eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tymbark › Indywidualizacja nauczania w Gminie Tymbark

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-25

Tymbark: Indywidualizacja nauczania w Gminie Tymbark
Numer ogłoszenia: 23150 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tymbarku , Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 018 3325637, faks 018 3325632.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja nauczania w Gminie Tymbark.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tymbark w ramach w ramach Projektu Indywidualizacja nauczania w Gminie Tymbark współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Symbol CPV: 80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe. Zamawiający przewiduje złożenie oferty częściowej. 4Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Szkoła Podstawowa w Tymbarku 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Tymbarku II sem. 2011/2012 I grupa - 30 h, II grupa) - 30 h, razem 60 godzin. 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Tymbarku II sem. 2011/2012 III grupa - 30 h, IV grupa - 30 h, razem 60 godzin 3. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Tymbarku II sem. 2011/2012 V grupa - 30 h, oraz I i II semestr 2012/2013 VI grupa - 30 h, razem 60 godzin 4. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Tymbarku. II sem. 2011/2012 4 grupy (I,II,III,IV grupa)- po 30 h, razem 120 godzin 5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Tymbarku. I i II sem. 2012/2013 3 grupy (V,VI,VII) - 30 h, razem 90 godzin. 6. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Tymbarku. II sem. 2011/2012 1 grupa (I grupa) - 30 h, 2 grupy (II, III grupa) - 15h oraz I i II sem. 2012/2013 - 2 grupy (IV, V grupa) - 15 h, razem 90 godzin. 7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Tymbarku. II sem. 2011/2012 - 1 grupa (I grupa) - 30 h, oraz I i II sem. 2012/2013 - 2 grupy (II, III grupa) - 30 h, razem 90 godzin. 8. Opieka przy dowozie na basen oraz na basenie dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Tymbarku II sem. rok. szk. 2011/2012 - gr. I - 15 godzin (opieka podczas dowozu) + 15 godzin (opieka na basenie) oraz rok szk. 2012/2013 - gr. II -15 godzin (opieka podczas dowozu) + 15 godzin (opieka na basenie), łącznie 60 godzin Szkoła Podstawowa w Podłopieniu. 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Podłopieniu. II sem. rok szk. 2011/2012 - gr. I - 30 godzin, gr. II - 30 godzin, łącznie 60 godz. 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Podłopieniu. rok szk. 2012/2013 - gr. III - 30 godzin, 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Podłopieniu. II sem. roku Szk.2011/2012 - gr. I - 30 godzin, gr. II - 30 godzin oraz rok szk. 2012/2013 - gr. III - 30 godzin, łącznie 90 godz 12. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Podłopieniu. II sem. roku szk. 2011/2012 - gr. I - 15 godzin oraz rok szk. 2012/2013 - gr. II - 15 godzin, łącznie 30 godzin 13. Opieka przy dowozie na basen oraz na basenie dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Podłopieniu II sem. rok. szk. 2011/2012 - gr. I - 15 godzin (opieka podczas dowozu) + 15 godzin (opieka na basenie) oraz rok szk. 2012/2013 - gr. II - 15 godzin (opieka podczas dowozu) + 15 godzin (opieka na basenie), łącznie 60 godzin, Szkoła Podstawowa w Zawadce 14. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Zawadce. II sem. rok szk. 2011/2012 - gr. I - 30 godzin, gr. II - 30 godzin, łącznie 60 godz. 15. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Zawadce. rok szk. 2012/2013 - gr. III - 30 godzin 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie w Szkole Podstawowej w Zawadce. II sem. rok szk. 2011/2012 - gr. I - 30 godzin oraz rok szk. 2012/2013 - gr. II - 30 godzin, łącznie 60 godzin 17. Zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej w Zawadce. II sem. roku szk. 2011/2012 - gr. I - 30 godzin, 18. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Zawadce. II sem. roku szk. 2011/2012 - gr. I - 15 godzin oraz rok szk. 2012/2013 -gr. II - 15 godzin, łącznie 30 godzin, 19. Opieka przy dowozie na basen oraz na basenie dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Zawadce II sem. rok. szk. 2011/2012 - gr. I - 15 godzin (opieka podczas dowozu) + 15 godzin (opieka na basenie) oraz rok szk. 2012/2013 - gr. II - 15 godzin (opieka podczas dowozu) + 15 godzin (opieka na basenie), łącznie 60 godzin 20. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy na basenie. II sem. roku szk. 2011/2012 - gr. I, gr. II, gr. III po 15 godzin oraz w roku szk. 2012/2013 - gr. IV, gr. V, gr. VI po 15 godzin, łącznie 90 godzin 21. Wstęp na basen dla uczniów Szkoły Podstawowej w Tymbarku Podłopieniu oraz Zawadki dostawca znajdujący się w odległości do 20 km zobowiązuje się zabezpieczyć wejście na basen dla 3 grup do 15 osób w jednym czasie w ilość 660 biletów w II sem. roku szk. 2011/2012 oraz w ilość 660 biletów na rok szk. 2012/2013, łącznie 1320 biletów 22. Przewóz uczniów na basen. Przewóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Tymbarku, Podłopieniu i Zawadki na basen na trasie Zawadka, Podłopień, Tymbark, basen i z powrotem - w II sem. roku szk. 2011/2012 - 15 kursów oraz w roku szk. 2012/2013 - 15 kursów. Razem 30 kursów ( tam i z powrotem do 40 km ). Czas trwania zajęć na basenie ok. 1h. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców w porozumieniu z dyrektorem/ami poszczególnych szkół.1 godzina lekcyjna - 45 minut, a w przypadku opiekuna i instruktora 60 minut. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 22. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w części od 1 - 21 wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).1 2. W przypadku przewozu dzieci na basen - część nr 22, Zamawiający wymaga posiadania ważnej licencji na wykonywanie krajowego drogowego transportu osób.2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku usługi edukacyjnej warunek ten zostanie spełniony , jeśli wykonawca będzie dysponował osobami przewidzianymi do realizacji niżej wymienionych zajęć tj.: 1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III w szkole podstawowej, 2) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III w szkole podstawowej, 3) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - wykształcenie wyższe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne , 4) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III w szkole podstawowej, 5) Zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz przygotowanie pedagogiczne, lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, 6) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej i uprawnia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej - do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, 7) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy na basenie - instruktor pływania - uprawnienia instruktora pływania do prowadzenia zajęć na basenie, 8) Opieka podczas dowozu i na basenie - wykształcenie pedagogiczne, Ponadto osoby przewidziane do realizacji zajęć wymienionych powyżej w punktach 1-4 i 6 winny posiadać co najmniej 2-letni staż pracy pedagogicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem ,że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania 3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4. ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. 5. zmiany harmonogramu realizacji zadania Warunki dokonywania zmian: 1 inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2 uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3 zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tymbark Tymbark 49 34-650 Tymbark pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tymbark Tymbark 49 34-650 Tymbark Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.