eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Wykonanie ewidencji dróg powiatowych i inspekcji pasa drogowego wraz z dostarczeniem oprogramowania z danymi oraz wykonanie ewidencji mostów i przepustów oraz protokołów okresowej kontroli pięcioletniej - przeglądów rozszerzonych obiektów mostowych w ciąg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Żywiec: Wykonanie ewidencji dróg powiatowych i inspekcji pasa drogowego wraz z dostarczeniem oprogramowania z danymi oraz wykonanie ewidencji mostów i przepustów oraz protokołów okresowej kontroli pięcioletniej - przeglądów rozszerzonych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego w ramach prowadzenia ewidencji drogowych obiektów mostowych
Numer ogłoszenia: 231553 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, fax. 033 8614623.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ewidencji dróg powiatowych i inspekcji pasa drogowego wraz z dostarczeniem oprogramowania z danymi oraz wykonanie ewidencji mostów i przepustów oraz protokołów okresowej kontroli pięcioletniej - przeglądów rozszerzonych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego w ramach prowadzenia ewidencji drogowych obiektów mostowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ewidencji dróg powiatowych i inspekcji pasa drogowego wraz z dostarczeniem oprogramowania z danymi (przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: I etap - 165 km dróg, II etap - 190 km dróg. Przy podpisaniu umowy Zamawiający wskaże odcinki dróg i mosty, które należy wykonać w poszczególnych etapach): A. Inwentaryzacja pasa drogowego: 1) zebranie kompletu danych dotyczących pasa drogowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. Nr 67, poz. 582), a w szczególności: wszystkie parametry drogi zgodnie z rozporządzeniem j/w , oznakowanie poziome i pionowe z określeniem długości, odległości rodzaju linii poziomej i symbolu znaku pionowego wg Instrukcji o znakach i sygnałach na drogach, skrzyżowania z drogami podrzędnymi i nadrzędnymi wraz z odległościami, lokalizacja zjazdów do posesji i do pól z opisem i parametrami, lokalizacja przepustów pod drogą wraz ze wszystkimi parametrami zgodnie z rozporządzeniem j/w, inwentaryzacja drzew o średnicy pierśnicy ponad 16,0 cm, naniesienie granic działek wzdłuż pasa drogowego dróg powiatowych, 2) dane należy opracować w formie elektronicznej mapy ewidencyjnej dróg (mapy techniczno-eksploatacyjnej), a obiekty utworzonej mapy powinny być naniesione z zachowaniem topologii i prawidłowej geometrii na oddzielne warstwy tematyczne według następującego podziału rzeczowego: a) osie dróg z nazwami, numerami i kilometrażem, b) jezdnie, c) opaski, d) chodniki, ścieżki rowerowe, e) zjazdy, f) pasy zieleni, g) drzewa i krzewy, h) oznakowanie pionowe, i) sygnalizacja świetlna, j) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, k) parkingi, miejsca parkingowe, l) zatoki autobusowe, przystanki autobusowe, m) kanalizację deszczową ze studniami kanalizacyjnymi i kratkami ściekowymi, n) słupy energetyczne i telefoniczne, o) oświetlenie uliczne, p) skrzyżowania z innymi drogami; 3) zakodowanie kompletu danych w programie komputerowym, 4) dokumentacja fotograficzna punktu węzłowego zdjęcia z każdego wlotu w kierunku danego węzła sieciowego, zapisane w postaci cyfrowej - format *.JPG, 5) długość odcinków dróg powiatowych, objętych przedmiotem zamówienia, wynosi ok. 353,493 km. Wykaz odcinków podano w Załączniku nr 5 do Specyfikacji model sieci dróg powiatowych - Załącznik nr 7 do Specyfikacji. B Wizualna ocena stanu nawierzchni jezdni utwardzonych dla dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego: 1) identyfikacja oraz ocena stanu nawierzchni, przeprowadzona na podstawie wizualnej oceny stanu nawierzchni - część badawcza, 2) sformułowanie wniosków utrzymaniowych na podstawie wyników uzyskanych w ramach przeprowadzonej wizualnej oceny stanu nawierzchni - część opisowa, 3) wydruk w formacie A4 oraz równoczesny zapis w pliku *.PDF arkuszy oceny stanu, potwierdzających uzyskane wyniki identyfikacji i oceny stanu na poszczególnych odcinkach identyfikacyjnych - część dokumentacyjna, 4) opracowanie i przekazanie wizualizacji wyników przeprowadzonej oceny stanu nawierzchni jezdni w formie tzw. mapy stanu format AO - część graficzna. 