eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skomlin › Dowóz dzieci i młodzieży z terenu gminy Skomlin do Zespołu Szkół oraz Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Skomlin: Dowóz dzieci i młodzieży z terenu gminy Skomlin do Zespołu Szkół oraz Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 231574 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skomlin , ul. Trojanowskiego 1, 98-346 Skomlin, woj. łódzkie, tel. 043 8864477, faks 043 8864477 w. 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży z terenu gminy Skomlin do Zespołu Szkół oraz Przedszkola Publicznego w Skomlinie w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół oraz Przedszkola Publicznego w Skomlinie z terenu Gminy Skomlin w okresie 1.09 .2014 - 26.06.2015. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych autobusami w zakresie dowozu dzieci z miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków) do: szkoły i przedszkola w Skomlinie i ze szkoły i przedszkola do miejsca zamieszkania zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2014/2015. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. Kurs poranny Skomlin - Maręże - Brzeziny - Skomlin godz.7.20 ilość dowożonych osób - 17 Skomlin - Klasak Duży - Brzozówka - Skomlin godz. 7.40 ilość dowożonych osób - 13 Skomlin - Klasak Mały - Chmlielniki - Skomlin godz.8.00 ilość dowożonych osób - 4 Skomlin - Zbęk - Skomlin godz. 7.20 ilość dowożonych osób- 17 Skomlin - Wróblew - Smugi -Skomlin godz. 7.35 - ilość dowożonych osób - 58 Skomlin - Toplin - Bojanów - Skomlin godz. 8.20 ilość dowożonych osób - 31 Skomlin - Wichernik - Walenczyzna - Skomlin godz. 8.35 ilość dowożonych osób - 51 Kurs popołudniowy Skomlin - Maręże - Brzeziny - Skomlin godz. 13.30 Skomlin - Chmielniki - Klasak Mały -Skomlin godz. 14.25 Skomlin - Klasak Duży - Brzozówka - Skomlin godz. 14.25 Skomlin - Zbęk - Skomlin godz. 13.30 Skomlin - Wróblew - Skomlin godz. 13.45. Skomlin - Wichernik - Walenczyzna - Skomlin godz. 14.25 Skomlin - Toplin - Bojanów - Skomlin godz. 14.40 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług w okresie ich trwania poprzez punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz uczniów każdego dnia roboczego za wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych dwoma sprawnymi technicznie autobusami. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne. Liczba miejsc siedzących w autobusie winna być dostosowana do liczby dzieci objętych dowozem na danej trasie. Dowożenie dzieci odbywa się ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Rozliczenie następować będzie na podstawie wystawionej faktury. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zamówienie należy zrealizować w terminie 1.09.2014 do 26.06.2015 Przewidywana ilość dni nauki w roku szkolnym 2014/2015 - 186 Szacunkowy dzienny przebieg = 148 km Szacunkowa ilość km do przejechania w okresie objętym zamówieniem 148 km x 186 dni = 27.528km Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży do lat 18 oznacza się z przodu i z tył pojazdu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania i wysiadania dzieci i młodzieży (art. 57 ustawy o ruchu drogowym).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym(Dz.U z 2012r poz.1265 z późn. zm) Licencja musi być ważna przez cały okres wykonywania zamówienia tj. od 1 września 2014r. do 26 czerwca 2015r.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na dowozie uczniów do szkół o wartości min.100.000,00 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca ich wykonywania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum 2 autobusami przystosowanymi do przewozu osób dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP w tym: 1 autobusem kursującym służącym do przewozu co najmniej 54osoby , 1 autobusem kursującym służącym do przewozu co najmniej 20 osób. Warunek posiadania taboru autobusowego zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że posiada tabor jako właściciel lub, że ma prawo do korzystania na podstawie umowy leasingu, dzierżawy, najmu, użyczenia lub użytkowania. W przypadku zamiaru zakupu fabrycznie nowego taboru warunek posiadania autobusów zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że zawarł z producentem umowy przedwstępne obejmujące zobowiązanie producenta do sprzedaży wykonawcy autobusów do dnia 31 sierpnia 2014 r. oraz zapewnienie producenta, że wykonawca będzie posiadał nowy tabor w terminie do 1 września 2014 r.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem kierowcami w ilości zapewniającej obsługę pojazdów będących w ruchu oraz niezbędną rezerwę, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym określających wymagania w stosunku do kierowców

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony jeśli Wykonawcy wykażą się, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) Zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w przypadku: zmiany przebiegu trasy, długości trasy (liczby km na danej trasie), liczby przewożonych uczniów, godzin dowozu i odwozu uczniów, rezygnacji z trasy lub ograniczenia trasy (np. wyłączenie z trasy odwozu, miejscowości) o ile zajdą takie okoliczności np. po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów szkół, powyższa zmiana nie spowodują zmiany ceny jednostkowej za 1 km przewozu uczniów, 2) Zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku: a) zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o której mowa w pkt b) zmiany stawki podatku VAT Zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, 4) Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę. 5) Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skomlin.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Skomlin 98-346 Skomlin ul. Trojanowskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Gmina Skomlin 98-346 Skomlin ul. Trojanowskiego 1 pokój nr 2 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.