Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Lipniki: Wykonanie i montaż mebli biurowych do Zespołu Szkół w Lipnikach
Numer ogłoszenia: 231645 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Lipnikach - Publiczne Gimnazjum, ul. ks. kan. E. Sierbińskiego 30, 07-436 Lipniki, woj. mazowieckie, tel. 029 7726309, fax 029 7726309.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://lyse.samorzady.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż mebli biurowych do Zespołu Szkół w Lipnikach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i montaż mebli biurowych do Zespołu Szkół w Lipnikach gm, Łyse 2. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty lub deklaracje zgodności zgodne z aprobatami lub polskimi normami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.13.13.00 - Blaty Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.12.00 - Blaty Oryginalny kod CPV: 36.14.50.00 - Meble biblioteczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.50.00 - Meble biblioteczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz ust. 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych (art. 22 ust. 1 pkt 4), e) w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej jeden obiekt tego typu (o podobnym charakterze, parametrach technicznych i funkcji) odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, poświadczone referencjami Warunkiem udziału w postępowaniu jest : a) złożenie pisemnej oferty zawierającej cenę netto, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto, b) złożenie dokumentów wynikających z treści pkt 6 SIWZ c) wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (oświadczenie czy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). e) oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5). g) oświadczenie, że posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. h) oświadczenie o udzielonym terminie gwarancji nie mniejszej niż 36 miesięcy na cały przedmiot zamówienia. i) podpisany wzór umowy. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy. Zamawiający nie dopuszcza przekazania wymaganych dokumentów faksem lub drogą elektroniczną. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu pisemnie. Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lyse.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Lipnikach 07-436 Lipniki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.