2 Wykonanie ewidencji mostów i przepustów oraz protokołów okresowej kontroli pięcioletniej - przeglądów rozszerzonych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu żywieckiego w ramach prowadzenia ewidencji drogowych obiektów mostowych - przedmiot zamówienia należy zrealizować w dwóch etapach - I etap - ewidencja 50 obiektów mostowych, II etap - 122 obiekty mostowe. Celem przeglądu rozszerzonego jest sprawdzenie stanu technicznego elementów obiektu inżynierskiego, otoczenia obiektu, instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, wyposażenia, urządzeń obcych, przydatności do użytkowania obiektu, estetyki obiektu i jego otoczenia oraz rejestracja zmian powstałych w czasie użytkowania. W ramach przeglądu rozszerzonego należy ponadto przeprowadzić badanie instalacji elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej umożliwiającej użytkowanie obiektu. Wykaz mostów stanowi Załącznik nr 6 do Specyfikacji. W wyniku przeglądu rozszerzonego następuje stwierdzenie: 1) uszkodzeń obiektu, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, 2) uszkodzeń obiektu, które mogą spowodować katastrofę budowlaną, 3) warunków bezpiecznego użytkowania obiektu, 4) uszkodzeń obiektu, które powinny zostać usunięte w ramach planu bieżącego utrzymania w następnym roku lub w trybie awaryjnym, 5) uszkodzeń instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, 6) uszkodzeń wyposażenia i urządzeń obcych, 7) uszkodzeń instalacji umożliwiających użytkowanie obiektów np. instalacji elektrycznej, odgromowej czy wentylacyjnej, 8) potrzeby wykonania przeglądu szczegółowego poza harmonogramem przeglądów, 9) potrzeby wykonania ekspertyzy stanu technicznego obiektu albo jego części, 10) przydatności do użytkowania, 11) zmian estetyki obiektu i jego otoczenia. 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji kolejności ewidencjonowanych dróg i obiektów mostowych ze względu na warunki pogodowe. 4 Wymagania w zakresie oprogramowania: 1) odnośnie punktów 1A i 1B Zamawiający wymaga, aby program posiadał funkcje dające możliwość uaktualniania danych wprowadzanie nowych danych oraz archiwizację poprzednio wprowadzonych danych z datami wprowadzanych zmian, zabezpieczenie przed utratą danych, 2) wykonawca przeprowadzi jednorazowe przeszkolenie w siedzibie Zamawiającego 5 pracowników Zamawiającego w zakresie dalszego prowadzenia i aktualizacji ewidencji dróg, 3) Zamawiający wymaga, aby z programu można było korzystać na 5 stanowiskach, 4) wykonawca zapewni doraźną pomoc techniczną w rozwiązywaniu problemów podczas pracy z programem, 5) Zamawiający wymaga, aby programy do ewidencji dróg i mostów były kompatybilne. 5. Mapy tematyczne 1) opracowanie map tematycznych, prezentujących wyniki przeprowadzonej inwentaryzacji obligatoryjnie wymaganych elementów drogowych elementy powierzchniowe, ma być wykonane w dowiązaniu do przyjętego kilometraża dróg i na tle sieci dróg powiatowych z dowiązaniem do wdrożonego systemu referencyjnego. Poszczególne typy elementów powierzchniowych, pokazanych na wydruku mapy elementów, mają być przedstawione w różnicującej je kolorystyce, 2) wydruk map ma być wykonany w 2 egz. w formacie AO, 3) mapy winny być dostępne również w wersji elektronicznej. 6. A) O ile wykonana ewidencja dróg i mostów posiadać będzie cechy dzieła w rozumieniu ustawy o prawie autorskim, to wykonawca przeniesie na Zamawiającego bez osobnego wynagrodzenia, autorskie prawa majątkowe do tego dzieła. B) Wykonawca udzieli, bez osobnego wynagrodzenia, licencji na oprogramowanie lub zapewni uzyskanie nieodpłatne licencji od autora oprogramowania. 7. Zaleca się przeprowadzenie przeglądów rozszerzonych w obecności zastępcy dyrektora zarządu dróg lub pracownika działu mostowego zarządu dróg 1) obiektów uznanych za zabytki, 2) obiektów mostowych: a) trwałych i tymczasowych długości powyżej 50 m, b) zawierających przęsła stalowe o rozpiętości teoretycznej powyżej 30 m, c) zawierających przęsła ruchome, 3) c) tuneli i przejść podziemnych mających długość powyżej 50 m bez uwzględniania schodów i pochylni. 