eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego elementów mostu DMS-65

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Rzeszów: Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego elementów mostu DMS-65
Numer ogłoszenia: 23193 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10045 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 261 15 56 59, faks 261 15 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego elementów mostu DMS-65.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi w zakresie konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego elementów konstrukcji drogowego mostu składanego DMS-65. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na terenie Wykonawcy - poza kompleksem wojskowym. Wykonawca zobowiązuje się odebrać most własnym transportem - na własny koszt i odpowiedzialność, a po wykonaniu konserwacji stanowiącej przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć most do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi oraz technologiami, w tym normą PN-EN ISO 12944 (w szczególności w częściach 1,4,5,7 i 8). 4. Konserwacja stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje zakres wskazany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zw. dalej SST (Załącznik nr 10 do SIWZ) tj. (M 23.52.01.13;M 23.52.01.15;M 23.52.01.16) oraz naprawę warstwy jezdnej (ścieralnej) z asfaltu lanego lub betonu asfaltowego w przypadku stwierdzenia ubytków w nawierzchni przy zachowaniu grubości warstwy ścieralnej 8-10mm. 5. Wykonawca zobowiązuje się do ponownego malowania całości tych elementów mostu, w których w okresie gwarancyjnym wystąpią uszkodzenia powłoki malarskiej powyżej 1% powierzchni, za wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych. 6. Most zostanie dostarczony do miejsca wykonywania konserwacji, stanowiącej przedmiot niniejszej umowy, przez Wykonawcę we własnym zakresie na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem mostu do Zamawiającego po zakończeniu konserwacji. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym terminu odbioru mostu celem dokonania konserwacji, stanowiącej przedmiot niniejszej umowy, z co najmniej 4-dniowym wyprzedzeniem. W powiadomieniu (uzgodnieniu) o terminie odbioru mostu Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które w jego imieniu dokonają przyjęcia mostu za protokołem przyjęcia-przekazania. 9. Skompletowanie przekazywanych elementów mostu jest opisywane komisyjnie w protokole przyjęcia-przekazania. W komisji uczestniczy przedstawiciel Zamawiającego z Jednostki Wojskowej 3538 w Nisku oraz upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 10. Odbiór techniczny elementów mostu będzie się odbywał według procedury określonej w AQAP - 2130 oraz w trybie i na zasadach określonych w umowie (Załącznik nr 8 do SIWZ). 11. Tryb i zasady odbioru mostu ustala się następująco: 1) Wykonawca na 4 dni przed terminem gotowości mostu do odbioru powiadamia pisemnie lub faksem RPW i Zamawiającego; 2) w uzgodnionym terminie przedstawiciele RPW dokonują odbioru technicznego mostu po konserwacji i sporządzają z tych czynności Protokół odbioru. Protokół odbioru podpisywany jest również przez Wykonawcę, załącznikiem do protokołu są atesty (certyfikaty) na materiały użyte do konserwacji; 3) most wraz z protokołem, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego. Termin dostarczenia mostu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Protokół musi potwierdzać przyjęcie mostu po konserwacji zgodnie z wymaganiami umowy; 4) dodatkowe koszty wynikające z dostarczenia mostu nie spełniającego wymagań Zamawiającego ponosi Wykonawca; 12. Zgodnie z procedurą AQAP - 2130 Protokół, o którym mowa w ust. 11, powyżej, obejmuje w szczególności klauzulę jakościową, zgodnie z którą: 1) wszystkie wymagania jakościowe określone w umowie, podlegają nadzorowaniu w formie odbioru wojskowego, realizowanego zgodnie z wymaganiami AQAP 2130 przez RPW, 2) Wykonawca zapewni, że w umowie z podwykonawcą zostaną umieszczone, uzgodnione z RPW, odpowiednie zapisy dotyczące zapewnienia wymaganej jakości u podwykonawcy w tym prowadzenie procesu rządowego zapewnienia jakości (GQA) w przypadku realizacji umów z podwykonawcami zagranicznymi. 