eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › 1. zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu Gminy Toszek do placówek oświatowych działających na terenie miasta i gminy Toszek; 2. dowóz uczniów z terenu miasta i gminy Toszek do Zespołu Szkól Specjalnych w Pyskowicach;



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Toszek: 1. zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu Gminy Toszek do placówek oświatowych działających na terenie miasta i gminy Toszek; 2. dowóz uczniów z terenu miasta i gminy Toszek do Zespołu Szkól Specjalnych w Pyskowicach;
Numer ogłoszenia: 231610 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Toszku , ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 32 332 67 10, faks 32 332 67 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu Gminy Toszek do placówek oświatowych działających na terenie miasta i gminy Toszek; 2. dowóz uczniów z terenu miasta i gminy Toszek do Zespołu Szkól Specjalnych w Pyskowicach;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu Gminy Toszek do placówek oświatowych działających na terenie miasta i gminy Toszek; a) do Szkoły Podstawowej w Toszku - 143 dzieci; b) do Szkoły Podstawowej w Kotulinie - 30 dzieci; c) do Szkoły Podstawowej w Pniowie - 19 dzieci; d) do Gimnazjum w Toszku - 172 dzieci; 2. dowóz uczniów z terenu miasta i gminy Toszek do Zespołu Szkól Specjalnych w Pyskowicach - z miejscowości: Kotulin. Sarnów, Pawłowice, Toszek, Ciochowice, Pisarzowice, Paczyna, Pniów - 24 dzieci;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamawiający przewiduje zlecenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy,( zamówienia część 1 ) usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości ( netto, bez VAT ) zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na transporcie dzieci na dodatkowe zajęcia ( basen ). Zamówienia uzupełniające mogą być powierzone kilkakrotnie pod warunkiem, że ich łączna wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z art. 5 ut. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 oraz Nr 176 poz. 1238 z późn. zm.); Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego dokumentu ( spełnia / nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie i wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - dwóch usług polegających na okresowym przewozie dzieci i młodzieży. Ocena pełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów ( spełnia / nie spełnia )

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować ilością pojazdów dostosowaną do liczby osób dowożonych na danej trasie, posiadających aktualne badania techniczne, w dobrym tanie technicznym, gwarantujących terminowe i jakościowo dobre wykonanie usług; należy zapewnić miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób; usługa objęta zamówieniem ( w części 1 ) ma być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego; każdy pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW. w części 2 zamówienia, Zamawiający przewiduje wydzierżawienie autobusu szkolnego będącego własnością Gminy Toszek, przystosowanego do przewozu uczniów niepełnoprawnych na zasadzie umowy dzierżawy; Ocena pełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów ( spełnia / nie spełnia )

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi stosowne uprawnienia zawodowe do kierowania pojazdami samochodowymi na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm ) w zakresie transportu drogowego osób; Ocena pełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów ( spełnia / nie spełnia )

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować aktualną polisą ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przewozu osób w transporcie drogowym na równowartość: ( co najmniej 300.000 zł przy zamówieniu część 1 oraz co najmniej 100.000 przy zamówieniu część 2 - OC przewoźnika); ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych ( komunikacyjne ) oraz NNW ( ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów), aktualną na dzień otwarcia ofert. Ocena pełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów ( spełnia / nie spełnia )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musu bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). W innym przypadku do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. 2. Warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muzą spełniać łącznie. 3. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 24.1. Pzp, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ma obowiązek je wypełnić i udokumentować spełnienie tych warunków udziału w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.toszek.pl/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=112&Itemid=334
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Toszku 44 - 180 Toszek ul. Bolesława Chrobrego 2 ( II piętro pokój 29 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Toszku 44 - 180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2 ( II piętro pokój nr 29 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu Gminy Toszek do placówek światowych działających na terenie miasta i gminy Toszek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Toszku - 143 dzieci; b) dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kotulinie - 30 dzieci; c) dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pniowie - 19 dzieci; d) dowóz uczniów do Gimnazjum w Toszku - 172 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dowóz uczniów z terenu miasta i gminy Toszek do Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dowóz uczniów z terenu miasta i gminy Toszek do Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach przy ulicy Poniatowskiego 2 - z miejscowości: Kotulin, Sarnów, Pawłowice, Toszek, Ciochowice, Pisarzowice, Paczyna, Pniów - 24 dzieci Zamawiający przewiduje przekazanie w formie umowy - dzierżawy autobusu szkolnego będącego własnością Gminy Toszek w celu wykonania niniejszej części zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.