eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników i stażystów Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Legnica: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników i stażystów Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy.
Numer ogłoszenia: 231599 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników i stażystów Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań tj.: a) Zadanie nr 1 - dot. badań pracowników w Legnicy, b) Zadanie nr 2 - dot. badań pracowników w Lubinie (w tym BT Polkowice), c) Zadanie nr 3 - dot. badań pracowników w Jaworze, d) Zadanie nr 4 - dot. badań pracowników w Złotoryi, e) Zadanie nr 5 - dot. badań pracowników w Głogowie (w tym BT Góra), f) Zadanie nr 6 - dot. badań pracowników w Bolesławcu (w tym TI Lwówek Śląski)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową oferty). 2) Formularz cenowy. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, mające wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników O/ZUS w Legnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 370 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 370 szt. 3) OB. - 370 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 80 szt. 5) ASPAT, ALAT - 5 szt. 6) GGTP - 5 szt. 7) Fosfataza alkaliczna - 5 szt. 8) Poziom cukru we krwi - 80 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 370 szt. 2) Orzeczenie lekarza dla osób kierujących pojazdami - 8 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 340 szt. 2) Konsultacja u specjalistów: a) laryngolog - 8 szt. b) dermatolog - 30 szt. c) neurolog - 30 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 30 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 30 szt. 3) EKG z opisem - 35 szt. V. Dodatkowe badania 1) Badanie psychologiczne kierowców - 8 szt. 2) Badanie psychologiczne związane z pracą na wysokości pow. 3 m - 8 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 34.091,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Lubin i BT Polkowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 52 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 52 szt. 3) OB. - 52 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 20 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 10 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 52 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 47 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 3 szt. b) neurolog - 3 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 4 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 4 szt. 3) EKG z opisem - 10 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 4.450,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Jawor..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 37 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 37 szt. 3) OB. - 37 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 10 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 10 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 40 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 33 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 5 szt. b) neurolog - 5 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 7 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 7 szt. 3) EKG z opisem - 10 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 3.020,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Złotoryja..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 42 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 42 szt. 3) OB. - 42 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 20 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 10 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 42 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 37 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 3 szt. b) neurolog - 3 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 3 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 3 szt. 3) EKG z opisem - 10 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 4.834,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Głogów i BT Góra..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 53 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 53 szt. 3) OB. - 53 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 15 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 15 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 53 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 48 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 5 szt. b) neurolog - 5 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 7 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 6 szt. 3) EKG z opisem - 15 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 5.794,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu prof. ochrony zdrowia u pracowników Ti Bolesławiec i BT Lwówek Śląski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: I. Badania laboratoryjne 1) Badanie - ogólne moczu - 32 szt. 2) Morfologia krwi + rozmaz - 32 szt. 3) OB. - 32 szt. 4) Lipidogram w tym: a) cholesterol całkowity b) trójglicerydy c) frakcje cholesterolowe - 15 szt. 5) Poziom cukru we krwi - 10 szt. II. Badanie profilaktyczne 1) Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika b) badanie osłuchowe c) pomiar ciśnienia tętniczego d) wizus wzroku - 32 szt. III. Konsultacja u specjalistów 1) Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym - 27 szt. 2) Konsultacja u specjalistów a) laryngolog - 4 szt. b) neurolog - 5 szt. IV. Badanie diagnostyczne 1) Spirometria - 5 szt. 2) RTG klatki piersiowej - 5 szt. 3) EKG z opisem - 10 szt. Wartość szacunkowa zamówienia: 4.229,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1, 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.