eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Monitoring wizyjny w placówkach oświatowychZad.1- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 5, 13 i Publicznym Gimnazjum Nr 5, Zad.2- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3, 12 i Publicznym Gimnazjum Nr 4, Zad.3- Wykonanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Bełchatów: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zad.1- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 5, 13 i Publicznym Gimnazjum Nr 5, Zad.2- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3, 12 i Publicznym Gimnazjum Nr 4, Zad.3- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Publicznym Gimnazjum nr 3 i Samorządowym Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2, Zad.4 - Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole podstawowej Nr 4, 8, 9.
Numer ogłoszenia: 231753 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Bełchatów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Bełchatowa , ul. T. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, tel. 044 7335198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zad.1- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 5, 13 i Publicznym Gimnazjum Nr 5, Zad.2- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3, 12 i Publicznym Gimnazjum Nr 4, Zad.3- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Publicznym Gimnazjum nr 3 i Samorządowym Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2, Zad.4 - Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole podstawowej Nr 4, 8, 9..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zad.1- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 5, 13 i Publicznym Gimnazjum Nr 5, Zad.2- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3, 12 i Publicznym Gimnazjum Nr 4, Zad.3- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Publicznym Gimnazjum nr 3 i Samorządowym Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2, Zad.4 - Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole podstawowej Nr 4, 8, 9. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 294.019,12 PLN..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wnieść wadium: Zadanie 1- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 5, 13 i Publicznym Gimnazjum Nr 5, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ). Zadanie 2- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3, 12 i Publicznym Gimnazjum Nr 4, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ) Zadanie 3- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Publicznym Gimnazjum nr 3 i Samorządowym Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2, w wysokości: 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ) Zadanie 4 - Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole podstawowej Nr 4, 8, 9, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ), w sposób i w terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) udokumentują należyte wykonanie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Udzielą gwarancji minimalnej 3 lata, licząc od daty obioru końcowego: - oświadczenie na formularzu ofertowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z powyższym opisem); - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy również podwykonawców); - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) ; - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). 1. oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem, 3. potwierdzenie złożenia wadium wraz z pismem przewodnim, na kopii którego zamawiający potwierdzi fakt przyjęcia oferty, potwierdzenie złożenia wadium nie musi znajdować się w kopercie z ofertą, ( art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp ). 4. określenie rzeczowo-finansowego zakresu robót, które wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom; (wykaz -pkt VI ppkt 1.2 SIWZ), jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców powinien zawrzeć stosowną informację w przedmiotowym wykazie. 5. kosztorys ofertowy - ( z zastrzeżeniem iż nie będzie on podlegał ocenie). 6. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na cztery zadania, wykonawca zgodnie z załączonym wzorem składa odrębny formularz ofertowy oraz potwierdzenie wniesienia wadium na każde zadanie. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w jednym egzemplarzu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 ). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez oferenta na każdej stronie zawierającej informacje..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można zakupić w cenie: 181,89zł+ koszty wysyłki w siedzibie zamawiającego:Urząd Miasta Bełchatowa,Zespół Zamówień Publicznych(bud. B pok.13)ul. Kościuszki 1,97-400 Bełchatów(woj.łódzkie).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bełchatowa,Zespół Zamówień Publicznych(bud. B, pok. 13) ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów (woj.łódzkie)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zadanie 1- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 5, 13 i Publicznym Gimnazjum Nr 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zadanie 1- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 5, 13 i Publicznym Gimnazjum Nr 5. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 65.914,47 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zadanie 2- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3, 12 i Publicznym Gimnazjum Nr 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zadanie 2- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3, 12 i Publicznym Gimnazjum Nr 4. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 82.566,72 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zadanie 3- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Publicznym Gimnazjum nr 3 i Samorządowym Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zadanie 3- Wykonanie monitoringu wizyjnego w Publicznym Gimnazjum nr 3 i Samorządowym Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 67.773,33 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zadanie 4 - Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole podstawowej Nr 4, 8, 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring wizyjny w placówkach oświatowych: Zadanie 4 - Wykonanie monitoringu wizyjnego w Szkole podstawowej Nr 4, 8, 9. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 77.764,60 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.