eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Dostawa- sprzedaż energii elektrycznej do budynku Urzędu Skarbowego w Pszczynie przy ulicy 3 Maja 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Pszczyna: Dostawa- sprzedaż energii elektrycznej do budynku Urzędu Skarbowego w Pszczynie przy ulicy 3 Maja 4
Numer ogłoszenia: 231479 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pszczynie , ul. 3 Maja 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 4492201, faks 32 4492205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/pszczyna.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa- sprzedaż energii elektrycznej do budynku Urzędu Skarbowego w Pszczynie przy ulicy 3 Maja 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa- sprzedaż energii elektrycznej do budynku Urzędu Skarbowego w Pszczynie przy ulicy 3 Maja 4, zgodnie z warunkami SIWZ. 2) Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na zasadach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997r.- Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2012r, poz. 1059) oraz w wydanych do tej ustawy przepisach wykonawczych. 3) Prognozowana ilość energii elektrycznej, którą zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy- 110.000 kWh (110MWh). Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Zamawiający zastrzega, że może kupić większą lub mniejszą ilość energii od ilości prognozowanej. Sytuacja taka nie będzie miała jednak wpływu na wysokość zaoferowanych cen jednostkowych za energię elektryczną. 4) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie świadczył Zamawiającemu usługi bilansowania handlowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997r.- Prawo energetyczne oraz w wydanych do tej ustawy przepisach wykonawczych. 5) Usługa winna polegać na zapewnieniu ciągłości i niezawodności dostaw energii elektrycznej przy zachowaniu parametrów jakościowych i technicznych dostarczanej energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6) Charakterystyka elektroenergetyczna obiektu: Miejsce dostarczania energii elektrycznej - Urząd Skarbowy Pszczyna - budynek podłączony jest do stacji: * OSD nr S529 o napięciu znamionowym 230/400V: zasilanie podstawowe * OSD nr S641 o napięciu znamionowym 230/400V: zasilanie rezerwowe -zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy, - napięcie zasilania: 0,4 kV. - przyłącze: zasilanie podstawowe i zasilanie rezerwowe * moc przyłączeniowa- 100 kW - grupa przyłączeniowa IV, - grupy taryfowej C21 - Przekładniki prądowe- ilość 3, typ IMW i przekładnia 150/5,0 [A/A] stanowią własność Zamawiającego. Układ pomiarowo- rozliczeniowy w zasilaniu (układ sumujący SZR wspólny dla 2 przyłączy- podstawowego i rezerwowego): a) z przekładników prądowych typu IMW kl. 0,5- ilość 3 szt. b) licznika typu ZMD410CT44.0007 nr fabryczny 83905578 7) Licznik energii czynnej i biernej stanowi własność Operatora Systemu Dystrybucyjnego i są zabudowane w budynku Zamawiającego. Zamawiający posiada zawartą umowę (EWO/K/P/50331 z dnia 01.04.2012r.) na czas określony- do dnia 31.12.2013r.- na kompleksową sprzedaż energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji z Tauron Sprzedaż GZE Sp. z o.o. Gliwice (w przypadku wyboru Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu, będzie to pierwsza zmiana sprzedawcy energii elektrycznej). 8) Zamawiający oświadcza, że instalacja w obiekcie jest w dobrym stanie, odpowiada wymaganiom technicznym określonym w odpowiednich przepisach i nie zawiera przeróbek umożliwiających nielegalny pobór energii. 9) Usługa dystrybucji energii elektrycznej będzie świadczona na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemów Dystrybucyjnych (OSD)- Tauron Dystrybucja SA Oddział w Gliwicach. 10) Wykonawca musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Pszczyny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży aktualną kserokopię decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- Wykonawca złoży wyłącznie oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- Wykonawca złoży wyłącznie oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- Wykonawca złoży wyłącznie oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- Wykonawca złoży wyłącznie oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Aktualny odpis koncesji na dystrybucję energii elektrycznej lub oświadczenie o posiadaniu umowy (numer umowy, z jakiego dnia, na jaki okres zawarta) na świadczenie usługi dystrybucji zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla sieci przyłączeniowej Zamawiającego. 2) Pełnomocnictwo. 3) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (zał. nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Jeżeli w trakcie trwania niniejszej umowy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa dotyczących Zamawiającego, prawa i obowiązki wynikające z umowy przejmie w całości Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach wstępując w miejsce Zamawiającego. Powyższe zmiany pozostaną bez wpływu na treść zawartej umowy, miejsce wykonywania umowy nie ulegnie zmianie. O powyższych zmianach Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/pszczyna.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Pszczyna, 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy Pszczyna, ul. 3 Maja 4, pok. nr 101D (nowy budynek, sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.