3) Wykonawca dostarczy do RPW kopie umów podpisanych z podwykonawcami, dla których określono wymaganie nadzorowania jakości w celu uruchomienia procesu nadzorowania jakości. W przypadku, gdy podwykonawca będzie z kraju nienależącego do NATO, koszty przeprowadzenia procesu nadzorowania jakości u podwykonawcy pokrywa Wykonawca; 4) Wykonawca potwierdzi, że wykonanie usługi spełnia wymagania umowy dostarczając z wyrobem protokół odbioru wystawiony i podpisany przez dostawcę oraz akceptowany podpisem przedstawiciela wojskowego i świadectwo zgodności Certificate of Conformity - CoC wystawione i podpisane przez podwykonawcę oraz poświadczone podpisem przedstawiciela wojskowego GQAR z państwa podwykonawcy - w przypadku realizacji procesu rządowego zapewnienia jakości u podwykonawcy zagranicznego. 5) wystawiony przez Wykonawcę Protokół odbioru CoC w języku obcym winien być przetłumaczony na język polski na koszt Wykonawcy i przez niego potwierdzony; 6) w przypadku, gdy przedstawiony do odbioru wojskowego (procesu GQA) przedmiot umowy nie spełnia wymagań Zamawiającego, przedstawiciel RPW (QAR) sporządza Protokół niezgodności, który po podpisaniu przez Wykonawcę, przekaże Zamawiającemu niezwłocznie faksem lub drogą pocztową, a odbiór wojskowy (procesu GQA) przedmiotu umowy ulega wstrzymaniu do czasu rozstrzygnięcia niezgodności; 7) sporządzenie Protokołu niezgodności oraz wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy z winy Wykonawcy nie zmienia terminu realizacji przedmiotu zamówienia; 8) czas przeprowadzenia przez przedstawiciela RPW (QAR) odbioru wojskowego (procesu GQA) przedmiotu zamówienia nie wpływa na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia; 9) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć dla przedstawiciela wojskowego lub Zamawiającego: a) prawo dostępu do obiektów i urządzeń gdzie realizowane są działania związane z realizacją umowy oraz informacje dotyczące spełnienia wymagań umowy; b) nieograniczone możliwości do oceny zgodności dostawcy z wymaganiami Zamawiającego określonymi w umowie; c) nieograniczone możliwości do prowadzenia weryfikacji zgodności wyrobu (usługi) z wymaganiami określonymi w umowie; d) wymaganą przez przedstawiciela wojskowego, niezbędną pomoc, dotyczącą oceny, weryfikacji, walidacji, badania, kontroli lub zwolnienia wyrobu w realizowanym nadzorowaniu jakości w zakresie wymagań określonych w umowie; e) pomieszczenie do pracy oraz niezbędne przyrządy i urządzenia, znajdujące się w posiadaniu Wykonawcy do uzasadnionego wykorzystania przez przedstawiciela wojskowego w realizacji nadzorowania jakości; f) personel Wykonawcy do obsługi przyrządów i urządzeń, jeżeli będzie to wymagane; g) dostęp do informacji i urządzeń komunikacji; h) dokumentację Wykonawcy niezbędną do potwierdzenia zgodności wyrobu (usługi) z wymaganiami oraz kopie niezbędnych dokumentów, włącznie z tymi na nośnikach elektronicznych; i) przedstawiciele RPW mają wszelkie możliwości oceny zgodności systemu zarządzania jakością wykonawcy z obowiązującymi procedurami i zweryfikowania zgodności wyrobów z wymaganiami umowy, 13. Stosowne adnotacje o wykonanej konserwacji Wykonawca umieszcza w dokumentacji eksploatacyjnej mostu. Wykonawca przygotuje most do transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Most powinien być w pełni zabezpieczony przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 14. Do czasu przekazania mostu Zamawiającemu, po zakończonej konserwacji Wykonawca ponosi ryzyko jego utraty lub uszkodzenia. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo inspekcjonowania warunków realizacji oraz odbioru usługi (konserwacji mostu) u wykonawcy przez swoich upoważnionych przedstawicieli lub przedstawicieli RPW. 16. Wykonawca udzieli gwarancji na odporność powłoki mostu na warunki atmosferyczne, w czasie przechowywania mostu po konserwacji na zasadach określonych w § 7 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 17. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru mostu. 