eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony nana usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej w Opolu (nr sprawy ZP/D/53/2011)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Opole: Przetarg nieograniczony na: na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej w Opolu (nr sprawy ZP/D/53/2011)
Numer ogłoszenia: 231490 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175230 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4006256, 4006294, 4556080, faks 77 4006294, 4556080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej w Opolu (nr sprawy ZP/D/53/2011).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest usługa sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej w Opolu: Zadanie 1 - obiekty o łącznej powierzchni 11.580,16 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) wykaz czynności załącznik nr 1a do SIWZ b) wykaz obiektów i powierzchni załącznik nr 1b do SIWZ Zadanie 2 - hala sportowa przy ul. Prószkowskiej nr 76, o powierzchni 4.599,27 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) wykaz czynności załącznik nr 1c do SIWZ b) wykaz powierzchni hali załącznik nr 1d do SIWZ c) wykaz posadzek załącznik nr 1e do SIWZ 2 Wykonawca przystępujący do postępowania musi złożyć ofertę na oba zadania. 3 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonanie usługi przy użyciu własnego sprzętu, środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości oraz swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny, b) utrzymywanie stałej czystości w pomieszczeniach ogólnodostępnych: - korytarze, klatki schodowe - ze szczególnym uwzględnieniem bieżącego zmywania i czyszczenia podłóg, - toalety: utrzymywanie w stałej czystości podłóg, ścian oraz wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, bieżące uzupełnianie: mydła w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemnikach i dezodorantów zapachowych opróżnianie koszy na śmieci. c) zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości administratorowi obiektów, d) intensywna praca ekip sprzątających w miesiącach styczeń - czerwiec i wrzesień - grudzień; e) interwencyjne sprzątanie w miesiącach wakacyjnych, tj. sierpień 2011 oraz lipiec 2012, w terminach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego (max 15 dni w miesiącu), f) wykonywanie prac od 6°° do 22°° bez kolizji związanej z prowadzeniem zajęć (godziny pracy ekipy sprzątającej ściśle związane jest z grafikiem zajęć rozpisanym semestralnie oraz uzgodnione z administratorem obiektu), g) dopuszczalne jest wykonywanie prac w innych godzinach niż podanych w literze f), po wcześniejszym uzgodnieniu ze służbami ochrony Politechniki Opolskiej, przy czym uzgodnienia takie będą czynione na odpowiedzialność i koszt Wykonawcy, a ewentualne prace w godzinach nocnych należy zgłosić u upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i używania sprzętu i wyposażenia oraz środków czystości w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości, w szczególności: a) papier toaletowy biały, dwuwarstwowy lub gruby do pojemników o 280 mm, b) ręczniki papierowe ZZ, c) mydło w płynie - o delikatnym zapachu, nawilżające (nie powodujące wysuszania skóry rąk), d) dezodoranty zapachowe, o delikatnym zapachu (wykluczone słodkie: kwiatowe i owocowe), e) środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy do toalet, o jednakowej nucie zapachowej (np. wszystkie: cytrynowe, morskie). f) worki na śmieci z atestem, o wielkości 35 L, 60 L, 80 L, w zależności od pojemności kosza na śmieci Zamawiający wymaga by wszystkie ww. środki i artykuły higieniczne posiadały certyfikaty bezpieczeństwa/deklaracje zgodności i świadectwo Państwowego Instytutu Higieny oraz atesty dopuszczające do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie i gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej oraz nie powodujących utraty gwarancji, w przypadku podłogi sportowej (punktowo elastycznej i tartanowej) w załączeniu instrukcje producentów dotyczące utrzymania czystości załącznik nr 1f do SIWZ . Bieżnia tartanowa wymaga jedynie odkurzania. 