8. Zamówienie należy wykonać w oparciu o następujące akty prawne: 1) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom Dz. U. Nr 67, poz. 582, 2) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie trybu sporządzenia informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach Dz. U. Nr 67, poz. 583, 3) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 ze zm. 4) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm., 5) rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dz. U. Nr 43, poz. 430 ze zm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 71.63.14.50 - Usługi kontroli mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 4.500 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego, tj. w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu - I piętro, pok. nr 31, przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, należącymi do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wykonawca winien dysponować osobami do kierowania pracami i do nadzoru nad realizacją zadania oraz osobami do prowadzenia wizualnej oceny stanu nawierzchni stanu nawierzchni według wybranej metody stosowanej do tego typu prac, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej należącymi do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przeszkolonymi w zakresie wykonywania przeglądów rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich (osoby, które ukończyły szkolenie w zakresie dokonywania przeglądów podstawowych według instrukcji GDDP Nr DP-T.17 M), mającymi kwalifikacje do dokonywania przeglądów podstawowych i rozszerzonych według niniejszej instrukcji, c) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonali kompletną ewidencję dróg wraz z wizualną oceną stanu nawierzchni i kompletną ewidencję mostów a wartość usługi stanowi co najmniej 70% ceny oferty, 2) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3) udzielą zamawiającemu minimum 3 letniej rękojmi na wykonane zamówienie; 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym cena oferty; 5) wnieśli wadium. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (wykonawca winien wykazać wykonanie co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było wykonanie kompletnej ewidencji dróg wraz z wizualną oceną stanu nawierzchni i kompletną ewidencja mostów a wartość każdej z tych usług wynosiła co najmniej 70% ceny oferty, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania) (zał. Nr 3 do Specyfikacji); 2) dokumenty potwierdzające, że usługi określone w pkt 1) zostały wykonane należycie; 3) dokumenty potwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 4) dokumenty potwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej 5) świadectwo przeszkolenia w zakresie w zakresie dokonywania przeglądów rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich, 6) dokumenty potwierdzające, że osoby posiadające uprawnienia budowlane przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż określona w Formularzu Ofertowym cena oferty. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), zawierający m.in.: 2) oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, oświadczenie o terminie związania ofertą, terminie płatności określonym w dniach. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), 4) podpisany projekt umowy (załącznik Nr 4 do Specyfikacji), 5) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. Zamawiający żąda aby oświadczenia składane przez Wykonawcę były podpisane przez niego lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania. 6. Zaleca się aby każda ze stron oferty była ponumerowana i zaparafowana przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żywcu, 34-300 Żywiec przy ul. Leśnianka 102 II piętro pok. nr. 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żywcu, 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13, biuro podawcze pok. nr. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.