18. Wady jakościowe, dotyczące wykonanej konserwacji, Zamawiający zgłasza Wykonawcy w okresie gwarancyjnym, niezwłocznie po ich wykryciu. 19. Sporządzający protokół reklamacji zobowiązany jest jeden jego egzemplarz przekazać do Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego dokonującego odbioru technicznego. 20. Z usunięcia wad i usterek, w ramach gwarancji, Wykonawca wraz z Zamawiającym sporządzają protokół, potwierdzający przywrócenie pożądanych parametrów jakościowych mostu. 21. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych w wykonanym przedmiocie umowy Wykonawca: 1) rozpatrzy Protokół reklamacji wciągu 7 dni, licząc od daty jego otrzymania. 2) w przypadku uznania reklamacji Wykonawca: a) na własny koszt usunie stwierdzone wady w moście, objętym gwarancją, w terminie 30 dni, licząc od daty otrzymania zgłoszenia o wykryciu wady, b) usunie wady w miejscu, w którym zostały one ujawnione lub na własny koszt i ryzyko odbierze most lub jego część, która ma stanowić przedmiot usługi gwarancyjnej, w celu usunięcia wad, c) most lub jego część objęta wykonaną usługą gwarancyjną, po usunięciu wad, dostarczy na własny koszt i ryzyko do miejsca, w którym wady zostały ujawnione, d) przedłuży okres gwarancji o czas, pomiędzy zgłoszeniem a usunięciem w ramach gwarancji wad i usterek, e) ponosi odpowiedzialność z tytułu przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu objętego wykonaną usługą gwarancyjną w czasie od jego przyjęcia do naprawy do czasu zwrócenia bez wad upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego. 22. Jeżeli Wykonawca nie uzna reklamacji, Zamawiający, przekaże most komisyjnie do zbadania odpowiedniemu podmiotowi legitymującemu się wiedzą w danym kierunku i zakresie badań. Wydane, przez podmiot, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, orzeczenie należy traktować jako ostateczne i wiążące dla stron niniejszej umowy, które zobowiązują się dokonać czynności wskazanych w powyższym orzeczeniu. 23. Koszty badania poniesie strona, której ocena okaże się w wyniku przeprowadzonego badania błędna. 24. Most, po usunięciu wad, w ramach gwarancji również podlega odbiorowi jakościowemu na zasadach przewidzianych w umowie. 25. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli procesu wykonywania konserwacji, stanowiącej przedmiot zamówienia, w trakcie realizacji. Jeżeli Wykonawca będzie realizował konserwację w sposób wadliwy albo sprzeczny z umową, Zamawiający może wezwać go do usunięcia wad lub zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin. 26. Jeżeli wady nie zostaną usunięte w powyższym terminie Zamawiający ma prawo zastosować kary umowne zgodnie z § 9 umowy oraz wyznaczyć dodatkowy termin ich usunięcia. 27. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu usunięcia wad Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, uznając winę Wykonawcy za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz zastosować karę umowną zgodnie z § 9 umowy. 28. Do malowania należy użyć farb (systemu R5) posiadającego aprobatę techniczną IBDiM oraz dla każdej dostawy deklarację zgodności lub certyfikat zgodności materiału z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 29. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych itp. Dokumenty wyżej określone muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. 30. Pozostałe postanowienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, nie uregulowane powyżej wynikają z następujących Załączników do SIWZ: 1) Załącznik nr 8 - Projekt umowy; 2) Załącznik nr 9 - Zestawienie elementów; 3) Załącznik nr 10 - Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST); Załączniki te stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia 31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 32. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego elementów mostu DMS-65

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELMOT Serwis Radosław Wartacz, Gutanów 79, 21-080 21-080 Garbów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 404761,34

  • Oferta z najniższą ceną: 316747,14 / Oferta z najwyższą ceną: 584943,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.