eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa aparatury, sprzętu i zestawów komputerowych na pierwsze wyposażenie pomieszczeń laboratorium i Oddziału Pediatrii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Warszawa: Dostawa aparatury, sprzętu i zestawów komputerowych na pierwsze wyposażenie pomieszczeń laboratorium i Oddziału Pediatrii
Numer ogłoszenia: 231819 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4502284, faks 22 4502236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury, sprzętu i zestawów komputerowych na pierwsze wyposażenie pomieszczeń laboratorium i Oddziału Pediatrii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura i sprzęt laboratoryjny ,zestawy komputerowe na pierwsze wyposażenie pomieszczeń laboratorium i Oddziału Pediatrii Zamówienie jest podzielone na 8 części: Dostawa 1 szt. analizatora immunohematologicznego do systemu mikrokolumnowego oznaczania gr. krwi. Dostawa 1 szt. mieszadła hematologicznego rolkowego. Dostawa 1 szt. mieszadła hematologicznego wahadłowego. Dostawa 1 szt. sumatora hematologicznego 12 kanałowego z drukarką. Dostawa 2 szt. cieplarek laboratoryjnych. Dostawa 5 szt. pomp objętościowych. Dostawa 1 szt. pompy objętościowej do leków cytostatycznych. Dostawa 5 szt. zestawów komputerowych w składzie: komputer, monitor, klawiatura, mysz, zasilacz awaryjny UPS i system operacyjny, drukarka sieciowa z automatycznym dupleksem i 2 szt. skanerów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2, 30.21.33.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzających wpisanie oferowanych towarów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania lub dokumentów potwierdzających zgłoszenie oferowanych towarów do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dla towarów będących wyrobami medycznymi klasy I i IIa zamawiający dopuszcza złożenie, zamiast dokumentów wymienionych w p. 8., certyfikatów zgodności CE wystawionych przez jednostkę notyfikującą lub deklaracji zgodności WE wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - nazwy oferowanych towarów i dla wyrobów medycznych ich klasę (I lub IIa) oraz wskazanie części zamówienia, w ramach której są oferowane, - tekst oświadczenia, że Towary te nie podlegają obowiązkowi zgłoszenia do rejestru, gdyż są wyrobami medycznymi klasy I i IIa, a ich pierwsze wprowadzenie do obrotu lub do używania już nastąpiło w innym niż Polska kraju członkowskim UE lub EFTA. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi deklaracji zgodności znaku CE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - nazwy oferowanych towarów, Dla części 8 zamówienia, opisy właściwości technicznych zestawów komputerowych sporządzonych samodzielnie przez wykonawcę. Informację sporządzoną przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty o tych elementach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Pełnomocnictwa, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to oświadczenie to składa każdy z wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnik tych wykonawców w imieniu ich wszystkich. Zestawienie asortymentowo - cenowe towarów oferowanych w ramach części zamówienia, sporządzonych przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, oddzielnie dla każdej części zamówienia, zawierających: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, - wskazanie części zamówienia, - nazwy oferowanych towarów i ich ceny netto i brutto oraz łączną wartość netto i brutto wszystkich towarów składających się na część zamówienia, wpisaną jako cena oferty w formularzu oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Warszawa, ul. Madalińskiego 25 - w sekretariacie Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 1 szt. analizatora immunohematologicznego do systemu mikrokolumnowego oznaczania gr. krwi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator automatyczny Badanie grupy krwi w układzie ABO antygeny oraz izoaglutyniny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 szt. mieszadła hematologicznego rolkowego. CPV 38436500-0..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszadło hematologiczne rolkowe do laboratorium.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 szt. mieszadła hematologicznego wahadłowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszadło hematologiczne wahadłowe do laboratorium.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 1 szt. sumatora hematologicznego 12 kanałowego z drukarką. CPV 30141400-0..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sumator hematologiczny 12 kanałowy z drukarką do laboratorium..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 2 szt. cieplarek laboratoryjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieplarka laboratoryjna o pojemności komory 32 l..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 5 szt. pomp objętościowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna objętościowa do podawania dożylnego, dotętniczego, sterowana elektronicznie,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 1 szt. pompy objętościowej do leków cytostatycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa objętościowa do dożylnej podaży leków i płynów, krwi i produktów krwiopochodnych, żywienia pozajelitowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa 5 szt. zestawów komputerowych w składzie: komputer, monitor, klawiatura, mysz, zasilacz awaryjny UPS i system operacyjny, drukarka sieciowa z automatycznym dupleksem i 2 szt. skanerów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy w składzie: komputer, monitor, klawiatura, mysz, zasilacz awaryjny UPS i system operacyjny, drukarka sieciowa z automatycznym dupleksem i 2 szt. skanerów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 39.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.80-5, 48.62.00.00-0, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.