eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi serwisowe obejmujące naprawy i przeglądy sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Katowice: Usługi serwisowe obejmujące naprawy i przeglądy sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 231545 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach , ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6093140, faks 032 6093154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe obejmujące naprawy i przeglądy sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe sprzętu należącego do Zamawiającego (tj. defibrylatorów Lifepak 12 oraz stacji MBSS,respiratorów rescuPac i paraPac, respiratorów innych, ssaków elektrycznych, pomp infuzyjnych oraz aparatów EKG) obejmujące przeglądy techniczne oraz bieżące naprawy wraz z wymianą części. 2. Ilość przeglądów, roboczogodziny naprawy oraz części zamienne wymienione są w Formularzach asortymentowo-cenowych (załączniki od 10-15 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do -15 % wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 -35 % wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 2 -35 % wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 3 -30 % wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 4 -15 % wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 5 -30 % wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 6 2. Zamówienia uzupełniające będą obejmowały dodatkowe naprawy nie ujęte w SIWZ i wymianę częśći. Zamówieniami uzupełniającymi będą również objęte dodatkowe naprawy wraz z wymianą części wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ (po przekroczeniu przewidywanych ilości napraw z formularza asortymentowo cenowego).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 16 do SIWZ), metoda spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 16 do SIWZ), metoda spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 16 do SIWZ), metoda spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 16 do SIWZ), metoda spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: -dla zadania nr 1- 100 000, 00 zł, -dla zadania nr 2- 10 000, 00 zł, -dla zadania nr 3 - 20 000,00 zł -dla zadania nr 5 - 10 000,00 zł. Łączna kwota dla całosci usług objętych postępowaniem (zadania1, 2, 3 i 5) 140 000, 00 zł. Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku na podstawie złożonego dokumentu oraz oświadczenia (załącznik nr 16 do SIWZ), metoda spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Wypełnionej Specyfikacji Technicznej stanowiąca zał. nr 9 do SIWZ - należy załączyć do oferty. 2. Certyfikatu potwierdzającego, że Wykonawca posiada System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008 oraz normą ISO 13485 - należy załączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnione formularze asortymentowo- cenowe stanowiące załączniki nr 10-15 do SIWZ- należy załączyć do oferty. 2. Certyfikaty producenta sprzętu medycznego stanowiącego przedmiot postępowania zezwalające na wykonywanie usług serwisowych (autoryzacja serwisu) dla zadania nr 1 i 3 - należy załączyć do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku udokumentowanej przez Wykonawcę podwyżki cen części zamiennych, u producentów lub importerów, Zamawiający dopuszcza możliwość podwyższenia wynagrodzenia, jednak nie częściej niż raz na pół roku.Podwyższenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymaga pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony. W przypadku obniżki cen nie wymaga się aneksu do umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku urzędowej (ustawowej) zmiany stawki VAT, co nie wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wpr.pl/bip.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, pok. nr 129.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, pok. nr 129.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy i naprawy defibrylatorów Lifepak 12 oraz stacji MBSS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd 95 sztuk defibrylatorów i 86 Stacji MBSS. 2. Ilość roboczogodzin naprawy oraz części zamienne podane są w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy i naprawy respiratorów innych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd 19 respiratorów. Ilość roboczogodzin naprawy oraz części zamienne wymienione są w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy i naprawy respiratorów rescuPac i paraPac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd 44 respiratorów. Ilość roboczogodzin naprawy oraz części zamienne wymienione są w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przeglądy i naprawy ssaków elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy 86 ssaków elektrycznych. ilość roboczogodzin napraw oraz części zamiennych wymieniona jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeglądy i naprawy pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd 48 pomp infuzyjnych. Ilość roboczogodzin napraw oraz części zamienne wymienione są w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przeglądy i naprawy aparatów EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd 10 aparatów EKG. Ilość roboczogodzin naprawy oraz części zamienne wymienione są w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.