eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługa poligraficznaprzygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-07

Białystok: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015.
Numer ogłoszenia: 231472 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum@muzeum.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucji kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia. Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów i książek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Albumy 1.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 200 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 15.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: 15.10.2015 r Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Album Krasnuszki wśród ikon raschożych, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 60 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 30.09.2015 r. Książki 1. Książka Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa format A4, środek obj. 350 stron (+/- 10%), tekst dwujęzyczny w układzie dwukolumnowym, ryciny umieszczone w tekście papier offset 120g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 400 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015r. Termin przekazania materiałów: 2 połowa października 2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pt. Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa, współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Część II zamówienia. Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów oraz kartonowego pokoju wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Foldery / składanki 1. Folder Jan Paweł II w oczach dziecka, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz. Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 07.10.2015 r. 2. Folder reklamowy w formie mapy, format A2 składany na 10 części do formatu A5, bigowania, kreda 150g, kolor 4+4, folia mat., nakład 2.000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zaproszenia 1. Zaproszenie, format A4 (składane do A5), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 500 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 30.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Pocztówki / reprodukcje 1. Komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, tekst dwujęzyczny na obwolucie, nakład 400 kompletów ( 5 x 400 szt.) Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r. Plakaty / afisze / kalendarze 1. Kalendarz, format 420x 295 mm (A2 składane na dwa do formatu A3), jedno bigowanie, poziom, 16 stron formatu A3, kreda 200g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, na środku dłuższego boku otwór do zawieszenia, okładka, nakład 1000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 01.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 15.11.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Plakat, format A3, kreda 180 g, kolor 4+0, nakład 40 sztuk Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 05.10.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Inne 1. W białostockim saloniku- kartonowy pokój dla lalek (do samodzielnego sklejania) Elementy do wydrukowania: podłoga: szer. 23 cm, dł. 31 cm, karton 1,5 mm+oklejka po jednej stronie - papier 80g (bez oklejki pod spodem podłogi), zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie ściany: (wg załączonego zdjęcia do SIWZ) wys. 23 cm + 2 cm wypustka do sklejania, szer. 77 cm, 2 bigowania oddzielające powierzchnie ścian + bigowanie oddzielające wypustki do sklejania, karton 1,5 mm+oklejka ubustronnie - papier 80g, zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie Dwie karty o wymiarach 25 x 33 cm z rysunkami przedmiotów i postaci do wyciskania, każdy rysunek z dodatkową powierzchnią do przyklejenia na podłodze, odznaczoną bigowaniem (łącznie 22 rysunki na dwóch kartach), karton 1 mm, oklejka po jednej stronie (bez oklejki pod spodem), papier 80g, zadrukowany 4+0+foilia matowa obustronnie Nakład 3.000 egz. Termin realizacji - do 02.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r. (CPV) 78220000-5 Usługi składu (CPV) 78225000-0 Usługi projektów graficznych (CPV) 78200000-9 Usługi związane z drukowaniem (CPV) 78210000-1 Usługi w zakresie drukowania wydawnictw książkowych (CPV) 78124000-2 Usługi w zakresie drukowania folderów 3. Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny i skład komputerowy każdego z elementów wykonywanego zamówienia w formie elektronicznej. 4. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego przedstawić wydruki próbne i dostarczać je do ostatecznej korekty i akceptacji do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem każdego z elementów przedmiotu zamówienia. 5. Przedstawicielem Zamawiającego w zakresie uzgodnień technicznych, w tym akceptacji wydruków próbnych jest pani Barbara Muszyńska - Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku tel. 085 740-77-41 , 509-337-095 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania każdego z elementów zamówienia w terminie uzgodnionym przez strony, nie dłuższym niż wskazanym w SIWZ. 7. Wykonawca po wykonaniu poszczególnych elementów zamówienia przekazuje je Zamawiającemu tj. dostarcza na własny koszt do siedziby Zamawiającego, przekazuje Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do zaakceptowanych projektów oraz przekazuje projekt każdej z części przedmiotu zamówienia w formie przygotowanej do druku na nośniku cyfrowym. 8. Zamawiający dostarczy Wykonawcy materiały tekstowe i fotograficzne w formie elektronicznej. Do części wydawnictw Zamawiający przekaże gotowe projekty, co zaznaczone jest w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający każdorazowo w formie elektronicznej poda terminu wykonania i inne konieczne dane do wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli losowo wybranej realizowanej usługi poligraficznej w trakcie realizacji przedmiotu umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na który składana jest oferta z podaniem ich wartości nie mniejszej niż: I część zamówienia: 40.000,00 zł brutto II część zamówienia: 40.000,00 zł brutto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wydawnictw o parametrach podobnych do podanych w SIWZ: do I części zamówienia - co najmniej 2 wydawnictwa, do II części zamówienia - co najmniej 1 szt. plakat, 1 szt. zaproszenia, 1 szt. kalendarz, 1 szt. pocztówka bądź innego wydawnictwa o równoważnych parametrach zamówienia wskazanym w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz, Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz, Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok (Dział AG).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część wydruków współfinansowana jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów i książek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albumy 1. Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 200 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 15.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: 15.10.2015 r Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Album Krasnuszki wśród ikon raschożych, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 60 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 30.09.2015 r. Książki 1. Książka Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa? format A4, środek obj. 350 stron (+/- 10%), tekst dwujęzyczny w układzie dwukolumnowym, ryciny umieszczone w tekście papier offset 120g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 400 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015r. Termin przekazania materiałów: 2 połowa października 2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pt. Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa?, współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów oraz kartonowego pokoju wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Foldery / składanki 1. Folder Jan Paweł II w oczach dziecka, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz. Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 07.10.2015 r. 2. Folder reklamowy w formie mapy, format A2 składany na 10 części do formatu A5, bigowania, kreda 150g, kolor 4+4, folia mat., nakład 2.000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zaproszenia 1. Zaproszenie, format A4 (składane do A5), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 500 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 30.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Pocztówki / reprodukcje 1. Komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, tekst dwujęzyczny na obwolucie, nakład 400 kompletów ( 5 x 400 szt.) Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r. Plakaty / afisze / kalendarze 1. Kalendarz, format 420x 295 mm (A2 składane na dwa do formatu A3), jedno bigowanie, poziom, 16 stron formatu A3, kreda 200g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, na środku dłuższego boku otwór do zawieszenia, okładka, nakład 1000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 01.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 15.11.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Plakat, format A3, kreda 180 g, kolor 4+0, nakład 40 sztuk Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 05.10.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Inne 1. W białostockim saloniku- kartonowy pokój dla lalek (do samodzielnego sklejania) Elementy do wydrukowania: podłoga: szer. 23 cm, dł. 31 cm, karton 1,5 mm+oklejka po jednej stronie - papier 80g (bez oklejki pod spodem podłogi), zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie ściany: (wg załączonego zdjęcia do SIWZ) wys. 23 cm + 2 cm wypustka do sklejania, szer. 77 cm, 2 bigowania oddzielające powierzchnie ścian + bigowanie oddzielające wypustki do sklejania, karton 1,5 mm+oklejka ubustronnie - papier 80g, zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie Dwie karty o wymiarach 25 x 33 cm z rysunkami przedmiotów i postaci do wyciskania, każdy rysunek z dodatkową powierzchnią do przyklejenia na podłodze, odznaczoną bigowaniem (łącznie 22 rysunki na dwóch kartach), karton 1 mm, oklejka po jednej stronie (bez oklejki pod spodem), papier 80g, zadrukowany 4+0+foilia matowa obustronnie Nakład 3.000 egz. Termin realizacji - do 02.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.