eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Sprzatanie ulic miasta Kepna będący w zarządzie Gminy Kępno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Kępno: Sprzatanie ulic miasta Kepna będący w zarządzie Gminy Kępno
Numer ogłoszenia: 231787 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828806, faks 062 7828801, 7826801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzatanie ulic miasta Kepna będący w zarządzie Gminy Kępno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje: a) sprzątanie ulic miasta Kępna będących w zarządzie Gminy Kępno (szczegółowy wykaz ulic obejmujących przedmiot zamówienia oraz częstotliwość sprzątania poszczególnych ulic określa załącznik nr 8.)-w/w zakres obejmuje również usuwanie traw i porostów z nawierzchni jezdni i chodników. b) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na placu w obrębie ulicy Pocztowej wraz z przyległym chodnikiem od ulicy Staszica i ul. Pocztowej, ulicy Krótkiej i chodnik przy Kępińskim Domu Kultury w Rynku (sprzątanie we wszystkie dni powszednie), c) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na parkingu przed kinem Sokolnia wraz z przyległym chodnikiem od ulicy Walki Młodych i parkingu, Parking powinien być sprzątany (ręcznie lub mechanicznie) raz na tydzień. d)sprzątanie przystanków komunikacji publicznej na terenie gminy Kępno; wykaz przystanków (z podziałem na wiaty, zatoki i przystanki przy znakach drogowych) przedstawia załącznik nr 9.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9.000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 zamówień dotyczących sprzątania ulic miasta; b) dysponują minimum sprzętowym: zamiatarka mechaniczna samojezdna - 3 szt. oraz polewaczka mechaniczna samojezdna - 1 szt. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie według reguły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wykonawca winien dostarczyć dokumenty i informacje: 1) ofertę wykonawcy według załącznika nr 1 do nin. SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenia z art.22 i 24 Pzp (załączniki nr 3 i 4) 5) potwierdzenie wniesienia wadium 6) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów 7) wykaz sprzętu wg załączonego wzoru - załącznik nr 5 8) wykaz zamówień wykonanych, tj. zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania dotyczących sprzątania ulic miasta wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 9) Dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.ple/kepno.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich ul. Kościuszki 5 pok. 13 63-600 Kępno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1 Punkt Obsługi Interesanta 63-600 Kępno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.