eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Wykonanie robót budowlanych związanych z budową Hospicjum stacjonarnego przy ul. Górniczej w Jaworznie.



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Jaworzno: Wykonanie robót budowlanych związanych z budową Hospicjum stacjonarnego przy ul. Górniczej w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 23172 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jaworznickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o., ul. Mickiewicza 1, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6162045, fax 032 6162045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jtbs.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z budową Hospicjum stacjonarnego przy ul. Górniczej w Jaworznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z budową Hospicjum.Budynek o pow.zab. 622,24 m2,pow.użytk. 1 480,05 m2 ,kubatura 6 444,92 m3 w zakresie:stan surowy zamknięty (dach,ściany,ścianki,kominy,ościeżnice wewnętrzne),elewacja zewnętrzna wraz z ociepleniem i cokołem,balustrady stalowe schodów i balkonów,tynki wewnętrzne,stolarka okienna,stolarka drzwiowa zewnętrzna,instalacje elektryczne zasilania,tablice,korytka,przewody,kable gniazdka,wyłączniki(oprócz opraw oświetleniowych),wewnętrzna instalacja wodociągowa (bez dostawy i montażu baterii),wewnętrzna instalacja kanalizacyjna (bez białego montażu),instalacja klimatyzacji (bez klimatyzatora i jego uruchomienia),wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania z próbą w zakresie instalacji (oprócz dostawy grzejników i prób związanych z regulacją grzejników ),wewnętrzna instalacja wentylacji (pełny zakres,wewnętrzna instalacja p.poż.(pełny zakres),zewnętrzna kanalizacja deszczowa, likwidacja spękań i pustek w części anomalnej poprzez wtłoczenie zaczynów wiążących na działce oraz przyłącz wod-kan.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 35.000,00 słownie:trzydzieścipięćtysięcyzłotych 00/100 Wadium może być wniesione: w pieniądze,poręczeniach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniach,poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109 poz.1158 z póżń.zm.) Wadium w pieniądzu płatne na konto Zamawiającego :PKO BP S.A. nr 08 1020 2528 0000 0902 0014 4295..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy,którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności : - wymaga się wskazania kierownika budowy z przygotowaniem zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w spec.konstrukcyjno-budowlanej (min.5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy), z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego,,kierowników robót w spec.instalacyjnej,z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiednie Izby Samorządu Zawodowego. - posiadają doświadczenie zawodowe z realizacji zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie,co najmniej 2 zaowień na obiekty kubaturowe (obiekty użyteczności publiczneJ) o podobnym standardzie wykonanwstwa oraz wartości robót łącznie min.6,0 mln złotych, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i2 ustawy Pawo zamówień publicznych. Sprawdzenie dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu pod kątem spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu i SIWZ z zastosowaniem zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał.nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie stwierdzające,że wykonawca spełnia warunki okreslone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 złożone na formularzu będącym zał.nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS oraz Urzędu Skarbowego o niezaleganiu ze składakami na ubezpieczenia i składkami podatku,wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego zgodnie z art.24 ust.1 pkt. 1-9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonanego przez podwykonawcę może skutkować niemożnością poźniejszego ubiegania się Wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonwacy czy ustalenie powierzonych mu czynności 7.Kopia polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie nin.kontarktu,w której wskaże Zamawiającego do podejmowania wypłat w przyadku nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmitu umowy ( w terminie 7 dni od daty zawarcia kontraktu) 8. Kopia polisy ubezpieczenia budowy i mienia znajdującegos ię na placu budowy od ognia i innych zdarzeń losowych ( w terminie 7 dni od daty kontraktu). 9. Umowa regulująca współpracę piodmiotów występuujących wspólnie. 10.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jtbs.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jaworznickie TBS sp.z o.o. 43-600 Jaworzno ul. Mickiewicza 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Jaworznickie TBS sp.zo.o. 43-600 Jaworzno ul. Mickiewicza 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.