa, Muzeum Miasta), podczas prowadzenia prac należy zapewnić bezkolizyjny dostęp do restauracji, w trakcie postępu prac należy wydzielać i oddzielać poszczególne pomieszczenia. IV. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z następującymi dokumentami: 1. inwentaryzacją budowlaną - załącznik nr 8, 2. projektem pierwotnym - konstrukcja - załącznik nr 9, 3. projektem pierwotnym - branża sanitarna - załącznik nr 10, 4. projektem pierwotnym - branża elektryczna - załącznik nr 11, 5. projektem zamiennym - architektura - załącznik nr 12, 6. projektem zamiennym - konstrukcja - załącznik nr 13, 7. projektem zamiennym - branża elektryczna - załącznik nr 14, 8. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża budowlana - załącznik nr 15, 9. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża sanitarna - załącznik nr 16, 10. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - załącznik nr 17, 11. przedmiarem robót budowlanych - załącznik nr 18, 12. przedmiarem robót sanitarnych - załącznik nr 19, 13. przedmiarem robót elektrycznych - załącznik nr 20, 14. dokumentacją formalno-prawną- załącznik nr 21. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego i Ogólnego KANBRUK Sp. z o.o., ul. Wylotowa 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1669640,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2023626,78

  • Oferta z najniższą ceną: 2023626,78 / Oferta z najwyższą ceną: 2450261,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.