eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › dostawa gazówtlenu medycznego, podtlenku azotu medycznego i dwutlenku węgla dla SPZOZ w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Sanok: dostawa gazów: tlenu medycznego, podtlenku azotu medycznego i dwutlenku węgla dla SPZOZ w Sanoku
Numer ogłoszenia: 231919 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax. 013 4656290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa gazów: tlenu medycznego, podtlenku azotu medycznego i dwutlenku węgla dla SPZOZ w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa o charakterze sukcesywnym w okresie 24 miesięcy od daty udzielenia zamówienia obejmująca zakup gazów: tlenu medycznego w butlach 6,4 m3 kg będących własnością Zamawiającego, podtlenku azotu medycznego w butlach wynajmowanych od Wykonawcy, dwutlenku węgla w butlach 7,5 kg będących własnością Zamawiającego wraz z napełnieniem butli, dostarczeniem tych gazów na koszt i ryzyko Wykonawcy do SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 wg. CPV - 24.10.00.00 -5 gazy CPV - 24.11.15.00-0 gazy medyczne CPV- 24.11.19.00 -4 tlen CPV - 24.11.22.00-4 tlenki azotu CPV - 24. 11.21.00-3 ditlenek węgla Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00 - Gazy 24.11.15.00 - Gazy medyczne 24.11.22.00 - Tlenki azotu 24.11.19.99 - 24.11.19.99 24.11.21.00 - Ditlenek węgla .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności, 5.2. Wykonawca zaoferuje niezmienność cen przez okres co najmniej 365 dni licząc od dnia podpisania umowy. 5.3.Wykonawca zaoferuje dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3), zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: 1.Formularz ofertowy - zał. nr 1 2.Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy - zał. nr 2 3.Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 3 4.Oświadczenie dotyczące dopuszczenia wyrobów do obrotu i stosowania- zał. nr 4 5.Parafowany wzór umowy - zał. Nr 5 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniani warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, 2.2) Oświadczenie dotyczące dopuszczenia do obrotu i stosowania zaoferowanych produktów zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa. 2.3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 2.4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.5)Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.6)Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a)W razie zaoferowania produktu podlegającego reżimowi ustawy Prawo Farmaceutyczne Wykonawca dołączy stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne, w szczególności dokumenty potwierdzające wpis do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do obrotu na terytorium RP. W przypadku produktów które nie podlegają cytowanej ustawie należy dołączyć stosowne pisemne oświadczenie oraz dokumenty, o których mowa w lit. b) tj. kompletne karty charakterystyki produktu wystawione przez producenta oraz jeżeli przepisy prawa tego wymagają inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu.. b) Karta charakterystyki substancji szkodliwych, wystawiona dla każdego gazu medycznego odrębnie. 2.7) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3 a), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605)) tj. dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres niezmiennosci cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, Budynek Administracji, pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, Budynek Administracji, pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: tlen medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup o charakterze sukcesywnym w okresie 24 miesięcy od daty udzielenia zamówienia produktu leczniczego - tlenu medycznego w butlach 6,4 m3 kg będących własnością Zamawiającego w ilości 240 szt wraz z tych napełnieniem butli, dostarczeniem tych gazów na koszt i ryzyko Wykonawcy do SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 wg. CPV - CPV - 24.11.15.00-0 gazy medyczne i CPV- 24.11.19.00 -4 tlen.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.19.99-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres niezmiennosci cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dwutlenek węgla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup o charakterze sukcesywnym w okresie 24 miesięcy od daty udzielenia zamówienia dwutlenku węgla do zabiegów krioterapii w butlach 7,5 kg będących własnością Zamawiającego w ilości 300 szt wraz z napełnieniem tych butli, dostarczeniem tych gazów na koszt i ryzyko Wykonawcy do SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 wg. CPV - 24.10.00.00 -5 gazy i CPV - 24. 11.21.00-3 ditlenek węgla.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5, 24.11.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres niezmienności cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: podtlenek azotu medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup o charakterze sukcesywnym w okresie 24 miesięcy od daty udzielenia zamówienia produktu leczniczego podtlenku azotu medycznego w butlach a 7 kg wynajmowanych od Wykonawcy w ilości 260 butli wraz z napełnieniem butli, dostarczeniem tych gazów na koszt i ryzyko Wykonawcy do SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 wg. CPV - CPV - 24.11.15.00-0 gazy medyczne i CPV - 24.11.22.00-4 tlenki azotu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.22.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres niezmiennosci cen - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.