5 Zamawiający wymaga, aby w procesie realizacji zamówienia uczestniczyło minimum 21 pracowników Wykonawcy. 6 W celu zapewnienia bieżącego porządku w obiektach oraz realizacji pełnego zakresu usług - Wykonawca zapewni obecność co najmniej dwóch osób sprzątających tzw. dyżurnych w godzinach od 7°° do 15°°. Osoby te w razie potrzeby (na polecenie zamawiającego) będą wykonywały prace związane z bieżącym utrzymaniem czystości. 7 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia, co najmniej jednej osoby sprawującej nadzór nad osobami sprzątającymi. Osoba ta ma być dostępna pod telefonem od godz. 7.00 do czasu zakończenia sprzątania (we wszystkie dni, w które świadczona jest usługa). Numer telefonu należy podać w umowie. 8 W razie braku reakcji ze strony Wykonawcy na zgłaszane uwagi, bądź braku usunięcia zgłoszonych nieprawidłowości, Zamawiający ma prawo złożyć pisemną reklamację dotyczącą nieprawidłowego wykonywania usługi w tzw. /zeszycie kontroli/. Reklamacje będą na bieżąco odnotowywane przez osoby upoważnione przez Zamawiającego i przechowywane w miejscu dostępnym dla osób sprzątających (np. na portierni w danym obiekcie). Koordynator ma prawo składania pisemnych wyjaśnień odnośnie wpisu w /zeszycie kontroli/, w terminie 7 dni od daty dokonania tego wpisu. 9 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pracownikom zatrudnionym do sprzątania: a) odzieży roboczej - estetycznej, oznaczonej w widocznym miejscu emblematem lub nazwą Wykonawcy, b) odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej, zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 10 Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników w zakresie przepisów BHP i regulaminów obowiązujących na terenie obiektów, gdzie wykonywane są prace porządkowe. 11 Informacje poglądowe, przewidywane średnie zużycie miesięczne w Zadaniu 1 - około 45 litrów mydła w płynie (z dozowników), - około 80 dużych rolek i około 70 szt. małych rolek ręcznika papierowego, - około 160 szt. środków dezynfekujących i zapachowych, - z sanitariatów objętych sprzątaniem może korzystać łącznie około 1000 osób dziennie, - w budynkach sprzątanych jest około 70 szt. koszy na śmieci stojących w pracowniach laboratoryjnych, korytarzach i pomieszczeniach biurowych, - około 40% sprzątanych podłóg ma wykładzinę PCV, około 30% powierzchni to posadzki kamienne, marmurowe i terakota, reszta tj. około 30% to powierzchnie dywanowe i odkryte drewniane (klepka), - w obiektach sprzątanych jest około 750 szt. okien (tym ok. 35% to okna drewniane) a ogólna powierzchnia okien do mycia wynosi około 1500 m2. W tym obiekt przy ul. Sosnkowskiego ma okna od I-V piętra otwierane 2/3 (1/3 okna jest nie otwierana). - większość okien ze względu na wysokość (ok. 4 m) jest dostępna do mycia przy pomocy drabinki . Informacje podane w pkt 4.11 są danymi średnimi, które mogą posłużyć Wykonawcy do określenia wielkości zużycia środków w Zadaniu 1 i sporządzenia oferty. Są to jednak dane poglądowe i przy jakichkolwiek rozbieżnościach ilościowych podczas realizacji zamówienia nie będą mogły skutkować podwyższeniem wynagrodzenia. 12 Wykonawca może dokonać wizji lokalnej i sprawdzić miejsca wykonania usług oraz jego otoczenia w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. Zaleca się kontakt telefoniczny na co najmniej 7 dni przed dniem otwarcia ofert. Osoba upoważniona: Józef Prochota tel. 697723766 13 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90911200-8 Usługi sprzątania budynków 90911300-9 Usługi czyszczenia okien 90919000-2 Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.90.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przetrg nieograniczony na: na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej w Opolu (nr sprawy ZP/D/53/2011)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC - Service R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk Sp. j., Ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 705666,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 461548,01

  • Oferta z najniższą ceną: 461548,01 / Oferta z najwyższą ceną: 608028,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.