eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa zamiatarki chodnikowej z osprzętem dla ZGKiM w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-20

Zielona Góra: Dostawa zamiatarki chodnikowej z osprzętem dla ZGKiM w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 23193 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamiatarki chodnikowej z osprzętem dla ZGKiM w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych. I. Wymagania ogólne: a) pojazd musi posiadać wyciąg ze świadectwa homologacji lub zaświadczenie stwierdzające, że przedmiotowa maszyna jest pojazdem wolnobieżnym, b) rok produkcji pojazdu nie starszy niż 2014 ( nie poprezentacyjna), c) pojazd oraz osprzęt muszą być produkowane seryjnie a nie tylko przygotowane na potrzeby tego postępowania, d) pojazd należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, e) przekazanie kompletnego pojazdu do eksploatacji nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym, f) wraz z maszyną Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: - pełną instrukcję techniczno- eksploatacyjną maszyny oraz osprzętu (schemat elektryczny i hydrauliczny oraz katalog części zamiennych w języku polskim) w formie papierowej i elektronicznej, - zestaw kluczy i narzędzi, - trójkąt ostrzegawczy, - gaśnicę, - apteczkę, - komplet kluczyków, - książkę gwarancyjną, g) urządzenie będące przedmiotem zamówienia winno być wyposażone w oryginalny osprzęt do odśnieżania i posypywania ( pług do odśnieżania, posypywarka soli i piasku z rozrzutnikiem), myjkę wysokociśnieniową oraz głowicę do mycia utwardzonych płyt granitowych, h) urządzenie winno być przystosowane do współpracy z oryginalnym innym osprzętem oferowanym przez Wykonawcę np.: osprzęt do koszenia i zbierania trawy i liści, i) okres gwarancji na pojazd: minimalny - 24 miesiące, maksymalny: - 48 miesięcy. j) naprawy gwarancyjne dostarczonego pojazdu będą dokonywane w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia (telefon lub faks). W uzasadnionych przypadkach, jeśli naprawa gwarancyjna trwa dłużej niż 7 dni , na wniosek Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy. II. Parametry techniczne: 1.Dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg. 2.Silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 45 KM. 3.Konstrukcja przegubowa, dwuosiowa. 4.Napęd 4x4, hydrostatyczny. 5.Układ hamulcowy - hydrauliczny. 6.Hamulec postojowy. 7.Koła jezdne ogumione o wymiarze nie mniej niż 14. 8.Prędkość jazdy max. 25 km/h, 9.Otwierane drzwi po obu stronach kabiny. 10.Lusterka po obu stronach kabiny. 11.System ogrzewania i klimatyzacji. 12.Wspomaganie kierownicy. 13.Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym z pasem bezpieczeństwa. 14.Licznik motogodzin pracy urządzenia. 15.Oświetlenie zgodne z przepisami ruchu drogowego. 16.Na dachu kabiny umieszczona lampa sygnalizacyjna (belka) z napisem ZGKiM. 17.Radio. 18.Maszyna winna być wyposażona w kontrolki : ładowania, ciśnienia oleju silnika, kontrolka temperatury oleju hydraulicznego, temperatury silnika. 19.Zbiornik na zmiotki wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności min 1m3. 20.Maszyna powinna być zaopatrzona w system zabezpieczający przed wydobywaniem się kurzu podczas zamiatania oraz system zraszania strefy zamiatania. 21.Maszyna winna być wyposażona w system recyrkulacji wody. 22.Minimalna wysokość zrzutu śmieci - 1300 mm. 23.Szerokość zamiatania min.- 2200 mm. 24.Szerokość odśnieżania min.- 1500 mm. 25.Łatwy, bez-narzędziowy montaż osprzętu. 26.Agregat myjący (myjka wysokociśnieniowa) do punktowego mycia zanieczyszczeń. 27.Głowica szorująca do mycia na mokro, 28.Pług śnieżny jedno lemieszowy - prosty, montowany z przodu maszyny. 29.Posypywarka soli i piasku z rozrzutnikiem. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada autoryzację udzieloną przez producenta w zakresie handlu i serwisu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na wykonaniu minimum 1 (jednej) dostawy zamiatarki chodnikowej o wartości dostawy minimum 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy), potwierdzonej dowodami, że została wykonana należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty, spółkę cywilną traktuje się jak wykonawców składających ofertę wspólnie): - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Czas trwania gwarancji - 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pokój 101 lub w kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.