eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › - Przebudowa układu drogowego wraz z budową parkingów, śmietnika w Tychach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 2-4, Budowlanych 32-36, Stefana Batorego 15-27, Bibliotecznej 19-23, Ojca Bocheńskiego 6-8 (II etap) - Wymiana nawierzchni z płyt drogowych betonowych n

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Tychy: - Przebudowa układu drogowego wraz z budową parkingów, śmietnika w Tychach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 2-4, Budowlanych 32-36, Stefana Batorego 15-27, Bibliotecznej 19-23, Ojca Bocheńskiego 6-8 (II etap) - Wymiana nawierzchni z płyt drogowych betonowych na nawierzchnię z klinkieru drogowego na terenie bazy MZBM w Tychach, przy ul. Filaretów 31
Numer ogłoszenia: 231445 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Przebudowa układu drogowego wraz z budową parkingów, śmietnika w Tychach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 2-4, Budowlanych 32-36, Stefana Batorego 15-27, Bibliotecznej 19-23, Ojca Bocheńskiego 6-8 (II etap) - Wymiana nawierzchni z płyt drogowych betonowych na nawierzchnię z klinkieru drogowego na terenie bazy MZBM w Tychach, przy ul. Filaretów 31.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: 1) Przebudowa układu drogowego wraz z budową parkingów, śmietnika w Tychach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 2-4, Budowlanych 32-36, Stefana Batorego 15-27, Bibliotecznej 19-23, Ojca Bocheńskiego 6-8 (II etap) - zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym 2) Wymiana nawierzchni z płyt drogowych betonowych na nawierzchnię z klinkieru drogowego na terenie bazy MZBM w Tychach, przy ul. Filaretów 31 Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Wykonanie przebudowy układu drogowego wraz z budową parkingów, śmietnika w Tychach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 2-4, Budowlanych 32-36, Stefana Batorego 15-27, Bibliotecznej 19-23, Ojca Bocheńskiego 6-8 (II etap): Roboty rozbiórkowe: - rozebranie krawężników - 392,90 m , rozebranie ław pod krawężniki - 31, 43 m3, - rozebranie chodników, wysypek przystankowych i przejść dla pieszych - 469,35 m2 - rozebranie nawierzchni z klinkieru - 1 076,62 m2 Regulacja studni i wpustów: - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: włazy kanałowe, kratki ściekowe, zawory wodociągowe i gazowe, studzienki telefoniczne Powiększenie placu manewrowego przy ulicy Bocheńskiego 6-8 - podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna i górna - 250,45 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, kostka piaskowa - 250,45 m2 Remont drogi dojazdowej od ul. Bibliotecznej - separacja warstw gruntu z jednoczesnym wzmocnieniem - 856,17 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, kostka kolorowa piaskowa - 856,17 m2 Chodnik przy budynku: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie - 469,50 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, na podsypce piaskowej, kostka kolorowa piaskowa - 469,50 m2 Miejsca postojowe przy drodze dojazdowej: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie - 30,00 m2 - separacja warstw gruntu z jednoczesnym wzmocnieniem - 30,00 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, kostka szara - 30,00 m2 Ścieżki piesze - kostka brukowa gr. 6 cm - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie - 94,91 m2 - obrzeża betonowe, 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 52,00 m - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, kostka szara - 562,53 m2 Schody terenowe i palisada przy schodach i chodniku: - podbudowy betonowe, bez dylatacji, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm - 13,46 m2 - analogia - palisada betonowa z elementów o wys. 40 cm przy schodach i chodniku - 33,31 m Nowy śmietnik - roboty ziemne - 48,05 m3 - ławy fundamentowe żelbetowe, prostokątne - 2,44 m3 - roboty murarskie , izolacyjne, ołacenie połaci dachowej, - pokrycie dachu blachą blachodachówką -24,38 m2 Uporządkowanie terenu i zieleni - plantowanie, humusowanie - 348,14 m2 - inwentaryzacja geodezyjna, powykonawcza całego placu 2. Wymiana nawierzchni z płyt drogowych betonowych na nawierzchnię z klinkieru drogowego na terenie bazy MZBM w Tychach, przy ul. Filaretów 31: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, z wypełnieniem spoin piaskiem, grubość płyt 15 cm - 400 m2 - rozebranie podbudowy betonowej mechanicznie, grubość 12 cm - 400 m2 - warstwy podsypkowe, podsypka cementowo - piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, - nawierzchnie z klinkieru ( klinkier drogowy - materiał z odzysku ) - 400 m2 Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót stanowiące integralną część SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych ( tzw. równoważnych ) o parametrach i właściwości nie gorszych niż wskazane w przedmiarach robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7000,00 zł ( siedem tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz 1163 z późn. zm.) , tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni (...) b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 2. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów , polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni robót nie mniejszej niż 1 200,00 m2 i łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 240 000,00 zł (brutto) 3. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu wymagane dokumenty ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Pzp. (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm.). 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wprzypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie 2., p.pkt.1) i 2) dla każdego z nich. Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp). : 3) kserokopie uprawnień budowlanych a) w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik budowy) b) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów , polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni robót nie mniejszej niż 1 200,00 m2 i łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 240 000,00 zł (brutto) Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie (zrealizowanych w ramach odrębnych umów) o łącznej pow. wykonanych nawierzchni z kostki brukowej nie mniejszej niż 1 200,00 m2 i łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 240 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 5) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 12 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.