eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych - wyposażenie do utrzymania czystości oraz gastronomiczne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Gródek nad Dunajcem: Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych - wyposażenie do utrzymania czystości oraz gastronomiczne
Numer ogłoszenia: 231667 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137875 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 4401035, faks 18 4401035 w. 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych - wyposażenie do utrzymania czystości oraz gastronomiczne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do utrzymania czystości oraz gastronomicznego do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem. W przypadku urządzeń gastronomicznych do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również montaż i rozruch urządzeń w tym również w zależności od urządzenia: sprawdzenie szczelności gazu wraz z wystawieniem stosownych dokumentów, sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji oraz szkolenie pracowników obsługi w zakresie pracy i konserwacji urządzenia jak również zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Dostarczone wyposażenie i urządzenia gastronomiczne winny być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. Wykonawca wraz z każdą urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odnośnymi przepisami. 5. Zamówienia zostało podzielone na dwie części: 5.1st Część I - Zakup wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach a. Froterka - 4 szt. b. Pralka - 1szt. c. Odkurzacz - 8 szt. 5.2nd Część II: Wyposażenie lub doposażenie kuchni a. blat roboczy - 4 szt. b. szafa gastronomiczna do przechowywania naczyń - 1 szt. c. lodówka szafa chłodnicza 350 l - 1 szt. d. lodówka z zamrażarką - 1 szt. e. lodówka do próbek - 2 szt. f. kuchenka elektryczna - 1szt. g. kuchenka elektryczna z piekarnikiem - 1 szt. h. zmywarka gastronomiczna - 3 szt. i. termos 1,5 l - 11 szt. j. termos stalowy 15 l - 2 szt. k. wiadro 10 l - 2 szt. l. zestaw noży kutych - 3 szt. m. garnek ze stali nierdzewnej 20 l - 2 szt. n. garnek ze stali nierdzewnej - 10 l - 2 szt. o. garnek ze stali nierdzewnej - 5 l - 2 szt. p. garnek ze stali nierdzewnej - 2 l - 4 szt. q. patelnia aluminiowa - 2 szt. r. młynek do rozdrabniania resztek - 1 szt. s. Komplet sztućców - 12 szt. t. patelnia elektryczna - 1 szt. u. kuchnia gazowa profesjonalna I - 1 szt. v. kuchnia gazowa profesjonalna II - 1 szt. w. pojedynczy taboret gazowy - 2 szt. x. Kuchenka mikrofalowa -1 szt. y. zestaw naczyń dla dzieci - 4 szt. 6. Powyższe zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-12-009/13 Nazwa projektu: WESOŁE PRZEDSZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 5 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.20 - Froterki do podłóg 39.71.34.30 - Odkurzacze 42.71.61.20 - Pralki 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.14.20 - Płyty grzewcze (AGD) 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.22.11.50 - Termosy 39.22.43.30 - Wiadra 39.24.11.20 - Noże kuchenne 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.71.33.00 - Zgniatarki do odpadów 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.22.11.10 - Naczynia 39.22.30.00 - Łyżki, widelce .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Powyższe zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-12-009/13 Nazwa projektu: WESOŁE PRZEDSZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - Zakup wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU ANEX Wiesław Stanuszek, Ul. Braci Żmudów 35 B;, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13765,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13845,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43371,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II: Wyposażenie lub doposażenie kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mastergrupa Marcin Ciesielski Bohaterów Warszawy 102E; 28-100 Busko Zdrój, Bohaterów Warszawy 102E, 28-100 Busko -Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56375,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54899,91

  • Oferta z najniższą ceną: 54899,91 / Oferta z najwyższą ceną: 71872,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.