eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wytrącenie fosforu z toni wodnej i trwała inaktywacja jego mobilnych frakcji w osadach dennych na obszarze 14 ha w południowo-wschodniej części jeziora Zdworskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Płock: Wytrącenie fosforu z toni wodnej i trwała inaktywacja jego mobilnych frakcji w osadach dennych na obszarze 14 ha w południowo-wschodniej części jeziora Zdworskiego
Numer ogłoszenia: 231525 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku , ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2697991, fax. 024 2697981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytrącenie fosforu z toni wodnej i trwała inaktywacja jego mobilnych frakcji w osadach dennych na obszarze 14 ha w południowo-wschodniej części jeziora Zdworskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytrącenie fosforu z toni wodnej i trwała inaktywacja jego mobilnych frakcji w osadach dennych na obszarze 14 ha w południowo-wschodniej części jeziora Zdworskiego. Szczegółowy opis zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.20 - Rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8000.00 zł (osiem tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w tym: 2.1 przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym wykonawca musi mieć do dyspozycji: - co najmniej jedną osobę, która posiada tytuł doktora oraz niezbędną wiedzę i doświadczenie limnologiczne, - co najmniej jedną osobę, która posiada uprawnienia do wykonywania prac podwodnych zgodnie z ustawą o wykonywaniu prac podwodnych (Dz. U. z 2003 r. Nr 199, poz. 1936 z późn. zm.) 2.2 posiadają sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, który przeszedł pomyślnie próby aplikacji koagulantów do osadów dennych w otwartych zbiornikach wodnych, 2.3 w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali przynajmniej jedną pracę badawczą lub usługę związaną z inaktywacją fosforu w otwartych zbiornikach wodnych, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ (w tym warunki określone we wzorze umowy). Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy wyklucza się z postępowania przetargowego. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 ustawy pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferty składane wspólnie. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust.2 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt b) 3. W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy pzp i pozostałych wymagań określonych w SIWZ oferty składane przez konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.dowód wniesienia wadium 2.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp i nie jest wykluczony na podstawie art. 24 ustawy pzp - zał. nr 4, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 6.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, roli w realizacji zamówienia oraz oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia: - co najmniej jednej osoby, która posiada tytuł doktora oraz niezbędną wiedzę i doświadczenie limnologiczne potwierdzone wykazem publikacji naukowych wraz z podaniem tytułów, daty i miejsca ich publikacji oraz załączeniem kopii dyplomów potwierdzających wykształcenie, - co najmniej jednej osoby, która posiada uprawnienia do wykonywania prac podwodnych zgodnie z ustawą o wykonywaniu prac podwodnych (Dz. U. z 2003 r. Nr 199, poz. 1936 z późn. zm.) wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających uzyskane uprawnienia - na druku zamawiającego - zał. nr 6 8.wykaz posiadanych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wraz z opisem sposobu ich działania oraz oświadczenie, że wykazane urządzenia przeszły pomyślnie próby aplikacji koagulantów do osadów dennych w otwartych zbiornikach wodnych, 9.wykaz prac badawczych i usług związanych z inaktywacją fosforu w otwartych zbiornikach wodnych, 10.podpisany jednostronnie przez upoważnionego przedstawiciela oferenta projekt umowy stanowiący zał. nr.5 do SIWZ, 11.wypełniony formularz kalkulacja kosztów - na druku zmawiającego - zał. nr 3 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Płock, ul. 1-go Maja 7b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Płock, ul. 1-go Maja 7b, pk. 26- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.