eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 8/LOG/2010) jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń faksowych /CPV - 30192113-6 wkłady drukujące, CPV - 30125110-5 toner do drukarek laserowych / faksów, CPV - 30125120-8 toner do fotokopiarek 30192320-0 taśmy do drukarek/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Łódź: Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 8/LOG/2010) jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń faksowych /CPV - 30192113-6 wkłady drukujące, CPV - 30125110-5 toner do drukarek laserowych / faksów, CPV - 30125120-8 toner do fotokopiarek 30192320-0 taśmy do drukarek/
Numer ogłoszenia: 231684 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1933 , ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6394760, faks 042 6348985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl, www.3rbm.sow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych-Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 8/LOG/2010) jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń faksowych /CPV - 30192113-6 wkłady drukujące, CPV - 30125110-5 toner do drukarek laserowych / faksów, CPV - 30125120-8 toner do fotokopiarek 30192320-0 taśmy do drukarek/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KX-P160 taśma barwiąca - czarna szt. 3 SO15327 taśma barwiąca- czarna szt. 5 51645A głowica z tuszem - czarny szt. 5 C1823D Nr 23 głowica z tuszem - kolor szt. 5 C6656A głowica z tuszem-czarny szt. 5 C6657A głowica z tuszem - kolor szt. 5 CB317E głowica z tuszem Photo Black szt. 1 CB324E głowica z tuszem Magenta szt. 1 C9363E 9(344) głowica z tuszem - kolor szt. 15 C8767E (339) głowica z tuszem - czarny szt. 7 C3906A toner czarny szt. 2 C4092A toner czarny szt. 3 Q2612A toner czarny szt. 20 Q6001A toner niebieski szt. 4 Q6002A toner żółty szt. 3 Q6003A toner purpurowy szt. 3 Q7553A toner czarny szt. 3 BC-20 głowica z tuszem- czarny szt. 3 Cartridge typ M toner czarny szt. 2 FX10 toner czarny szt. 2 C5240KH toner czarny szt. 5 C5240CH toner błękitny (cyan) szt. 5 C5240MH toner purpurowy (magenta) szt. 5 C5240YH toner żółty (yellow)l, szt. 5 C64016HE toner czarny szt. 5 W84020H toner czarny szt. 3 E360H11E toner czarny szt. 3 KX-FA76A toner czarny szt. 1 KX-FA83 toner czarny szt. 5 FQ TF15PU toner czarny op./2szt. 1 PFA-331 folia szt. 1 TK-17 toner czarny szt. 3 TK-410 toner czarny szt. 5 TK-110 toner czarny szt. 2 Tk-710 toner czarny szt. 2 TK120 toner czarny szt. 6 TK-520K toner czarny szt. 2 TK-520C toner niebieski szt. 2 TK-520M toner purpurowy szt. 2 TK-520Y toner żółty szt. 2 106R01217 toner czarny szt. 2 106R01214 toner cyan szt. 2 106R01215 toner magenta szt. 2 106R01216 toner yellow szt. 2 106R01080 toner wysokowydajny czarny szt. 2 106R01150 toner błękitny (CYAN) szt. 2 106R01151 toner purpurowy (Magenta) szt. 2 106R01152 toner żółty (yellow) szt. 2 113R00712 toner czarny szt. 2 113R296toner czarny szt. 2 SCX-4200A toner czarny szt. 2 ML2250D5 szt. 2 DEL M -5200N toner czarny szt. 3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium dla zadania 1 wynosi: 2.032,00 zł, .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,w zakresie określonym w art.22 ust.1 pkt1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,w zakresie określonym w art.22 ust.1 pkt2 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,w zakresie określonym w art.22 ust.1 pkt3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawę materiałów eksploatacyjnych nie mniejszą niż 50% wartości brutto określonej dla zadania , na które składana jest oferta, a w przypadku złożenia oferty na kilka zadań nie mniejszą niż 50 % sumy wartości brutto dla zadań na które składana jest oferta. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rbm.sow.mil.pl, www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego -Sekcja Zamówień Publicznych, bud nr 7, pok. 121 w godzinach pracy tj. 7:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 09.08.2010 r. do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego -kancelaria jawna, bud nr 7, pok. 025 w godzinach pracy kancelarii tj. 8:00 - 10:00 i 12:30 - 14:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.